Vraag

Gitaar of Piano?

  • 18 March 2019
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit dus sinds een paar maanden op gitaarles, en ik vind het wel leuk, alleen ik denk dat ik eigenlijk liever piano gekozen had, hoe moet ik dit aan mijn ouders vertellen? we hebben ook een gitaar gekocht. nou wil m'n vader eig ook op gitaarles, moet ik dan vragen of ik op piano mag of moet ik er maar mee dealen? want ik merk dat ik nauwelijks wil oefenen voor gitaar en veel liever voor piano? en ik ga ook niet graag naar gitaarles. Hoe moet ik dit oplossen? 😞

5 reacties

Hoi

Als gitaarles je niet gelukkig maakt, lijkt het me goed om dat met je ouders te bespreken. Het kan gebeuren dat je van gedachte verandert in verband met een hobby, en dat je je realiseert dat een ander instrument je beter zou liggen. Je mag alvast trots zijn dat je gitaarles geprobeerd hebt.

Een gitaar kan je doorverkopen. Dat kan je regelen via de academie waar je les volgt, of via je gitaarleraar. Als je vader graag gitaar zou leren spelen, zou hij de gitaar ook kunnen overnemen.

Groetjes
Kenshin
Oke, want ik merk ook dat piano me veel beter lukt, tutorials gaan redelijk snel goed, en zo kan ik al redelijk wat nummers, maar als ik een tutorial opzoek voor de gitaar lukt het nooit, ik zal proberen met mijn ouders te praten, dankjewel 🙂
Het kan dat je talent eerder in de richting van piano ligt, maar dat je de gitaarles nodig had om dat te ontdekken. Goed dat je gaat proberen om dit met je ouders te bespreken :)

Gr. Kenshin
Het kan ook liggen aan dat ik al een poos aan piano doe, maakt dat uit denk je? 😅
Het kan ook liggen aan dat ik al een poos aan piano doe, maakt dat uit denk je? 😅
Dat zou kunnen , maar het gaat erom dat je doet waar je je goed bij voelt, en niet persé in welke van de twee je iets beter bent. Als je echt geniet van wat je doet zal het inderdaad wel vaak veel beter lukken!
Je hebt niets te verliezen, vraag het aan je ouders, misschien mag je al beginnen met ene proefles piano?
Anderes kun je ook blijven proberen met die tutorials, en je ouders 'omverblazen' wanneer je ene bepaald stuk heel goed kent, misschien draaien ze dan eventueel wel bij?

Groetjes
Lot

Reageer