Hoi ik heb een vragenlijstje. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Heb jij (je) wel eens…….( en vertel kort hoe)
1.In iemand heel erg vergist ? Ja behoorlijk, meteen contact verbroken.
2.Verkeken op een huiswerkopdracht en ben je er veel te laat aan begonnen? ja ook, nachtwerk haha
3.Zonder dat je het wilde in het middelpunt van de belangstelling gebracht? ja een keer toen mijn vriendje in de klas straf kreeg riep ik heel hard “stom zeg!” en iedereen keek naar mij Xp
4.Totaal verkeerd gekleed voor het weer van die dag? Vaak, rokje en regen, of juist dikke jas en zonnetje.
5.Verslapen? Ja niet vaak, maar wel eens. gelukkig geen consequenties.
6.Te weinig of juist te veel betaald voor iets? Voor een patatje, 20 euro gegeven en kreeg wissel alsof ik 10 had betaald, pas later had ik dat in de gaten.
7.Boos gemaakt over iets waar je helemaal niet boos over hoefde te zijn? Vast wel, op ouders ofzo haha.
8.Heel erg geschaamd voor iets? Van de fiets vallen tijdens het op de fiets stappen, vlak voor de supermarkt
8.Juist super trots gevoeld ? Toen ik de vierdaagse had voltooid maximale afstand.
9.Een mail doorgestuurd per ongeluk naar de verkeerde? Ja verkeerde docent, maar geen echt rare dingen .
10.Iets over iemand gezegd terwijl je dacht dat diegene het niet hoorde? Over mijn vriendje terwijl ie achter me stond, dat ie zo lekker is enzo haha oh echt erg.
11.Iets kapot gemaakt per ongeluk? kopjes laten vallen, dat werk
12.Iets gemaakt dat meteen weer kaduuk ging? Een kettinkje.
13.Iets heel engs meegemaakt? in mijn eentje op toneel staan met een weeksluiting.
14.Totaal in een deuk gelegen en kon je niet meer stoppen? Ja vaak, op school ook wel. “eruit Sjardy! “
15.Een film gekeken waarna je de lamp aanliet? ik lach juist bij enge films. Heeft geen effect.
16.Iets gekocht waar je niks aan had? oh ja hoor, souveniertjes enzo
17.Een karweitje totaal verkeerd gedaan? opstel in de verkeerde taal over het verkeerde onderwerp
18.Iets gedaan of meegemaakt dat je nog wilt vertellen ? ik ben nu een jaartje in een buitenland op school, en het is soms alsof ik in een film zit van vroeger haha
Bedankt hoor !
Maiskolfje X