Heey,
Ik kan dus echt niet slapen, en toen had ik dus mijn kat gepakt. Tot mijn grote schrik rook ik nagellak remover (of iets wat ernaar ruikt) Ik was dus bang dat iemand het flesje had omgestoten ofzo.
Dus ik ging haar heel stiekem (ok, I know het is zielig maar ik was bang dat het giftig was) wassen in de badkuip. Met kastanje badzeep. Vond ze niet per se mega leuk maar ok, ze bleef stil zitten.
Maar nu besef ik dat mijn vader vanavond haar ging ontvlooien en ontwormen. En wij doen dat altijd met een pipetje wat je in haar nek moet druppelen. En dan mogen we haar 12 uur niet aaien.
En dat was dus die vlek geweest! Ik wist namelijk niet zeker of het nagellak remover was of niet.
Ze zit nu lekker te chillen onder mijn bed en schud zich af en toe uit. En ik heb net ff geroken en ik rook een klein beetje kastanjezeep (ze had zich heel goed gewast enz) en gelukkig nog wel die plek in haar nek. Maar moet ik nu bang zijn? Ze is nog een kitten dus ze wordt elke maand ontwormd en ontvlooid.
Zo domm, ik ga voor zometeen mijn wekker op 7:15 zetten en dan zet ik haar buiten mijn slaapkamer, en stel dat ze heel erg naar kastanjezeep ruikt, ga ik haar nog een keertje goed wassen met lauw water.
Tips? En krijgt ze nu vlooien?
Liefss