Van
Ik wil graag Heartstopper lezen. Alleen ben ik bang dat als ik het lees dat m'n ouders weer gaan klagen dat ik te weel met LGBT stuff bezig ben. Ik ben ook gewoon bang dat mensen me gaan uitschelden voor gay.
Liefs
P.S. Zie dit topic:
Van
Ik wil graag Heartstopper lezen. Alleen ben ik bang dat als ik het lees dat m'n ouders weer gaan klagen dat ik te weel met LGBT stuff bezig ben. Ik ben ook gewoon bang dat mensen me gaan uitschelden voor gay.
Liefs
P.S. Zie dit topic:
Ik heb een aantal ideeen;
1. Je zou de boeken een voor een van de bieb kunnen lenen en lezen, en dan tussendoor thuis verstoppen.
2. Je kunt de boeken van een online bibliotheek lenen en dus online lezen.
3. Je kunt de boeken van de schoolbieb lenen, en in je kluisje bewaren (nee, slecht idee, je kunt ze dan niet lezen).
4. Je kunt de boeken kopen en dan kaften als schoolboeken en dan op de rug van het boek een andere titel zetten, om ze gewoon in je boekenkast te zetten.
Nou ja, probeer maar wat. Veel leesplezier!
Je kunt de serie kijken op Netflix, als je ouders niet op jouw account kijken. Verder kun je ook de boeken in de bibliotheek lezen. Als je ouders je lidmaatschap beheren, zou ik ze niet lenen maar gewoon daar lezen
Groetjes mij @anoniemxv
Dat snap ik.
Ik zal erover nadenken.
Dat van Netflix vind ik niet zo'n goed idee. Als we filmavond houden gebruiken we vaak mijn account.
In de bieb vind ik best wel spannend. Ideeën daarvoor?
Liefs
Bij de bieb gaan ze echt niet raar kijken als je die boeken wilt lenen. Zo spannend is dat dus niet. Je kan ze ook in de bieb zelf lezen natuurlijk als je ze niet mee naar huis wilt nemen.
Als ebook zou ook nog kunnen.
Of je hebt aan wat je ouders denken en gaat ze gewoon lekker thuis lezen. Maar ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Dat snap ik.
Ik zal erover nadenken.
Dat van Netflix vind ik niet zo'n goed idee. Als we filmavond houden gebruiken we vaak mijn account.
In de bieb vind ik best wel spannend. Ideeën daarvoor?
Liefs
In de bieb lezen, dat doet iedereen. En veel mensen hebben de boeken van heartstopper al eens gelezen. En een boek is een boek. Echt niet iedereen gaat vragen: Welk boek lees je? En desnoods ga je in een ´onbewoond´ hoekje van de bieb zitten.
Liefs Boekenworm
Hey ik snap je helemaal. Misschien heeft je school een bibliotheek waar je de boeken kan vinden? Maar anders kan je misschien naar de Bruna of andere boekenwinkel gaan en daar de boeken voor je eigen geld kopen? En als je thuis bent kan je ze wel gewoon verstoppen tussen andere boeken. Of je vraagt of een vriend of vriendin ze voor je wil kopen en dat je dan gewoon geld overmaakt. Hoop dat dit een beetje helpt!:)
Je kan op webtoon of een soortgelijke site Heartstopper online lezen. Ik weet niet of alle delen erop staan, maar het is erg handig.
Liefs,
Ik denk erover na.
Bedankt voor de tips.
Liefs
Hier is de link: https://www.webtoons.com/en/canvas/heartstopper/list?title_no=329660
Je mening over Netflix is begrijpelijk. Persoonlijk hou ik van de afwisseling die de bibliotheek biedt. Je vindt er niet alleen films, maar ook boeken die nieuwe horizonten openen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.