Goede voornemens - 2020

  • 19 December 2019
  • 16 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie goede voornemens voor 2020 want dat nadert nu ook al weer. Ik ga ook even mijn goede voornemens opnoemen.

Goede voornemens 2020:

  • Mijn rapportcijfer voor wiskunde naar boven bijstellen (2.4 nu)
  • Ik ben van plan om meer aandacht te besteden aan school.
  • Meer vrienden proberen te krijgen (en naar sociale gelegenheden gaan)
  • Actiever zijn en beter proberen te helpen op het forum.

-Dr8gon99


16 reacties

Ayy, leuke topic man!

Mijn goede voornemens voor 2020 zijn:

-Een betere leefstijl krijgen (gezonder eten en drinken, meer naar buiten etc.)

-Mijn HAVO diploma halen

-Ik wil graag een bijbaan proberen te krijgen in ieder geval en wat werkervaring opdoen alvast.

 

Knight17

hey 

 

ik heb niet echt duidelijke doelen denk ik...

• zorgen dat mijn twijfels minder worden. dus aan mij twijfels werken

• begeleid gaan wonen en daar me eigen plekje krijgen

• aan me mentale gezondheid werken. meer naar me zelf luisteren

• me zelf meer uitdagen, meer dingen doen die ik eng of niet fijn vind ik te doen

• certificaat halen van 1 bepaald vak (kan niet zeggen welke) 

 

dr8gon99 jou laatste doel gaat al goed hoor! je kan hem al bijna doorstrepen 😉 

 

groetjes 

Blue, je bedoelt het actief zijn op het forum en meer mensen helpen? Ik wil in 2020 2.020 (nuttige) posts aantikken. 

hey

 

dat is wel een hoog doel hoor! 

het is mij niet gelukt in anderhalf jaar.

en ja ik bedoelde dat doel ja.  want ik vind echt dat jij mensen goed helpt. de eerste dag dat jij online kwam dacht ik dat is weer zo'n persoon die 1 dat heel actief is en daarna nooit meer online kwam.  maar gelukkig niet.  ik vind het wel fijn dat we een 'nieuw' actief persoon op het forum te hebben. klikt dat vreemd? 

 

Groetjes blue

Dat klinkt niet vreemd want ik weet genoeg situaties (Onder andere van andere forums) dat er mensen zijn die gaan '’no-liven'’ zoals ik dat noem voor 5 dagen en daarna weer weg gaan omdat ze het saai beginnen te vinden. Het is inderdaad een hoog doel en ik matchde dat met het jaartal, klinkt heel raar maar ja. 

-Dr8gon99

Hey,

Ik doe nooit echt aan doelen of goede voornemens. Ik vind dat als je iets wil veranderen aan jezelf, je daar meteen mee moet beginnen. Al kan het sommige mensen natuurlijk wel helpen om het nieuwe jaar als een houvast te zien. Persoonlijk denk ik dat de echte motivatie daar niet vandaan komt.

Maar goed, ik heb vaak wel een lijstje met dingen die ik zou willen bereiken en waarvan ik toch al van plan was om eraan te gaan werken. Voor dit jaar is dat vooral om beter naar mezelf te luisteren. Dat geldt op veel fronten in mijn leven, maar daar wil ik verder niet op ingaan.

Jullie hebben ook al mooie doelen zie ik :)

Gr. Pin

Goed dat je naar jezelf wilt gaan luisteren! Ik vindt dat een goed doel :)

-Dr8gon99

Heyo,

Ik wou zelf ook graag een topic maken over de doelen van 2020. En toen kwam als suggestie deze voorbij! Top!

 

Mijn doelen voor 2020:

Ik zou graag me droom set-up willen maken.  Dus nieuw bureau, 1 beeldscherm van lg die zo ontzettend groot is, maar wel heel mooi, 2 andere beeldschermen voor ernaast,  voor een 180° effect. En 1 beeldscherm of tv erboven. Een nieuwe game stoel van SecretLab de T1 waarschijnlijk. En een mega goede game pc. Zodat het streamen nog beter kan gaan.

 

5000 volgers op Twitch. Ik sluit dit jaar af met exact 3107 volgers.  Dus 1900 volgers volgend jaar erbij? Is wel te doen toch? Ik heb op Twitch gezegd in me laatste stream van 2019 dat we volgend jaar het jaar willen afsluiten met 10.000 volgers. Maar misschien is dat iets te hoog gegrepen. 7000 volgers in 1 jaar hmm🤔.

een feestje met alle mensen die op me zijn geabonneerd. Dit zijn momenteel 250 mensen ongeveer. Dus dat wordt een aardig groot feest ook al zeg ik het zelf.

Me webshop verwijderen. Ja dat is raar, maar true. Ik ben er zelf erg weinig mee bezig en wil me vooral concentreren op Twitch in 2020. Demi is nog wel bezig met haar webshop. Die wouden we eerst samen doen, maar we hebben besloten om beiden meer afstand te nemen.

Naar de E3 in LA, ☆ Twitch con Amsterdam, ☆ Dutch comic con Utrecht, ☆ Blizzcon Anaheim Californië, ☆ Fortnite World Cup. 

Veel game events haha.

Plannen maken voor me Game winkel,

1000 reacties op het Forum.

Engels verbeteren, 

op vakantie naar Antarctica.

Suïcidale gedachten volledig kwijt raken.

Voorgoed stoppen met snijden.

 Discord groep uitbreiden naar 1000 gebruikers max. We hebben momenteel iets van 300 gebruikers dit zijn vooral de eerste subscribers, moderators, mensen die helpen met social media, mensen die de logo's maken en intro.  En een aantal hele goede vrienden.

Sponsorship uitbreiden. Hier bedoel ik mee dat ik meer steun verwacht van hun, en dat ik hun beter kan helpen.

 Me opa en oma in het zonnetje zetten. Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, maar ik wil iets leuks voor ze doen, ik woon al 12 jaar bij hun, ze hebben me opgevoed, altijd gesteund,  van alles voor me gedaan dus wil ik ze volgend jaar iets leuks geven. 

 

Nou dat is het wel haha.

Ik vind dat jullie allemaal leuke en zeer goede doelen/ voornemens hebben!

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Beetje laat, moet kunnen toch :)

Over het algemeen doe ik er niet aan, omdat het meestal toch niet lukt en ik best tevreden ben met mezelf. Ik ben zelf wel iemand die doorzet, dus ik pas dingen meestal meteen aan, behalve echte grote dingen haha. Voor mij is iets groots of moeilijks toch wel mijn wiskunde, laten we dat eens op gaan halen :)

En ik wil iets meer chill zijn, ik stress hem best vaak en ben soms best negatief, terwijl ik me zelf echt enorm stoor aan van die mensen die op alles maar zitten te haten en toxic zijn haha.

 

Laten we van 2020 een positief jaar maken, happy new year! 

Hallo Spookyzx :)

Jij hebt veel grote doelen zeg voor 1 jaar! Ik hoop dat je ze allemaal gaat halen :)

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil graag

-uit de kast komen naar mensen, op zijn minst 5

-Mijn cijfer biologie opschroeven naar een 6

​​​​​​​-Beter voor mijn huid zorgen

Heey mensen,

Ik was wel benieuwd hoe iedereen er voor stond met zijn of haar goede voornemens. Wie enkele doelen al behaald?

Mijn doelen die behaald zijn: ☆ droom set up, ☆ webshop verwijderen, ☆ sponsorship uitbreiden, ☆ Discord uitbreiden. <- dat is zelfs beetje erg veel geworden. We wilde eerst max 1000 mensen,  maar we zitten al op iets meer dan 1300 members.  Me droom set up is voor het grootste gedeelte behaald. Ik wacht alleen nog op me secretlab stoel. Ik heb deze besteld de OG versie. En ik zou eerst 2 schermen hebben voor de 180° view. Maar heb uiteindelijk toch gekozen voor 1 mega groot scherm en 2 wat kleiner voor er boven. 

Doelen die niet meer te behalen zijn wegens COVID-19: Elke game event lol, en me opa en oma in het zonnetje zetten. Daar ga ik niet teveel op in. Laat ik zo zeggen opa is net terug uit het ziekenhuis,  en oma ligt er net in. 

Doelen die zijn bijgesteld wegens succes: 

*5000 volgers op Twitch is uitgebreid naar toch de 10.000 volgers aan het einde van het jaar. Ik bedoel het is nu april en we hebben de 4k op 2 mensen na behaald. *Een feestje met alle subs van 250 mensen wordt het nu 300 mensen. Dit komt doordat ik sinds januari een Twitch prime bot heeft die kijkers dus extra benadrukt dat je via amazon prime gratis op mij kan abonnemeren. Omdat het feestje wordt gehouden in Engeland en niet iedereen het budget daarvoor heeft gaat de helft van al mijn donaties en bits op een rekening zodat we uiteindelijk instaat zijn om sommige extra te kunnen steunen voor vliegtickets en hotel.

Volgens mij is dat het wel voor nu van mij.

Ik ben benieuwd naar jullie !

See ya!

Spookyzx. 

  • Mijn rapportcijfer voor wiskunde naar boven bijstellen (2.4 nu): 4.8 nu.
  • Ik ben van plan om meer aandacht te besteden aan school: Niet gehaald ivm met corona-pandemie.
  • Meer vrienden proberen te krijgen (en naar sociale gelegenheden gaan): Niet gehaald ivm met corona-pandemie.
  • Actiever zijn en beter proberen te helpen op het forum.: Ik was in december het meeste actief, bijna 200 nieuwe reacties sinds dien. Ik ben niet zo bezig met dit forum.

-Dr8gon99

Hallo Spookyzx :)

Is dat feestje met 300 mensen wel zo slim, met de huidige pandemie? 

-Dr8gon99

 

hey

 

met mijn doelen ben ik nog mee bezig 🤔

 

• zorgen dat mijn twijfels minder worden. dus aan mij twijfels werken

hier ga ik binnenkort met een professional mee aan de slag!

 

• begeleid gaan wonen en daar me eigen plekje krijgen

ja die is gelukt... ik heb me plekje wel gevonden in dit huis. al is het sommige dagen lastig om me te laten zien…

 

• aan me mentale gezondheid werken. meer naar me zelf luisteren

ik kan totaal niet naar me zelf luistern haha. maar ik begin er van af volgende week met professionals aan..

 

• me zelf meer uitdagen, meer dingen doen die ik eng of niet fijn vind ik te doen

dit doe ik zeker het is lastig maar gaat langzaam in kleine stapjes vooruit 💪

 

• certificaat halen van 1 bepaald vak (kan niet zeggen welke) 

ehm ja idk hoe ik dat ga halen aangezien ik het examen heb op de dag na de mei vakantie 🤔

 

waren jullie jullie doelen ook vergeten? 

ik ben er wel mee aan de slag gegaan zonder dat ik het als doel had haha. 

 

groetjes blue

Heey,

@TheMightySlayer Het feestje staat momenteel gepland voor het einde van dit jaar rond Oktober/November. Maar we houden natuurlijk alles rond om het corona wel in de gaten. Als het blijkt dat rond eind september/ begin oktober de situatie nog steeds ernstig is. En dat dus wordt afgeraden om niet in grote groepen samen te komen, dan verplaatsen we het naar volgend jaar.

Degene waar we in contact mee zijn heeft ook gemeld dat als eventueel over een half jaar de situatie niet is veranderd dat hij ons dan ook belt. Zodat we kunnen kijken wanneer er weer plek is.

Want we kunnen geen 300 man in iemands achtertuintje proppen haha. Maar dat komt wel goed.

Ik moet zeggen ik was me doelen voor dit jaar ook wel vergeten haha.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer