Skip to main content
Vraag

Handboeien?

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hoi iedereen. Sorry als dit achterlijk klinkt ๐Ÿ˜‚ maar mij lijkt het weleens leuk of grappige om handboeien om te hebben. Natuurlijk is dat niet het doel van handboeien ๐Ÿซข Maar is dat echt heeeeel raar? Ik weet niet waar dat idee ineens vandaan komt ๐Ÿซฃ

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

Hoi Yusa, ik denk dat iedereen dat wel eens wil voelen, proberen hoe het is.ย  Ik las een topic van โ€‹@Tover01ย  waarin hij een rechtzaak acteerde als verdachte en een hele tijd in de boeien voor een volle zaal leerlingen stond ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ˜„ en ik vond deze:ย 

Ik zou het zelf ook best eens willen ervaren maar dan niet zo lang als Tover haha. Het lijkt mij ook wel eng om je handen niet te kunnen gebruiken. Je bent niet raar hoor en niet de enige.ย 

Groetjes xxxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 12, 2025

โ€‹@Nngirlย leuke vragenlijst ook xD Misschien vul ik die wel in zo. Ook bij Tover zijn topic kijken, natuurlijk. Daar ben ik vrij benieuwd naar โ˜บ๏ธ trouwens heel erg bedankt voor de reactie!!

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 12, 2025

Hoi hoi, helemaal niet raar hoor. Het is altijd iets dat mensen wel aanspreekt. Ik heb ze zelf ook eens om gehad met een hunt ๐Ÿ˜„ na een paar minuten vond ik het wel mooi. Duurde 10 minuten in zo'n busje โ˜บ๏ธ en ze zijn leuk om spelletjes mee te doen ๐Ÿ˜‰

Groetjes liefs Tartan Xย