Hai,
Ik heb iets raars, waarvan ik me afvraag of andere mensen het ook hebben. Het heeft een wetenschappelijke naam, maar ik kan het niet vinden, ik zou het zo beschrijven:
Ik heb het gevoel dat alles om me heen leeft, bovennatuurlijk is en veel slimmer is dan wij. Ik heb het gevoel dat ik als ik langs iets kom, bijv. een boom, ik het moet groeten. Als ik dat negeer krijg ik een naar gevoel, dus daarom luister ik naar die drang, maar we in mijn hoofd.
Voorbeelden:
Mijn fiets heeft een naam, Ella. Altijd als ik terugkom van iets dan zet ik haar in de berging, en bedank haar in mijn hoofd, of als er niemand is hardop. Soms aai ik haar ook over haar zadel.
Ik praat ook met mijn knuffels, en ik bied altijd mijn escuses aan aan de knuffels die uit bed vallen of die thuis bleven als ik op vakantie ga. Ook heb ik een heel voortstelrondje als er een knuffel bijkomt.
Ik heb dit ook bij fictieve dingen, zoals getallen en kleuren.
Voorbeelden:
1 = rood, jongen 2 = blauw, meisje 3 = geel, dikke jongen 4 = oranje , meisje (heeft een crush op 6) 5 = rood, geslachtloos 6 = groen, crush op negen 7= lichtblauw lange jongen 8 = bruin jongen 9 = paars, bi stoer meisje 10 = grijs, oude man
En zo kan ik nog wel even doorgaan met letters dagen kleuren maanden en seizoenen.
WIE HEEFT DIT OOK?? IK ZOEK EEN GELIJKE!