Skip to main content

Heey lieverdss,

Ik help al 2 jaar bij een stal om de week, ik krijg er geen geld voor. Ik zal het even uitleggen.

Toen ik 10 jaar was, ging ik op de wachtlijst bij die stal voor rijles. Toen heb ik gevraagd of ik af en toe mocht komen helpen. Dat mocht, sterker nog, ze vonden het heel fijn. Ik vond het heel leuk. Het wemelde ook niet van de meisjes. Ik hielp namelijk een gehandicapte jongen, die een pleegzoon is van de eigenaren. Hij is aardig hoor! 

Langzamerhand begon ik het een beetje saai te vinden. Erger nog, ik wou er niet meer heen (zo saai vond ik het) en zei dan af en toe dat ik hoofdpijn had ofzo. 

Mijn moeder merkte het op een geven moment toen mijn energie minder en minder werd door school omstandigheden. Zij heeft toen gezegd dat ze tegen de eigenares zou appen dat ik voorlopig niet kom omdat ik namelijk niet veel energie hebt. Ook vind ik het niet zo leuk dat ik er geen geld voor krijg. Elke vrijdagavond vraagt de gehandicapte jongen (had de eigenares een x vertelt) ´Denk je dat (naam) nog komt??´ Ik vond het eigenlijk zo zielig. Ik heb het maar een beetje laten rusten. Maar net toen ik naar bed ging, zei mijn moeder: ´Ik vind dat je volgende week zaterdag wel eventjes langs moet komen om afscheid te nemen.´ Maar ik vind het zo zielig voor hun 😥

Ik vind het zo rot… Wat denken jullie?

Liefs Bliss

Hai,

awh ja dat is wel echt rot😥 vind het wel lastig hier advies op te geven🙁

kan je die laatste keer nog iets leuks met hem doen? misschien valt het dan wat minder zwaar😕

liefs , L❤️

Hey! Aahw dit kan ik me heel goed voorstellen. Toch zou het goed zijn om even te gaan 🙂. Dan heb je hun nog even gezien en sluit je het goed af. Misschien kun je trouwens met ze afspreken dat je wat minder vaak komt? Bijvoorbeeld 2 keer per maand? Want volgens mij heb je nog wel gevoelens voor hun en het zou dan fijn zijn als je er nog een band mee houd. En je doet die lieve jongen een plezier en jezelf ook! En de beloning is dan geen geld maar wel dat je echt iets heel goeds doet 😍😍😘. Ik hoop dat je dus een soort middenweg vind! En dan op de andere dagen een betaald baantje! Veel succes! 

Liefs Tover xxx

Hey @Bliss 

Afscheid nemen is altijd lastig en daar komt soms schuld gevoel bij, ik kan ook slecht afscheid nemen en ga me dan ook schuldig voelen, maar als ik jou was zou ik naar je moeder luisteren en op die zaterdag er naar toe gaan! een leuk laatste afscheid toch? of je moet afspreken dat je alleen komt wanneer je het uitkomt of net zoals @Tover01  zei 2 x per maand!

Groetjes en een knuf van @Kingboy 👑⚜️🤠

Hii,

Ah jeetje dat klinkt echt super rot en snap dat het lastig is. Maar sluit me aan bij de rest. Misschien kun je ook regelmatig een kaartje sturen of een brief/ bellen, zodat het contact nog blijft ?

Veel liefs ❤️

Reageer