Heey lieverdss,
Ik help al 2 jaar bij een stal om de week, ik krijg er geen geld voor. Ik zal het even uitleggen.
Toen ik 10 jaar was, ging ik op de wachtlijst bij die stal voor rijles. Toen heb ik gevraagd of ik af en toe mocht komen helpen. Dat mocht, sterker nog, ze vonden het heel fijn. Ik vond het heel leuk. Het wemelde ook niet van de meisjes. Ik hielp namelijk een gehandicapte jongen, die een pleegzoon is van de eigenaren. Hij is aardig hoor!
Langzamerhand begon ik het een beetje saai te vinden. Erger nog, ik wou er niet meer heen (zo saai vond ik het) en zei dan af en toe dat ik hoofdpijn had ofzo.
Mijn moeder merkte het op een geven moment toen mijn energie minder en minder werd door school omstandigheden. Zij heeft toen gezegd dat ze tegen de eigenares zou appen dat ik voorlopig niet kom omdat ik namelijk niet veel energie hebt. Ook vind ik het niet zo leuk dat ik er geen geld voor krijg. Elke vrijdagavond vraagt de gehandicapte jongen (had de eigenares een x vertelt) ´Denk je dat (naam) nog komt??´ Ik vond het eigenlijk zo zielig. Ik heb het maar een beetje laten rusten. Maar net toen ik naar bed ging, zei mijn moeder: ´Ik vind dat je volgende week zaterdag wel eventjes langs moet komen om afscheid te nemen.´ Maar ik vind het zo zielig voor hun
Ik vind het zo rot… Wat denken jullie?
Liefs Bliss