Skip to main content

Grappig verhaal schiphol wc

• February 25, 2025
  • 7 reacties
  • 334 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben .... ben 16 jaar en ik was gister dus een dagje schiphol met 1 vriend wij gingen daar naar de wc om onze cameras en telefoon opte drogen en er gebeurde echt heel veel we liepen naar binnen en er liep 1 zo'n man mee die alle wc controlleerde en zei zo dat er schijt overal zat en klikte vervolgens heel boos op het rode knopje en liep weg wij heel hard lachen.

Na een kwartier alles droog gemaakt liepen wij naar buiten en zagen 1 man naar binnen lopen en hij liep langs en liet echt heel veel scheten achter elkaar hij was nog niet eens binnen wij waren keihard aan het lachen omdat iedereen het hoorde we kwamen niet bij.

Heeft iemand ooit ook zo iets mee gemaakt 🙏 of niet 

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 25, 2025

Ik wil niet de zuurpruim uithangen, maar wat is hier precies grappig aan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 25, 2025

Op dat moment was het best grappig hij werd rood als een tomaat en rennen naar die vieze wc

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 25, 2025

Op dat moment was het best grappig hij werd rood als een tomaat en rennen naar die vieze wc

Tja, ik neem aan dat je erbij moest zijn om de  grappigheid volledig te kunnen waarderen.  

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 27, 2025

Tja, ik neem aan dat je erbij moest zijn om de  grappigheid volledig te kunnen waarderen.  

Ja dat eigenlijk 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 29, 2025

Hahahahhahahahahha 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 29, 2025

Ik heb ook zoiets gehad maar dan bij me zelf. Ik moest zo nodig poepen rende naar de wc en liet toen ik de wc naar binnen liep zo een dikke scheet. Toen voelde ik ook dat het niet allen een scheet was… denk dat je wel kan raden wat er gebeurde. Ik poepte mijn hele broek onder. Er waren een paar mensen bij die het zagen. Ik rende de wc in en wachten totdat iedereen weg was en rende toen weg… toen schaamde ik me zoo erg maar denk dat als ik dit bij iemand anders had gezien wel grappig had gevonden. Vind het achteraf bij mezelf ook wel grappig 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik snap de grap ook niet helemaal