Vraag

Hoe zit het met meisjes op judo?

  • 4 June 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag op judo, maar ik zie veel jongens met zo'n wit pak zonder hemd. Is dat bij meisjes ook zo? Ik bedoel I.v.m. borsten enzo? Privacy?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hallo annelies ik zit op judo en je noet als meisje verplicht een hempje aan jongens die hoeven dat niet die gaan altijd in hun onderbroek

Hallo annelies ik zit op judo en je noet als meisje verplicht een hempje aan jongens die hoeven dat niet die gaan altijd in hun onderbroek

Mag een BH ook?

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Annelies Ik heb ook op judo gezeten, en ben een meisje, wat ik altijd was of een BH, of een topje met vulling, en daar een wit korte mouwen t-shirt overheen, of een hemd. Want jongens zijn jongens, en als je als meisje los alleen een BH kan dat verkeerd overkomen (sletterig, flirterig, uitdagend)

-OnlyMe

Dank jullie wel!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, 

Ik zit op Judo als Transjongen. Als je borsten hebt ben je verplicht een shirt onder je pak te dragen. 10< mag natuurlijk hemd, aangezien ze nog niet zo zeer borstgroei hebben.

Andere regels die misschien afhankelijk tot je zijn is dat je haar in een hoge knot moet tijdens toernooien, met 1 elastiekje zonder metaal erin. Bij trainingen is dat niet zo streng.

Daarnaast iets minder relevant, maar je hebt keuze tussen blauw en wit pak, ik heb blauw, maar je zal meer wit zien.

 

Als je verder nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer