Skip to main content

Hoi! Ik heb voor mij gevoel al weer een tijdje niet gereageerd op topics, en dat is met een reden, mijn ouders weten nu wat ik hier uitspook en hebben het subforum seksualiteit "uitgezet" met family link. Ik heb het erg druk momenteel met mijn leven en ben mezelf aan het ontdekken, ik vind julie allemaal lief en zal julie nooit vergeten. ( geen afscheid ) ik weet niet of ik de komende tijd nog veel op het forum ben, mede door mijn ouders en dat hun dat hebben uitgezet. Ik vind mezelf er oud genoeg voor, ik heb me zelf op mijn 9e compleet voorgelicht net boeken van de bibliotheek en weet eigenlijk zo'n beetje alles wat met seks te maken heeft. Misschien vinden ze me nog te jong, ik ben een meisje met een oude ziel en ben redelijk volwassen in mijn hoofd vergeleken leeftijdgenoten.

Tja dit wou ik even zeggen

Liefs Smokey

@smokey , weet niet hoe oud je bent maar op een gegeven moment moeten je ouders je ook zelf dingen laten uitzoeken. 

Ook vind ik wel dat je je kind een beetje privacy moet geven toch? Ik bedoel, je bent (neem ik aan) op de middelbare school nu. Dan mag je toch ook wel een beetje privacy?

Groetjes Lupus

hey smokey jammer zeg! ik vind dat je er gewoon uit genoeg voor bent ik hoop dat je ouders snel van gedachten veranderen

hoi ​@stitch1234  en ​@Lupus bedankt voor de reacties, ik verstuur nu reacties vanaf mijn laptop en verwijder daarna mijn zoekgeschiedenis🤐 dat is de beste oplossing voor nu… alsnog zou ik NOG meer actief zijn maarja niet alles kan

gr Smokey

Kan het niet in incognito @Smokey? ik zou je nu niet taggen zodat het niet in je mail komt) of kunnen ze dat ook zien?

Groetjes Lupus 

Hey  Smokey, dat is echt vervelend en ook kinderachtig vind ik van hun.  Even een tip voor super prive internet gebruik. Installeer Tor browser, zet deze niet op je bureaublad zodat die niet opvalt. Je kunt 'm dan vinden via het vergrootglas onder "alle apps" . De Tor browser slaat sowieso niks op en er is dus  ook geen zoekgeschiedenis te vinden.  Hier kun je er meer over lezen: https://www.vpngids.nl/privacy/anoniem-browsen/wat-is-tor/

Het allerbeste is om daarnaast ook een vpn te gebruiken, kun je ook veel over vinden op deze site. Je zult je er even in moeten verdiepen maar het is het waard. Veel succes hoor! Liefs, Tover xxx

hey, ​@Lupus nog een keer bedankt voor je reactie! 🙂 de functie incognito is in mijn google versie ook "uitgeschakeld'’ het hele menu waar je incognito kan vinden is er niet eens ja ja mijn ouders kunnen veel via family link… :(  en je kunt me gewoon taggen hoor! (maar alsnog echt bedankt dat je er over na dacht en het niet deed ) ik krijg volgensmij helemaal geen mail van de KT behalve als ik een regel overtreed. ik kan daar zo nog wel even naar kijken.

hey ​@Tover01 super bedankt voor de tip ik ga daar zo ook nog even naar kijken maar ik weet niet zeker of ik het ga doen want mijn vader wil ook nog wel op een dag ineens mijn laptop pakken en er allemaal techinsche  dingen mee doen… maar ik kan natuurlijk ook gewoon schijt hebben aan mn vader en he wel doen ik bedoel waarom zou hij over mijn laptop gaan?

ouders zijn rare wenzens

Liefs Smokey

Reageer