Skip to main content

Geluk bij een ongeluk?

  • 25 August 2024
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Hoi lieve mensen!
 

Ik heb een makkelijke vraag. Heb je weleens geluk bij een ongeluk gehad?

Ik wel,

MIjn vriendin wou op school haar veters niet strikken omdat ze geen zin had, maar dat was niet zo handig.

Ik fietste dus (echt al 3 jaar geleden) met mijn ex-BFF uit school. Maar ze had haar veters los, en die draaiden dus om haar trappers.

Ze viel dus midden op een autoweg en een man was zo aardig om haar veters los te maken van haar trappers. We fietsten opgelucht weer verder, deze keer met gestrikte veters ;)

Totdat er een autoraam omlaag ging en de man achter het raam zei dat we een ijsje bij de Happyfood mochten halen. Gratis!

Ik weet nog dat ik echt gewoon ontplofte, zo blij was ik. De man in de auto bleek dus de manager te zijn van de Happyfood. Heel leuk.

Dus, hebben jullie weleens geluk bij een ongeluk gehad?

xxx Feline

Ik heb wel eens geluk bij een ongeluk gehad! 

In de zomervakantie moest ik verplicht werken voor mijn ouders om wat centjes te verdienen. Ik vond dat helemaal niet leuk, maar ik kon er niet tegenin gaan. Op het werk heb ik een leuke jongen ontmoet en die vindt mij dus ook leuk! Een geluk bij een ongeluk dus hahaha💗


Ah, leuk! Dat kun je idd ook zo noemen :)


Heyy,

Leuke vraag! Ik weet niet helemaal zeker of dit telt als een gelukje bij een ongelukje, maar ja ik zit dus op zwemmen en ik moest een halfjaar terug een nieuwe meisje van mijn leeftijd op onze zwemclub rondleiden in ons gebouw en moest haar een beetje helpen enzo dat had mijn zwemcoach mij gevraagd. Ik ben echt enorm verlegen en zag daar enorm tegen op want ja praten tegen onbekenden is niet helemaal mijn ding, maar toen ik haar eenmaal had ontmoet hadden we eigenlijk direct een hele goede klik en het praten met elkaar voelde net alsof we elkaar al jaren kende. Het ging gewoon vanzelf en het voelde heel veilig en vertrouwd.

Nu zijn we een tijdje verder en we zijn nu altijd bij elkaar met zwemmen en ook buiten het zwemmen zien we elkaar bijna iedere dag! Ik heb haar een paar maanden terug om verkering gevraagd want ik ben smoorverliefd en dat gevoel was wederzijds en ze zij ja! We zijn nog steeds heel blij en gelukkig met elkaar en dat ik haar toen moest rondleiden moest blijkbaar zo zijn!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Nou ja, het telt misschien niet als een geluk bij een ongeluk, maar ik vind het wel heel leuk om te lezen 😁


Hey! Dit is idd een leuke vraag!  Ik denk dat mijn eerste topic een geluk bij een ongeluk was ☺️ in het kort was mn verhaal dat ik eens vervelend en lastig was in de klas (gr8) en dat ik straf kreeg en flinke tijd in de strafhoek op de gang moest. En dat een super leuk meisje uit mn klas, waar ik stiekem al een oogje op had, toen van de juf iets moest ophalen in de magazijn kamer, waardoor ze achter mij langs liep over de gang, toen  een tijdje achter me stilstond en naar me keek terwijl ik het niet merkte, want ik stond omgedraaid, en toen sprak ze mij aan en nadat ik me kapot schaamde viel ik als een blok voor haar 😍🤭  hier staat het veel beter beschreven 

En zij was dus ook ♥️ op mij. En nu hebben we al een mooi tijdje verkering!! 

2e ding: In het zwembad een keer uit het water gehaald omdat twee meisjes met vieze teksten waren lastig gevallen door een jongen. En ik leek op de beschrijving dus met 2 andere jongens op een rijtje gezet en stilstaan zodat ze konden zien wie het was. En  die meisjes namen alle tijd om ons uitgebreid te bekijken of wij het wel of niet waren. En  het was geen van ons, zagen zij ook. Toen kregen we excuses en ook een ijsje! Ik heb trouwens nog wel tegen de meisjes gezegd dat ik het helemaal snapte en dat ik hoopte dat ze diegene zouden vinden. 

En 3e om te noemen is dat ik een keer met een lekke band terug moest lopen naar huis (reparatie setje sindsdien altijd in de fietstas xD) en dat ik een klein katje vast zag zitten onder een hekje bij een voortuin.  Ik trok de latjes uit elkaar en het beestje liep heel voorzichtig er onder weg. De mevrouw die er woonde kwam naar buiten en ze was blij, dus ze wou me eerst wat geld geven maar dat hoeft echt niet en toen stopte ze mij een stuk of 5 repen chocolade toe.  Met het 🐱 je was alles goed trouwens! En dat gebeurde omdat mijn band lek was anders was ik er gewoon langs gefietst.  Ik  mocht bij haar met hulp van haar buurman ook mn band plakken!  😄☺️

Liefs Tover xxx

 

 


Ik heb het verhaal gelezen. Leuk verhaal. 
Ook het 3e verhaal vind ik leuk.😻 


Reageer