Skip to main content
Vraag

heb jij ideeën(creatief)

  • 11 August 2024
  • 9 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi, ik vroeg me af of jullie leuke teken ideeën hebben om uit te proberen

Liefs van mij

Hii, ik weet wel iets!! Ik ben met begonnen met maskers te maken. Maar dan van hoofden van mensen als personages!!!!  Is dit miss leuk?


Hoi hoi, dat is zeker leuk! Heel creatief en grappig! En zo kom je vast op nog meer leuke ideeën 😉. Doen! 

Groetjes liefs Tartan X


Hoi @Your0bestiee  leuk idee zeg!!


Hoi, ik vroeg me af of jullie leuke teken ideeën hebben om uit te proberen

Liefs van mij

jezelf maar dan met de oren en staart (misschien) van je favo dier (dit heet een kemonomimi)


Hoi @anoniempje1010 ik zal het een keertje proberen, leuk idee zeg

 


Hoi @str4wb3rry,

 

Je kan misschien met koffie over een stuk stevig karton gaan en dan met een fineliner de lijnen van de koffievlekken naloop en dan krijg een soort oude landkaart. En je kan die dan nog versieren. 

Of je gaat een kaartenset maken. Of een bloesemboom schilderen of je teken twee tegenovergestelde werelden naast me elkaar. Dus dat je een helft van de wereld gezond hebt gemaakt en de andere helft uit snoep bestaat.

 

Liefs,

EmmaEva.

 


Je kan misschien even in mijn topic "post je tekeningen" kijken voor inspiratie.

Verder zijn alle ideeën hier erg leuk! En ik vind zelf draken poppen make ook leuk

 

Liefs,

       M.


Hoi @str4wb3rry 

Ik hou er heel erg van om te tekenen. Ik teken weleens 2 dieren als kruising. Dat is best wel grappig!

Hier 1tje uit het topic van @Natureflower:

De kreukels komen omdat ik water heb gemorst op het papier.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi hoi, leuke ideeën. Ik heb zelf ook een inspo voor jullie.. dit is hetzelfde als met de koffie, aleen dan met donkere waterverf.


Reageer