Paardrijden doordat we thuis paarden hebben. Judo begon ik samen met een buurjongen. Volleybal begon ik met een klasgenootje. Ik vind ze alledrie leuk maar paardrijden toch het allerleukste.
Hey! Ik voetbal omdat ik dat als kleintje al leuk vond en ik ging er samen met een vriendje toen naartoe en ben gebleven. Judo ben ik later begonnen om weerbaar te zijn en mijn armen te trainen en skills. En binnenkort jiu Jitsu erbij. Zelfde reden. En ik loop hard paar keer per week, gewoon lekker. Daarnaast zit ik bij scouting maar dat is een totale hobby met veel inhoud en activiteiten. Ook super. Leukste om te doen eig.
@Grote dromen : paardrijden al zo lang als ik me kan herinneren, maar serieus vanaf mijn 6de. Judo sinds ik 12 was en volleybal startte ik toen ik 14 was.
Ik doe al zo ongeveer mijn hele leven aan zwemmen. Toen ik klein was was dat echt op wedstrijdbasis, maar daar was ik mee gestopt omdat ik de druk niet fijn vond.
Kreeg later toen ik jaar of 13 was wat vervelende nekklachten en mijn fysiotherapeut waar ik toen naartoe ging raadde me aan om te gaan zwemmen om mijn nek en schouder te trainen. Dat heeft mij goed geholpen en ga nu nog steeds iedere week een uurtje zwemmen onder begeleiding is altijd weer prettig om te doen vind ik! :)
Ik zit nu niet op een sport maar ik heb jarenlang op voetbal gezeten. Dat was meer omdat iedereen bij mij in de buurt op voetbal dan dat ik het zelf zo leuk vond.
Ik ben nu het hardlopen weer aan het oppakken. Weet nog niet of ik weer een andere sport ga doen.
@Tover01 Leuk dat je ook jiujitsu gaat doen. Heb het zelf ook een tijdje gedaan maar weer mee gestopt. Vechtsporten zijn toch niet echt mijn ding.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.