Vraag

Gamen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ben ik nogal een verslaafde gamer en vroeg me af hoeveel uur jullie spelen per dag , op welk systeem jullie spelen en welke games. ik speel op ps4 speel 4- 12 uur per dag en speel vooral fortnite en soms gta5 (ps als jullie fortnite spelen welke tier zijn jullie en hvl wins hebben jullie ?)

28 reacties

Niet veel gamers hier blijkbaar ???
ik speelde vroeger wel veel games
maar nu besteed ik mijn vrije tijd aan het helpen van kinderen op dit forum
maar toen ik nog veel deed gamen zat ik vaker achter de pc GTA en COD te spelen
en rond de 7/8 uur op een dag
hopelijk beantwoord dit je vraag
veel succes nog op het forum en game ze !
Groetjes James 🆒
Haha Danku voor het invullen zit nu in game met nog 6 andere solo ( fortnite )
Hoi,

Waarschijnlijk zijn alle gamers te druk met gamen om hier actief te zijn 😛 Behalve jij dan ;)

Ik zou mezelf niet echt een gamer noemen, aangezien ik het maar af en toe doe. Ik heb dan ook een xbox 360 en hij is een beetje oud aan het worden. Ik speel dan vooral GTA, Fifa en een basketbalspel waarvan ik de naam niet eens zeker weet (zo fanatiek ben ik dus haha). Volgens mij heet ie NBA2k(en dan het jaartal), maar dat weet ik niet zeker.

Nou ja, dat is dus mijn game-activiteit.

Je gamed best wel veel. Beschouw je jezelf ook echt als verslaafd of zei je dat meer voor de grap? Ik vind 12 uur toch best behoorlijk veel (ook voor weekend/vakantie).

Gr. Pin
Nou als ik wil stoppen kan ik wel stoppen ??
Het is wel verstandig om ondertussen wat pauzes in te lassen.
Het is niet al te best voor je doorbloeding om telkens in dezelfde positie te blijven zitten.
Zorg er voor dat niets anders eronder lijdt.
Oké dat is mooi, dat je er wel gewoon mee kan stoppen. Verder ben ik het met @MensPersoon eens.
Gr. Pin
Als ik uit school kom ga ik meestal gelijk achter de laptop om sims te spelen of fortnite maar ik let er wel op dat ik er niet teveel achter zit en op tijd naar bed ga om me nachtrust goed te hebben, dus ik speel rond de 4-6 uur per dag denk ik, soms meer soms minder 🙂
Dankje voor je antwoord bee
Reputatie 3
Badge +4
Ik speel ps4 ook fortnite veel de laatste tijd. Lvl 46 nu tier 48 of geen idee XD.
Solo:18 wins
Duo:18 wins
Squad:17 wins

Heel veel kills XD
Dankje voor het invullen kaasplank ik ben level 86ong en tier 100(max) ik heb 105 wins
Reputatie 3
Badge +4
Ahh nice, ik ben niet zo bezig met m'n tier want ik heb geen battlepass maar die ga ik wel kopen volgend seizoen.

Ik ben laatste tijd veel bezig met winnen 😛 want was een tijdje gestopt met fortnite. Hoeveel kills pak je per potje? Ik pak er zo'n 6 tot 10.
Speel meestal Squad en landen in tilted soms hebben we games dat ik 14 kills heb maar soms ook maar 4 ofz maar me gemiddeld is ong 8
heyy ik speel meestal 2-3 uur per dag dat vindt ik al best veel
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik ben speel elke dag iets van 8 /12uur, ligt er ook een beetje aan wat voor dagen. Op vrijdag ga ik altijd met squad een nachtje door. En ofc in de vakantie houden we lan party's .

Als ik kijk naar 1 week dan game ik ongv. +/- 40 uur. Niet heel veel dus haha.

Ik game vooral op PS4 maar heb ook een Xbox One X.

Ik doe tegenwoordig veel ESO (elders scrolls online). Of Rainbow six siege, The Division, soms nog GTA V.

Gr: Mr.S
Merci voor je antwoord
Ik speel vooral Halo Online en 1-2 en Battlefield 2142-Heroes
Ik speel vooral op the Nintendo Switch daarop speel ik Splatoon 2, Octopath Traveler en 20+ andere games. Binnenkort ga ik een PS4 kopen met Yakuza 0 en Kiwami, Spiderman, Uncharted, Nier Automata en God of War. Zelf ben ik op erg dol op de Halo en Metroid Prime trilogy. Ook vind ik Super Smash Bros geweldig.
Ik speel vaak rocket league, rust en f1 2018, ik game per week zo'n 50 uur
Ik game zelf ook fortnite minecraft starstable roblox.

Maar ik vind 12 uur heel veel.

Ik raad je wel aan te minderen dat hoeft niet veel te zijn ene half uur bv maar steeds weer een half uurtje minder dan uiteindelijk kan je zeggen van vandaag game ik 5 uur en morgen 2 overmorgen 4 zo zegmaar dan kan je namelijk gamen zodat je het niet mist als het niet kan en wel dingen kan plannen enzo
Hey
Ik game eigenlijk best wel veel
Ik speel dan op pa4
Pes 2018
Warframe
Battlefield 4
Ufc 3
Horizon zero dawn
Rocket league
Ark survival evolved
Ik ben er.nog meer maar dit is wat ik dam meestal speel

Zoals ik al zei ik game veel vooral in de vakantie. Omdat ik dan eigenlijk niet heel veel anders 't eden heb

Dus dan kan ik gewoon de hele dag spelen
Ik heb laatst met iemand tot half 7 in de ochtend gespeeld.
Als ik thuis ben in de vakantie is het dus meestal zo dat ik of aan het gamen ben of ik ben aan het trainen. Soms ga ik wel is iets anders doen natuurlijk.

Als ik school heb is het wel anders. Dan game ik tussen de 1 tot 2 uur per dag

Want meestal als ik thuis kom van school ga ik wat eten de hond uitlaten dan ff slappe. En dan naar training. Als ik thuis kom ga ik avond eten en dan nog ff op ps4 of yt kijken of allebij ofzo. Daarna ga ik slapen.

Dus ja ik game wel veel. Voornamelijk uit verveling.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt
Peace sportfeak
Heey,

Ik speel veel cod bo3 zombies. En tot paar weken geleden heel veel fortnite. Lvl 93. Tier 100 max. 154 wins. Speel altijd met eigen squad. Elke keer +/- 12/15 kills.

Speel ook alle assassins creed. Nu bezig met Origins. En The Division vind ik hartstikke leuk.

^
Future
Uhhm ik game maar 3 a 4 uur alf je 7 uur gamed denk ik dat je echt een hobby moet gaan zoeken
Ik game er zowat de hele dag op door met wat vrienden speel vooral fortnite of ark speel op ps4 meestal want mijn pc kan niks hebben

Reageer