Skip to main content
Vraag

hoe vind je minecraft vrienden?

• January 22, 2021
  • 8 reacties
  • 172 Bekeken

Hallo, ik hoor van veel mensen dat ze onlinevrienden hebben om mee te minecraften. Hoe vind je die want ik game al 2 jaar in mn eentje.

8 reacties

• January 22, 2021

In het echte leven, er zijn vast al genoeg mensen om mee te gamen, groetjez,

-flopflop13

• January 22, 2021

Door op servers te spelen zoals Hypixel en Cubecraft. Speel dan multiplayer spelletjes, en praat met andere mensen. Doe dan een "party” met ze, en doe nog meer spelletjes. Het is echt niet zo moeilijk :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 14, 2021

op cubecraft heb ik lapiz rank en level 64, maar ik ben gestopt met cubecraft, ik speel voornamelijk 1.8 pvp, dus zit op minemenclub

Forum|alt.badge.img

Via Discord en/of via de minecraft server Cubecraft. Daar zijn veel Nederlandse mensen :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 16, 2021

-onnodige quote weggehaald-

cubecraft zuigt tho

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 12, 2025

Hoi,

Ik denk Discord instaleren (GEBRUIK ZEKER NIET JE ECHTE NAAM!!!) en dan servers joinen en zo super goed worden en mensen dingen geven en vragen of ze Discord hebben maar waarschijnlijk is het het beste als je gewoon vrienden vraagt of ze minecraft hebben en anders heb ik nog een idee en dat is dat je Minecraft kampjes gaat doen bv skillz klik hier voor de website.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 12, 2025

ik ga er van uit dat je geen vrienden hebt die mc spelen anders had je dit wrss niet gevraagd

discord kan een goede optie zijn, gwn met mensen praten en in de looking for game en hosting a game chat actief zijn, join vooral veel servers. kan ook gwn servers zijn zoals catcraft, enz

Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 

6. Plaats geen illegale inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld: het aanraden van websites of games die niet toegankleijk zijn voor kinderen van 12-18 jaar.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Via Discord