Skip to main content
Vraag

Geen idee wat ik aan moet naar feestje

• April 22, 2025
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik heb binnenkort een feestje, maar heb GEEN IDEE wat ik aan moet, want heb echt niks wat past bij het thema. Het thema is: “A Night Out” dus een avondje uit. Maar ik heb echt niks. Iemand ideeën??? 

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 22, 2025

Hoi, dat geeft gelukkig een ruime keus denk ik :) Je zou een mooi chique setje aan kunnen doen, of in elk geval iets nets, maar als het warm is ook wat kleurigs en grappig kan ook. Is het meer deftig bedoeld? dan een colbertje , blouse met nette sneakers om maar wat te noemen. Als het wat meer om het feestelijke gaat kun je denken aan een jasje of jack en een  leuk shirt met een coole print erop en een spijkerbroek. En als het grappig bedoelt is kun je bijvoorbeeld wat “ska”aandoen ( donker jasje met een licht overhemd en dan bv een zonnebril erbij en een felgekleurd pochetje in de borstzak. Handvol gel in je haar erbij xD. En als je helemaal out of the box gaat (wat ik altijd doe trouwens) dan ga je denken aan een beach-achtige outfit met felgekleurd shirt met tropical print en een kleurige boxer erbij. Zelf trek ik met regelmaat een kilt aan maar dat moet je wel met zelfvertrouwen doen 😉Ik hoop dat je er wat mee kunt zo. Groetjes liefs Tartan X

• May 17, 2025

Was deze vraag niet dubbel gepost?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik zou gewoon aan doen wat je zelf het lekkerste vind zitten

xx liefs Wolf 🐺