Hoi @Sunset,
Okayyy dit zijn ze
- Hoe oud ben je - ik ben 14
- Geslacht - ik ben een jongen
- Hobby’s - sporten, jongens kijken, knutselen
- School niveau (Als je op middelbare zit) - VWO
- Welke klas (1e, 2e 3e…, ook als je op middelbare zit) - nu nog in de 4e, na de vakantie 5e
- Verliefd - behoorlijk verliefd….tot over mijn MickeyMouse oren
- Zo ja…. op wie (geen namen gwn een soort van omschrijvinkje) - op Lev, mijn vriendje…. oeps haha, das toch niet zijn echte naam, hij heet…...anders, nou ja, hij heet wel anders, maar niet Anders. Als iemand het nog snapt, mag ie het zeggen
- Heb je verkering met diegene - jazeker, al ongeveer 3 maanden, met ups en downs (mijn schuld die downs, maar Lev heeft het me vergeven)
- Waar val je op - sws op jongens…... die zichzelf durven te zijn, die openstaan voor uitdagingen en onvoorspelbare dingen (tsja, ik kan in de ogen van anderen wel onvoorspelbaar zijn), want ik denk vaak anders, ik sla stappen over of zo en dat kan wel eens verwarrend zijn voor mensen die mij niet kennen en ken je me wel, dan soms ook nog….
- Omschrijf jezelf in 1 woord - dedicated, never a dull moment with me
- Wat is het schaamvolste dat je ooit hebt gedaan - ik twijfel tussen - overgeven over de bruid, - zo misselijk uit een attractie komen op een pretpark dat ik een half uur op de grond moest blijven liggen (midden in dat park), voordat ik weer rechtop kon komen en - uit zo'n bootje zijn gevallen op een wildwater baan, tsja, daarom mag je dus ook niet staan in zo'n bootje (sometimes I learn things the hard way)
- Favoriete kleur - blauw, paars en roze, ik kan nooit kiezen tussen die
- Favoriete eten - chinese rijsttafel
- Favoriete kledingstuk - mijn strakke joggingbroek en strakke t-shirts
- Favoriete cijfer - idk, 2 voelt beter als 1, maar ik heb niet echt een favoriet cijfer
- Sport - dansen, tennis, allerlei watersporten, skateboarden, trampolinespringen, freerunning/parkour. squash, wielrennen, mountainbiken, hardlopen, zwemmen, van die dingen
- Zo ja… hoe vaak per week- elke dag wel iets, ik ben niet van het stil zitten, maar ik kan heel goed niks doen
- Wat wil je worden - gelukkig en verder eigen baas of misschien arts, uitvinder, ontwerper of alles in één…...ja, dat kan ook, gwn iets medisch uitvinden, één of ander apparaat en dat dan zelf ook bouwen en dat ‘iedereen’ er dan iets aan heeft… I told you… nou alleen nog iets bedenken….komt vanzelf wel
- Heb je al wel eens verkering gehad - ja, sinds 3 maandjes met mijn vriendje Lev (das niet zijn echte naam)
- Give yourself a nice hug
done...nou ja, Pluto gaf me er eentje...
@tim16
- Verliefd denk het wel ja
- Zo ja…. op wie (geen namen gwn een soort van omschrijvinkje) Op een collega (jongen) van mijn bijbaantje
- Heb je verkering met diegene Helaas niet
wow, dus je was al verliefd op het vriendje dat je nu hebt in november vorig jaar? Dus, jullie hebben eerst 3 maanden rond elkaar heen gedraaid voordat jullie wat kregen op Valentijnsdag...wel leuk tho, dat jullie iets met elkaar hebben
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
Hoi iedereen,
ik heb net een reactie gepost, maar die moet eerst nog worden gecheckt en dan komt ie hierboven te staan, dus nog even geduld.
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
@tim16
- Verliefd denk het wel ja
- Zo ja…. op wie (geen namen gwn een soort van omschrijvinkje) Op een collega (jongen) van mijn bijbaantje
- Heb je verkering met diegene Helaas niet
wow, dus je was al verliefd op het vriendje dat je nu hebt in november vorig jaar? Dus, jullie hebben eerst 3 maanden rond elkaar heen gedraaid voordat jullie wat kregen op Valentijnsdag...wel leuk tho, dat jullie iets met elkaar hebben
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse Ja man. Hij werkte er toen net en ik wist nog niet eens zeker of hij überhaupt homo was. Hij zag mij toen ook helemaal nog niet staan, ik hem wel direct. We begonnen pas in Januari of zo echt veel te praten. Ik heb 3 maanden om hem heen gedraaid. Hij een maandje om mij
Hoe oud ben je
15
Geslacht
jongun
Hobby’s
gitaar spelen, hardlopen.
School niveau (Als je op middelbare zit)
vwo
Welke klas (1e, 2e 3e…, ook als je op middelbare zit)
4de
Verliefd
zeker weten.
Zo ja…. op wie (geen namen gwn een soort van omschrijvinkje)
Iemand die ik had ontmoet op een camping.
Heb je verkering met diegene
gelukkig wel
Waar val je op
intelligentie
Omschrijf jezelf in 1 woord
Positief
Wat is het schaamvolste dat je ooit hebt gedaan
Hele tafel om laten flikkeren in een restaurant. Die poten van het kut ding waren helemaal verneukt. Ik leunde er met mn voet tegen aan en ja hoor,
Alle glazen stuk. Dat was de laatste keer in dat restaurant dus.
Favoriete kleur
groen
Favoriete eten
een goed broodje deuner of hoe dat ook heet. Wat knoflook saus, pohhhh...
Favoriete kledingstuk
Een of ander jack dat ik had gekocht.
Favoriete cijfer
85
Sport
sportschool
Zo ja… hoe vaak per week
2 - 4 keer, hangt der vanaf hoeveel tijd ik heb
Wat wil je worden
Dat ik wakker kan worden en dan aan mezelf vraag wat ik wil doen.
Heb je al wel eens verkering gehad
nu zit ik in een relatie voor het eerst, die verkering in groep 4 van drie dagen telt niet mee hoor.
Give yourself a nice hug:jọy:
wat is een hug:jọy:?
Okayyy dit zijn ze
- Hoe oud ben je 13
- Geslacht meisje
- Hobby’s voetbal
- School niveau (Als je op middelbare zit) vwo
- Welke klas (1e, 2e 3e…, ook als je op middelbare zit) 1e
- Verliefd Jaa 🤭
- Zo ja…. op wie (geen namen gwn een soort van omschrijvinkje) bruin haar en bruine ogen en gwn lief en ja stoer simpel gezegd hahah
- Heb je verkering met diegene nee helaas
- Waar val je op jongens
- Omschrijf jezelf in 1 woord ehm geen idee
- Wat is het schaamvolste dat je ooit hebt gedaan zo veel mrr het laatste was ruzie met broer waar heel veel mensen bij waren
- Favoriete kleur licht blauw
- Favoriete eten pasta pesto
- Favoriete kledingstuk voetbalkleding en voor naar school spijker broek straight legs
- Favoriete cijfer 10
- Sport ja voetbal
- Zo ja… hoe vaak per week 2 keer training en weddie
- Wat wil je worden iets met kinderen of in de zorg ofz
- Heb je al wel eens verkering gehad jaa
- Give yourself a nice hug
best late reactie dit mrr tis echt leuke lijst!