Vraag

hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of je vriendin

  • 6 November 2022
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of vriendin

 

1 hoe oud ben je?

2 ben je een jongen of 1 meisje?

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin? 

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet?

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet?

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin?

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet?

8 wat vond je van deze korte vragenlijst

 


5 reacties

Hii!

1 hoe oud ben je?

17

2 ben je een jongen of 1 meisje?

Meisje

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin? 

Het feit dat hij zo mooi en gepast kan reageren op mij wanneer ik ergens mee zit of iets zeg. Dat hij zo behulpzaam en puur is.

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet?

Nee ik vind dat niet stoer, omdat ik simpelweg fysiek geweld niet stoer vind. 

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet?

Ja, om eerlijk te zijn vind ik het wel belangrijk dat mijn vriend slim is. Ik heb ooit een dom vriendje gehad en het is gewoon heel frustrerend om gesprekken met zo iemand te voeren. Want jullie zitten dan niet op 1 lijn. Zelfs nu vind ik het best wel lastig, want ookal is mijn vriendje super slim ik ben toch ietsjes slimmer/intellectueler en dat zorgt bij hem voor wat onzekerheid. 

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin?

Alles, ik hou echt van mijn vriend. Zijn passie, uiterlijk, interesses, persoonlijkheid. Hij is echt geweldig.

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet?

Nee hahah wij doen beiden geen sport.

8 wat vond je van deze korte vragenlijst

Prima

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anoniem11146 ,

 

Hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of vriendin

cool

 

1 hoe oud ben je? ik ben 14,5 jaar

2 ben je een jongen of 1 meisje?  ik ben een jongen

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin?  ik vind het leuk als hij zichzelf is en zich comfortabel voelt met wie hij is en dat hij mij ook leuk vindt 😊

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet? ik vind het leuk om dingen met elkaar te delen en dat hoeven niet alleen dingen te zijn die ik leuk vind of doe. Ik gun het hem om dingen te (blijven)  doen waar zijn hart ligt en ik ben nieuwsgierig genoeg om te gaan kijken en hem te steunen. Misschien is het ook wel iets voor mij. Ik vind sportieve jongens sws wel leuk, ik sport zelf ook vaak, dus ik zou het wel leuk vinden.

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet? wat is slim, ik denk dat als je samen dingen kunt delen en je elkaar begrijpt en het leuk hebt dat het wel ok is. Er moet wel een klik zijn….

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin? ik heb niet echt een vriendje en ook niet nog niet gehad als in verkering, maar zolang ik het leuk heb met een jongen, we dingen kunnen delen, we kunnen lachen en ook huilen, elkaar vertrouwen en elkaar aanvoelen, er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden,  dan zou ik happy zijn

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet? het is wel leuk als je samen dingen kunt delen, maar ik gun hem ook zijn eigen ding. Als hij happy is ben ik het ook

8 wat vond je van deze korte vragenlijst wel leuk. Weer eens wat anders en ik hoop dat er nog meer jouw vragenlijst gaan invullen

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of vriendin

 

1 hoe oud ben je? 13

2 ben je een jongen of 1 meisje? Jongen

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin? Dat je met elkaar kunt lachen en dat je elkaar helpt als je dat nodig hebt en dat je elkaar vertrouwt 

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet? Maakt me echt niet uit 

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet? Maakt me ook niet uit 

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin? Ik kan heel hard met haar lachen en ze is heel lief 

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet? Nee

8 wat vond je van deze korte vragenlijst leuk

 

 

Hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of vriendin

 

1 hoe oud ben je? 15

2 ben je een jongen of 1 meisje? meisje

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin?  dat hij grappig is, lief ( maar niet te lief), dat ik hem knap vind en dat we lol kunnen hebben.

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet? ik vind het prima. Ik ben zelf sportief ook sportief

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet? Nou hij moet sowieso niet dom zijn, maar hij hoeft ook niet op het VWO te zitten zoals ik.

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin? ik heb nu geen vriend

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet? nee maar ik voetbal en ik zou het wel leuk vibden als hij dat ook leuk vindt, maar hoeft zeker niet perse

8 wat vond je van deze korte vragenlijstprima

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo ik heb 1 korte vragenlijst over je vriend of vriendin

 

1 hoe oud ben je? -

2 ben je een jongen of 1 meisje? Meisje

3 wat vind je belangrijk aan je vriend of vriendin? Ik heb er geen. Wat mij belangrijk lijkt is dat hij je gelijk behandelt, lief is (maar zoals @Mimo  ook niet té lief) en gewoon een leuke jongen. 

4 Vind je het stoer als je vriend of vriendin op 1 vechtsport zit en waarom vind je dat of was om juist niet? Maakt mij echt niet uit, hij mag doen wat hij wil. 

5 Vind je het belangrijk dat je vriend Of vriendin slim is en waarom vind je dat of waarom juist niet? Nee, ik stel echt geen eisen dat iemand alleen mijn vriend mag zijn als hij atheneum of gymnasium doet ofzo. Maar ik heb vaak toch alleen maar een klik, met mensen die een beetje hetzelfde denken als ik, dus dat je niet alles 100.000 x opnieuw moet uitleggen. Dus dat de kans groot is dat hij niet dom is, klopt, maar het is voor mij geen eis. 

6 wat vind je zo leuk aan je vriend of vriendin? Heb ik niet lol

7 vind je het belangrijk dat je vriend of vriendin de zelfde sport doet? Neehoor. Leuk zou het zijn, maar het maakt mij werkelijk niet uit. 

8 wat vond je van deze korte vragenlijst

goed, niet zo’n vragenlijst met 9miljard vragen, die alleen maar over sex gaan.  gewoon kort, maar krachtig. 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer