Skip to main content
Vraag

Goede panty’s

  • 22 November 2023
  • 26 reacties
  • 416 Bekeken

Hey,

 

Nina hier!

 

De feestdagen komen er weer aan en voor mij, ik ben wel een fashionista 😉, ga ik dan weer chique gekleed. Ik ben al volop op zoek naar mooie (gala)jurkjes voor tijdens de diverse dagen. 
Voor mij staat een ding altijd wel vast. Er moet een panty gedragen worden tijdens de feestdagen. Super vrouwelijk en chique vindt ik. 
 

Een ding is helaas wel zo; Nina en de panty, gaan niet zo lekker samen. Vorig jaar na ca. 30 minuten al een ladder te pakken. 
 

Wie heeft er een tip voor goede panty’s?

En wat dragen jullie tijdens de feestdagen, ook panty’s?

 

Alvast bedankt meiden!

 

Liefs Nina.

Hoi @Nina1, de oorspronkelijke vraag van dit topic is beantwoord en dus dit topic gaat sluiten omdat het in strijd is met forumregel 5 : Chatten en bloggen is niet toegestaan. We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren. Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen. 

Groetjes Lara, 

De Kindertelefoon