Vraag

Hoe en met wie vieren jullie Sinterklaas?

  • 26 November 2023
  • 10 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vier met mijn familie en op school doen we lootjes trekken & als je wilt suprise maken. Wat doen jullie?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Op school doen we suprises, zonder gedicht. Thuis doen we dit jaar voor het eerst suprises, samen met mijn oma.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +8

Ik vier het meestal met de familie. Eerst deden we het bij vrienden van mijn moeder of een keer bij mijn oma [dat zou nooit meer kunnen want ze is 2 weken geleden gestorven]. Maar de laatste jaren is het vooral met brusjes en m'n moeder. En nu ook met mn moeders man. 

Het is altijd mijn favo feestdag geweest. 

Op mijn vorige school brachten ze chocolade letters rond. Op mijn nieuwe school gaan ze geloof ik ook nog iets doen. Maar ik weet nog niet wat. 

Reputatie 5
Badge +3

Hey, 

Wij vieren Sinterklaas met mama’s kant van de familie bij Oma. Dan komt ‘’sinterklaas’’ op bezoek, met pakjes, en met pakjesavond staat er na hard gebons een zak cadoos op de deurmat. En het is altijd gezellig!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, dit jaar doen we met de familie voor het eerst surprises en op school maken we ook surprises voor elkaar. We vieren het thuis meestal gewoon met veel snoepgoed en cadeaus het is altijd heel erg leuk en gezellig groetjes Tinker.fan

Hoi  ,

Thuis doen we altijd lootjes trekken, op mijn school wordt het niet gevierd. In de 1e werd het nog wel gevraagd door de mentor, maar de meeste wouden het niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wij doen ook thuis surprises aan elkaar geven met de familie. En ik speel Piet bij de scouting en we gaan ook huizen langs op bestelling voor de verenigings kas. Dat is zó super leuk! 2 pieten en een Sint en natuurlijk ben ik altijd de ondeugende Piet en F , meisje van mn Scouting is dan de verstandige Piet xd. Die kinderen zijn zo schattig als je dan bij de mensen thuis bent. Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en het was een van de leukste dingen die ik ooit deed.  Dit jaar dus weer! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi ,

Ik doe op school lootjes en dan moet je een cadeautje kopen met een surprise of een gedicht. Thuis vier ik het niet echt, wel lekker gourmetten.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Wij zijn bij ons thuis niet echt van de feestdagen (niet dat we nooit leuke dingen doen😄) dus ook aan Sinterklaas doen we niet veel. We trekken lootjes en kopen dan een klein cadeautje voor elkaar maar dat is het wel. Het komt ook wel eens voor dat we het met kerst doen ipv 5 december. Maar net hoe het ons uitkomt.

suprise uit pakken 

lekker eten 

 

Reputatie 6
Badge +5

Niet op school, maar wel thuis. Mijn ouders koopt gewoon cadeautjes voor ons allemaal. Is heel gezellig altijd

Reageer