Skip to main content
Vraag

heb ik nog tijd om voetballer te worden?

  • 8 July 2024
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Ik ben 14 jaar en ik wil profvoetballer worden, maar ik speel al bijna 2-3 jaar voetbal en ik ben super slecht. Ik heb nu in een voetbal club ingeschreven. Heb ik misschien een kans om profvoetballer te worden of is de tijd voorbij?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als je goed en lang oefent kan het altijd nog he. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint zeggen ze altijd

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Nou, ik voetbal zelf vanaf mn 7e ofzo en je kunt in een paar jaar wel veel leren. Maar dan moet je wel erg goed je best doen en ook veel talent hebben. Ik zal zelf zeker niet verder komen dan niveau 2e of (dream on) 1e klasse amateurs, maar er zijn zeker mensen die later begonnen zijn en die wel in de 3e of 2e divisie kwamen te voetballen. En echt, dan ben je al heel goed hoor! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +4

Ga ervoor man. Ik kan van hier niet zien hoe goed je bent, maar zelf zeg je dat je super slecht ben. Het leuke met voetbal is dat er voor iedereen een team is op zijn of haar niveau. 

Ga ervoor en heb veel lol terwijl je bezig ben.

Reputatie 3
Badge +1

Heel veel, echt heel veel jongens willen profvoetballer worden, maar dat lukt maar een paar!

Reputatie 7
Badge +18

Alles kan maar als je nu nog, zoals je zelf zegt, ‘super slecht’ bent is de kans wel klein. En ook al zou je heel goed zijn, dan nog is de kans klein.

Het belangrijkst is dat je er lol in hebt. Dus blijf lekker doorspelen en wie weet waar je terecht komt.

Reageer