Skip to main content

hoe zijn jullie op je sport beland

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3

hey iedereen 

ik wou eens vragen hoe jullie op je sport zijn beland en of je het graag doet 

Groetjessss Gd

10 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 298 reacties
  • 22 januari 2025

Paardrijden doordat we thuis paarden hebben. Judo begon ik samen met een buurjongen. Volleybal begon ik met een klasgenootje. Ik vind ze alledrie leuk maar paardrijden toch  het allerleukste.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 22 januari 2025

Hey! Ik voetbal omdat ik dat als kleintje al leuk vond en ik ging er samen met een vriendje toen naartoe en ben gebleven. Judo ben ik later begonnen om weerbaar te zijn en mijn armen te trainen en skills. En binnenkort jiu Jitsu erbij. Zelfde reden. En ik loop hard paar keer per week, gewoon lekker. Daarnaast zit ik bij scouting maar dat is een totale hobby met veel inhoud en activiteiten.  Ook super. Leukste om te doen eig. 

Liefs Tover xxx

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 70 reacties
  • 22 januari 2025

​@Diana  dat zijn 3 sporten die veel van elkaar verschillen

Hoelang doe je die al?

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 298 reacties
  • 22 januari 2025

@Grote dromen : paardrijden al zo lang als ik me kan herinneren, maar serieus vanaf mijn 6de.  Judo sinds ik 12 was en volleybal startte ik toen ik 14 was.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 22 januari 2025

ik heb mijn hele leven al gezwommen tot nu. Nu ben ik iets nieuws aan het zoeken

Groetjes Lupus

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 70 reacties
  • 23 januari 2025

@Lupus 

Je kan altijd raad vragen op dit forum

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 23 januari 2025

-onnodige quote verwijderd-

weet ik, maar heb al een paar ideeën dus eerst doe ik dat :)

Groetjes Lupus

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Mijn sport is badminton. Gekozen omdat ik het altijd met mijn moeder deed op vakantie

Ik vindt sporten niet altijd leuk omdat ik bang ben dat ik dan te weinig tijd heb voor school (perfectionisme) 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 24 januari 2025

Heyy,

Ik doe al zo ongeveer mijn hele leven aan zwemmen. Toen ik klein was was dat echt op wedstrijdbasis, maar daar was ik mee gestopt omdat ik de druk niet fijn vond.

Kreeg later toen ik jaar of 13 was wat vervelende nekklachten en mijn fysiotherapeut waar ik toen naartoe ging raadde me aan om te gaan zwemmen om mijn nek en schouder te trainen. Dat heeft mij goed geholpen en ga nu nog steeds iedere week een uurtje zwemmen onder begeleiding is altijd weer prettig om te doen vind ik! :)

Liefs, ItsJustMe <3

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 24 januari 2025

Ik zit nu niet op een sport maar ik heb jarenlang op voetbal gezeten. Dat was meer omdat iedereen bij mij in de buurt op voetbal dan dat ik het zelf zo leuk vond.

Ik ben nu het hardlopen weer aan het oppakken. Weet nog niet of ik weer een andere sport ga doen.

@Tover01 Leuk dat je ook jiujitsu gaat doen. Heb het zelf ook een tijdje gedaan maar weer mee gestopt. Vechtsporten zijn toch niet echt mijn ding.

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen