Help! Star stable te duur?!

  • 29 January 2024
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi hoi!

Ik heb echt ergens hulp bij nodig. Ik speel dus al een jaar Star Stable en heb er 1 keer (na veel gezeur) 6,50 euro aan uit mogen geven. Ik wil heel graag Pay-Once starrider kopen voor bijna 72 euro, ik kan het bijna kopen. Ik spaar er eigenlijk voor. Ik heb het al ZO lang gevraagd, maar ik mag het gewoon niet kopen van mijn moeder. Mijn vader vind alles wel oké, maar mama wilt niet dat er voor een spel geld wordt uitgegeven. Hoe kan ik haar overhalen? Of moet ik het maar laten bij 6,50 euro? Of moet ik het vragen voor mijn verjaardag of kerst?

Ik kan het ook niet stiekem kopen, want mijn moeder stalkt mijn bankrekening bijna (niet dat mijn moeder vreselijk is, gewoon heel beschermend helaas) en ziet natuurlijk gelijk dat ik heel veel geld heb uitgegeven aan een SPEL. 

Ik denk dat ik een beetje verslaafd begin te raken en daarom beperk ik expres de tijd dat ik het spel speel. Ik mag het 5 dagen in de week maximaal een halfuur doen. Is dit goed of moet ik het anders doen? 
Sorry voor dit lange zeikverhaal, maar ik wil gewoon graag hulp 

XX


4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik snap totaal dat je heel graag dingen wilt kopen in star stable. Ik speelde vroeger veel roblox en heb zelf ook een paar keer robux ( het game geld waarmee je assesoires koopt ) gekocht. Alleen dat dee ik heel af en toe en met maar een paar euro. Ik weet niet echt wat een pay once starrider is maar het klinkt cool. Toch snap ik je moeder wel. Want 72 euro is echt veel. En als je interesse in het spel verliest of je account kwijt raakt dan heb je wel 72 euro verspilt. En met 72 euro kun je veel dingen kopen die nuttig zijn, maar dan in de echte wereld. Ik denk dat als je gewoon wat kleinere dingetjes koopt heel af en toe dat dat gewoon kan.