Vraag

hardlopen met warm weer in buitenland

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga naar Turkije volgende week maar Wil ook graag blijven hardlopen. Zijn er mensen die ervaring hebben. Zijn de wegen er goed het liefst een ik op asfalt. en kan ik dit beter s'ochtends of s'middags. Ik heb zelf al wel een paar extra sport bh's gekocht en korte broekjes. Ga er niet in mijn shirt hardlopen veelste warm.

Groeten Marit

1 reactie

Hey maritv

Je gaat op vakantie, en zou daar graag blijven hardlopen.

Of de wegen geschikt zijn, lijkt me erg bepalend van streek tot streek. Wie weet kan je langs de kustlijn lopen bij zonsopgang, of vind je een gezellig bospad in de natuur. Als de wegen er ongeschikt bij blijken te liggen, zou je een atletiekpiste of vlakte kunnen opzoeken.

Heb je een looppartner? Als je gaat sporten, zeker in een gebied dat je niet kent, kan het verstandig zijn om een sportmaatje bij je te hebben. Moest je per ongeluk een eng buurtje in lopen of moest je struikelen over een goed verborgen boomwortel, is er iemand bij om je te helpen.

Rond de middag loopt de temperatuur waarschijnlijk hoog op. 's Ochtends of bij valavond sporten lijkt me gezonder. Moest je graag overdag sporten, zou je kunnen nagaan of er in de buurt een sportschool beschikbaar is.

Groetjes
Kenshin

Reageer