Vraag

Geloven in Griekse / Romeinse goden

  • 11 March 2024
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ben ik weer na een tijdje.

Ik ben een grote fan van griekse / romeinse mythologie en heb er meerdere boeken over gelezen. Sinds een tijdje heb ik het gevoel dat de grieks-romeinse  mythen / goden een soort van bestaan / hebben bestaan.  en soms bid ik dan aan hen. En mijn vraag is dus: 

Is dit raar aangezien niemand meer in de griekse/ romeinse goden geloofd?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

nee hoor ik vind het helemaal niet raar! een keer op tv zag ik iemand die ook in hen geloofd het was echt een heel normaal mens hoor en ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die ook in deze goden geloven.

ik vind de mythes ook heel mooi en lees er ook wel eens een boek van dus ik kan het me helemaal voorstellen.

hoop dat dit een beetje helpt!

Liefss F

Reputatie 7
Badge +17

Ach, wat is raar? Als jij je er goed bij voelt is het prima toch? Echt heel veel mensen geloven er idd niet meer in maar er zijn blijkbaar nog wel kleine groepjes. Vooral in Italië

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Die legendes zijn allemaal wel mooi en spannend. Ook de Noorse sagen over Wodan en Loki enzo.  En de druïden in Brittannië. Ook de Griekse, Egyptische en Romeinse goden verhalen. En als jij dat interessant vind en je voelt er wat bij en je laat anderen en anderen jou in de waarde is het toch helemaal geweldig? 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor jullie aardige en lieve reacties allemaal. 

Reageer