Vraag

Heb jij wel eens......?? Vul in :)

  • 6 July 2023
  • 28 reacties
  • 651 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik heb een vragenlijstje.  Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Heb jij (je) wel eens…….( en vertel kort hoe)

 

1.In iemand heel erg  vergist ?

2.Verkeken op een huiswerkopdracht en ben je er veel te laat aan begonnen?

3.Zonder dat je het wilde in het middelpunt van de belangstelling gebracht?

4.Totaal verkeerd gekleed voor het weer van die dag?

5.Verslapen?

6.Te weinig of juist te veel betaald voor iets?

7.Boos gemaakt over iets waar je helemaal niet boos over hoefde te zijn?

8.Heel erg geschaamd voor iets?

8.Juist super trots gevoeld ?

9.Een mail doorgestuurd per ongeluk naar de verkeerde?

10.Iets over iemand gezegd terwijl je dacht dat diegene het niet hoorde?

11.Iets kapot gemaakt per ongeluk?

12.Iets gemaakt dat meteen weer kaduuk ging?

13.Iets heel engs meegemaakt?

14.Totaal in een deuk gelegen en kon je niet meer stoppen?

15.Een film gekeken waarna je de lamp aanliet?

16.Iets gekocht waar je niks aan had?

17.Een karweitje totaal verkeerd gedaan?

18.Iets gedaan of meegemaakt dat je nog wilt vertellen ?

 

Bedankt hoor !

Maiskolfje X


28 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi ik heb een vragenlijstje.  Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Heb jij (je) wel eens…….( en vertel kort hoe)

 

1.In iemand heel erg  vergist ?      Ja behoorlijk, meteen contact verbroken.

2.Verkeken op een huiswerkopdracht en ben je er veel te laat aan begonnen? ja ook, nachtwerk haha

3.Zonder dat je het wilde in het middelpunt van de belangstelling gebracht?  ja een keer toen mijn vriendje in de klas straf kreeg riep ik heel hard “stom zeg!”  en iedereen keek naar mij Xp

4.Totaal verkeerd gekleed voor het weer van die dag? Vaak, rokje en regen, of juist dikke jas en zonnetje.

5.Verslapen?  Ja niet vaak, maar wel eens. gelukkig geen consequenties.

6.Te weinig of juist te veel betaald voor iets? Voor een patatje, 20 euro gegeven en kreeg wissel alsof ik 10 had betaald, pas later had ik dat in de gaten.

7.Boos gemaakt over iets waar je helemaal niet boos over hoefde te zijn? Vast wel, op ouders ofzo haha.

8.Heel erg geschaamd voor iets? Van de fiets vallen tijdens het op de fiets stappen, vlak voor de supermarkt

8.Juist super trots gevoeld ? Toen ik de vierdaagse had voltooid maximale afstand.

9.Een mail doorgestuurd per ongeluk naar de verkeerde? Ja verkeerde docent, maar geen echt rare dingen .

10.Iets over iemand gezegd terwijl je dacht dat diegene het niet hoorde? Over mijn vriendje terwijl ie achter me stond, dat ie zo lekker is enzo haha oh echt erg.

11.Iets kapot gemaakt per ongeluk?  kopjes laten vallen, dat werk

12.Iets gemaakt dat meteen weer kaduuk ging?  Een kettinkje.

13.Iets heel engs meegemaakt?  in mijn eentje op toneel staan met een weeksluiting.

14.Totaal in een deuk gelegen en kon je niet meer stoppen? Ja vaak, op school ook wel. “eruit Sjardy! “ 😯

15.Een film gekeken waarna je de lamp aanliet? ik lach juist bij enge films. Heeft geen effect.

16.Iets gekocht waar je niks aan had? oh ja hoor, souveniertjes enzo

17.Een karweitje totaal verkeerd gedaan?  opstel in de verkeerde taal over het verkeerde onderwerp

18.Iets gedaan of meegemaakt dat je nog wilt vertellen ? ik ben nu een jaartje in een buitenland op school, en het is soms alsof ik in een film zit van vroeger haha

 

Bedankt hoor !

Maiskolfje X

Graag gedaan. Lieve groetjes, Sjardy, 14

Reputatie 7
Badge +10

Heb jij (je) wel eens……

1.In iemand heel erg  vergist ? Ja, ik dacht dat een jongen bi was maar hij is hetero. (Ik vind hem niet leuk trouwens)

2.Verkeken op een huiswerkopdracht en ben je er veel te laat aan begonnen? Ja, heel vaak

3.Zonder dat je het wilde in het middelpunt van de belangstelling gebracht? Ja, ik liet een keer een scheet.. 😐

4.Totaal verkeerd gekleed voor het weer van die dag? Ja, ik dacht dat het heel heet was maar de zon scheen alleen.

5.Verslapen? Ja, vorige week nog

6.Te weinig of juist te veel betaald voor iets? Te weinig

7.Boos gemaakt over iets waar je helemaal niet boos over hoefde te zijn? Ja, ik was een keer boos op mezelf terwijl ik niks had gedaan

8.Heel erg geschaamd voor iets? Dat ik met mensen mee praatte terwijl ze het over iets heel anders hadden

8.Juist super trots gevoeld? Dat mensen accepteerden dat ik nagellak draag

9.Een mail doorgestuurd per ongeluk naar de verkeerde? Ja, maar dat was omdat die gene het verkeerde mailadres had gezegd

10.Iets over iemand gezegd terwijl je dacht dat diegene het niet hoorde? Ja

11.Iets kapot gemaakt per ongeluk? Ja, ik ben super onhandig

12.Iets gemaakt dat meteen weer kaduuk ging? Dat ik iets had geknipt en verkeerd knipte

13.Iets heel engs meegemaakt? Dat ik bijna ben overreden

14.Totaal in een deuk gelegen en kon je niet meer stoppen? Ja, maar ik weet niet meer waarom

15.Een film gekeken waarna je de lamp aanliet? Ja

16.Iets gekocht waar je niks aan had? Ja...

17.Een karweitje totaal verkeerd gedaan? Ja

18.Iets gedaan of meegemaakt dat je nog wilt vertellen?  Dat ik iemand anders voor mijn vader aanzag​​​​​

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijstje.  Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Heb jij (je) wel eens…….( en vertel kort hoe)

 

1.In iemand heel erg  vergist? JAAA, gwn… fake friends en die sh!t...

2.Verkeken op een huiswerkopdracht en ben je er veel te laat aan begonnen? Altijd lol, ik heb een keer mijn spreekbeurt een dag van tevoren gemaakt en geleerd. PS: Ik had wel een 9!!!

3.Zonder dat je het wilde in het middelpunt van de belangstelling gebracht?  Ik begrijp deze vraag niet...

4.Totaal verkeerd gekleed voor het weer van die dag? Ja,  ik droeg gwn lange kleren terwijl het 28 graden was. Maar dat komt gwn omdat ik toen nog sh wonden had en ik ben gwn geen korte-broeken-mens.

5.Verslapen? Echt heeel vaak!!

6.Te weinig of juist te veel betaald voor iets? Ja, ik had op Nike.nl dus nieuw Jordans gekocht, terwijl ze in een andere winkel gwn 50 euro goedkoper waren.

7.Boos gemaakt over iets waar je helemaal niet boos over hoefde te zijn? Me coming with my anger issues.

8.Heel erg geschaamd voor iets? Everyday...

8.Juist super trots gevoeld ? Toen ik werd gescoud door Oranje, (ik heb het niet gehaald.)

9.Een mail doorgestuurd per ongeluk naar de verkeerde? Ja, ik was boos op een vriendin. Maar een docent heeft dus dezelfde voornaam als zij. Dus ik had niet mijn beste kant van mezelf laten zien in dat appje, en naar die docent gestuurd. Ik kwam er ook pas achter toen die docent reageerde. Ik kon ook niet stoppen met lachen!

10.Iets over iemand gezegd terwijl je dacht dat diegene het niet hoorde? Ja, geen uitleg meer nodig denk ik...

11.Iets kapot gemaakt per ongeluk? Zo vaak! Ik ben gwn onhandig oke! Ik kan door ook nie zo veel aan doen mensen...

12.Iets gemaakt dat meteen weer kaduuk ging? Jup...

13.Iets heel engs meegemaakt? Ik heb nog steeds trauma’s nadat ik mijn oudere broer en zijn vriendin betrapte op… Geen uitleg meer, ik ben al bang genoeg nu...

14.Totaal in een deuk gelegen en kon je niet meer stoppen? In de les...

15.Een film gekeken waarna je de lamp aanliet? J-A...

16.Iets gekocht waar je niks aan had? Niet gekocht, maar gekregen.

17.Een karweitje totaal verkeerd gedaan? Zo vaak.

18.Iets gedaan of meegemaakt dat je nog wilt vertellen? Heel vaak, maar dat komt me nu niet te boven.

 

Bedankt hoor !

Maiskolfje X

 

Reageer