Skip to main content

hoe ziet julie vakantie er uit 🙃

• July 14, 2025
  • 8 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo allemaal 

Ik was eigelijk wel nieuwschierig of Julie nog iets gaan doen in de zomervakantie ? 

Gaan Julie nog naar ander land of binnenland of lekker thuis ? 

Ben benieuwd hoe Julie zomervakantie er uit ziet😇

Groetjes badeend 🫠

8 reacties

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 15, 2025

Hey ​@Badeend 

Ik ga naar Duitsland op vakantie! Ik heb er heel veel zin in. En jij?

Groetjes ​@Wolkje 

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 15, 2025

Ik had eerder vakantie. Ik moest eerst 2 weken alleen thuis blijven met mijn browrtje en daarna ging ik met mijn broertje 2 weken naar summer school. Deze week ben ik 1 weekje thuis met mijn broertje. Volgende week ga ik 2 weken naar China en dan 14 augustus begint school weer

• July 15, 2025

Hallo,

Eigenlijk zal mijn vader werken, maar hij vertelde zondag dat zijn collega had gevraagd of hij met hem van plek zou ruilen, dan kon hij bij zijn dochter zijn en hij was de enige met inwonende kinderen😁 Heel leuk, dus mijn vader werkt niet meer ‘s nacht maar van 14 tot 22. 

Probleem is wel dat hij zich echt niet goed voelt, het is zelfs zo erg dat hij per se bij mij op de kamer wilt slapen (ik vertrouw hem wel dat hij bij mij mag slapen) omdat hij zichzelf anders niet vertrouwt met zelfmoord en zo😶.

Aan het einde van deze week is hij wel klaar met observatie, dan gaat hij samen met de andere onderzoekers belangrijke waarnemingen en notities bij elkaar leggen en dan zetten ze het in een verslag (dat duurt ca 3 weken). 

Dan heeft mijn vader vakantie en gaan we de laatste twee weekjes samen naar Tsjechië🇨🇿, heel gezellig en Tsjechië is heel mooi 🤩 (Goede tip trouwens).

Groetjes van mij❤

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 15, 2025

Hey! Ik heb heel binnenkort scouting zomerkamp 😎😍en daarna op vakantie naar Tsjechië in het Reuzengebergte 🥰

Liefs Tover xxx

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 15, 2025

Hey ​@Badeend 

Ik zit met de camper te reizen met mijn pleegouders (heb wel een eigen tentje gelukkig) ben eerst door Duitsland en Denemarken geweest en we gaan nu richting Noorwegen, alles in totaal 3 weken vakantie, en dan nog thuis 2 weken voordat school weer begint

-OnlyMe

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 15, 2025

Hey maatje

ik ga binnenkort op vakantie:)

Verder ga ik Denk ik niet echt iets doen komende weken haha

en jij?😁

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • July 16, 2025

Hi  natuurlijk_roodharige,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

groeten Claire

De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Lekker chillen voor mij