Skip to main content

Het Sinterklaasjournaal begint weer! Wie kijkt er nog?

• November 10, 2025
  • 11 reacties
  • 79 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Hallo mensen,

Vanavond begint het Sinterklaasjournaal weer! Ik weet dat het een programma is voor kleine kinderen, maar ik kijk het toch trouw ieder jaar, want voor mij blijft het toch leuk. Wie kijkt ook nog steeds? En kijk je dan alleen of met je jongere broertje/zusje?

11 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 10, 2025

Jaaaa, ik en mijn broertje (12) kijken ook nog steeds. We vinden het nog steeds leuk.

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • November 10, 2025

Ik kijk het niet. Maar ik heb het ook nooit gekeken 🫣 Mijn zus keek het nog op school hele kleine stukjes toen ze 12 was ofzo. Ik geloofde toen nog steeds in sinterklaas 🤭 Maar ik gedroeg me wel als een detective en vroeg me af wanneer sint altijd binnenkwam. 🫣😎🧐 Toen vertelde mijn moeder dat sinterklaas niet echt bestaat en ik was dagenlang van slag 🙄 goed ik ben een beetje afgedwaald 😶

Liefs, xxx Yusa 😚

(Ik ga weer on topic hoor🙂)

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

​@PietPirat Ik kijk het sinterklaasjournaal nooit, ik bedoel ik ben 12 en  dit is eigelijk voor jongere kinderen, maar dit is niet gemeen bedoelt. hoe oud ben je?

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

@miarabel457 is prima hoor! Ik ben 15.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 10, 2025

Ja ik kijk het wel heb ook een zusje van 5 jaar die het super leuk vind dus dan vraagt ze altijd of ik mee wil kijken prima dus ja ik kijk het nog 

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • November 10, 2025

Ik (14) kijk het zeker! En het is echt ook voor oudere kinderen en jongeren en volwassenen hoor. Er zitten veel dubbele bodems in en dingen die je op meer manieren kunt uitleggen. Erg grappig xD ! 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 10, 2025

Hoi hoi, nou ik kijk zeker, het is zó goed gemaakt en zit vol met hints en toespelingen voor oudere mensen dan de eigenlijke doelgroep. Dus je kunt er gerust naar kijken en dan de items eruit halen. Het is een grote knipoog naar de actualiteit. Erg komisch iig! 

Groetjes liefs Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 11, 2025

Nee, al een paar jaar niet meer.  Vroeger keken we ernaar met het hele gezin en dat was altijd heel gezellig.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 11, 2025

@PietPirat Zit je op de middelbare school en in welke leerjaar, ik zit in leerjaar2.

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • November 11, 2025

Dit jaar kijk ik het voor het eerst niet meer. Ik keek elk jaar, ook nadat ik en mijn zusje beide niet meer geloofden, maar aangezien dit ook het eerste jaar is zonder Dieuwertje (in leven. Ik weet dat ze er vorig jaar ook niet meer bij was) leek het mij een goed jaar om te stoppen. Mijn zusje gaat het wel nog kijken, en misschien kijk ik ook met haar mee, maar ik ga het niet meer speciaal kijken. 

Leuke vraag!

Liefs,

1.  

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 5, 2025

Ja heb het elke avond fijn gekeken blijf het super leuk vinden😍....PANIEK!😂 Gelukkig kwam alles weer goed dit jaar zoals altijd. Ben benieuwd welke cadeautjes Sinterklaas voor mij heeft meegenomen vanuit Spanje 🥳

Seashell 😘