Vraag

Hoe blijven jullie sportief tijdens corona?

  • 4 May 2020
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Titel verklaart zichzelf


9 reacties

Hoi

 

Voor corona was ik al niet zo’n sportief type, maar nu ook m’n hobby (aikido) weggevallen is, probeer ik dagelijks een uurtje te gaan wandelen. Meestal doe ik dat rond de avond, wanneer de grootste drukte uit het park weg is. 

 

Gr. Kenshin

je kan heel veel oefeningen online vinden die je kan volgen.

hey

 

ik probeer net zo als kenshin een uur te wandelen (pokemonnen). en sinds zondag probeer ik ook elke dag ff 10 minuten volledig los te gaan op me boxbal. 

 

groetjes blue 

Reputatie 2
Badge +3

Haiii,

 

Ik begin weer langzaam met skeeleren ik weet niet of dat ook wat voor jouw is maar je kan het proberen anders kan je net zoals @Blue  aangeeft ook met de boksbal wat leuke oefeningen doen.

 

Zelf train ik mn rug ook meer omdat ik lenig wil blijven haha.

 

Hopelijk heb je hier wat aan:wink:

 

Xxx

 

Haiii,

 

Ik begin weer langzaam met skeeleren ik weet niet of dat ook wat voor jouw is maar je kan het proberen anders kan je net zoals @Blue  aangeeft ook met de boksbal wat leuke oefeningen doen.

 

Zelf train ik mn rug ook meer omdat ik lenig wil blijven haha.

 

Hopelijk heb je hier wat aan:wink:

 

Xxx

 

Hoi, @Mandy.xx 

Ik was gewoon nieuwsgierig hiernaar, zelf doe ik calesthenics en maak zelfs gains zonder in een gym te zijn voor 3 maanden.

Reputatie 4
Badge +2

Ik zit zelf op ballet dus ik ga elke week even een half uurtje op spitzen staan zodat ik er niet afval als de lessen weer beginnen. Ook leer ik voor een idol group waar ik in zit dansjes, en dat doe ik bijna elke dag. Skeeleren doe ik soms ook en ik ga ook wel eens een stukje fietsen. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik fiets veel.

Hoiiiii!

Tja ik kan makkelijk praten omdat ik een zwembad in mijn tuin heb(Ik doe mee aan wereldwijde competitie met zwemmen) en ik heb een gym in ons huis. Maar ik kan wel zeggen dat een wandeling je goed doet en natuurlijk fietsen, en hardlopen

 

Ik heb nu meer tijd voor hardlopen, 2-3 keer per week. Alle evenementen zijn natuurlijk geschrapt maar sommige gaan virtueel/digitaal door. Je moet dan een app downloaden en je sessie tracken. Als je de volledige afstand hebt gelopen krijg je de medaille evengoed nog thuis gestuurd.

Reageer