Skip to main content

gamen mag niet!

  • June 27, 2026
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Ik was gisteren naar het dorp, ik ging een nieuwe floaty(de vorige is lek😅) en ijsjes halen, dus ik kom thuis en mijn vader is sporten en mijn moeder is op werk, echt het was 34 graden dus mijn broertje en ik pakken een ijsje, mijn vader komt thuis, ziet de wikkeltjes liggen en we mochten al een week niet gamen, en vandaag mocht dat weer maar nu mochten we weer niet gamen! Vandaag vertelde ik het aan mijn moeder en ik vroeg of we vandaag wel mochten gamen en ze zei nee! Wat vinden jullie hier nou van?

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 27, 2026

Hey, nou voor een ijsje pakken met die hitte vind ik dit echt niet kunnen🥵 anders is het niet te overleven. Dus dit vind ik zwaar overdreven en streng. 

Liefs🤗