Skip to main content

Hallo iedereen 

Ik wil graag weten hoe het bij jullie op school in de kleedkamers gaat

Hoi, op school bij gym gaan we gewoon omkleden dus gewone kleren uit en school gym kleren aan (zelfde kleren en kleuren,  soort uniform zegmaar) en na de gym andersom. Gym is bij ons rondjeslopen, atletiek, beetje huppelen niet echt sport dus. Voor douchen geen tijd. Is ook nie zo inspannend dat je erg zweet. Zwemmen gebeurt ook wel soms. Baantjes. 

Op mijn sportclub buiten school is het anders omdat het inspanende training is en ook met echte wedstrijden.  

Hey, bij ons een beetje zoals ​@Erikske  beschrijft.  Gewoon omkleden in je shirtje/hemd en sport broekje die van een voorgeschreven kleur zijn (zal het ivm anoniem niet noemen). Ik trek er dan sport kniekousen bij aan. En zaal sportschoenen. Iedereen gaat meestal op een rijtje naast elkaar staan aan het begin. Alfabetisch. Handjes op de rug xd. Check of we er allemaal zijn. Uitleg over de les. En dan warming up,  hardlopen, en daarna verschilt het wat we gaan doen. Dan Cool down. En weer omkleden. Er wordt wel lol gemaakt of soms smijten mensen met broekjes of shirts naar elkaar en al zulke melige dingen. Douchen moet heel snel. En verder gebeurt er echt niks geks zoals sommigen hier wel eens "meemaken".  Hooguit melige opmerkingen.  De docenten en conciërge zijn ook best streng daarmee. En de  kleedkamers van j en m en individuele liggen elk aan een andere kant van de sportzaal dus geen gegluur enzo mogelijk. Gelukkig maar. 

Liefs, Tover xxx 

Reageer