Vraag

Gaan jullie ook naar het songfestival kijken?

  • 8 March 2024
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die het Songfestival gaan kijken? En wat vinden jullie van het nummer Europapa van Joost Klein en op welke plek denken jullie dat we dit jaar gaan eindigen? Ik ga dit jaar het songfestival met mijn familie kijken want we zijn dan een weekend weg en we gaan er dan een soort van spelletjesavond van maken! :)

Groetjes van ItsJustMe😀


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Europapa is wel een vibe. Beetje een guilty pleasure😅 Maar dat is Joost sws wel. Van mij mag hij winnen. Ik heb geen idee wat de andere liedjes zijn trouwens want ik volg het songfestival verder niet.

Reputatie 7
Badge +10

 Ik vind het nummer wel funny.

Hij mag van mij ook wel winnen.

Reputatie 7
Badge +7

Waarschijnlijk niet , maar misschien wel

Reputatie 4
Badge +1

Ik kijk al 3 jaar het naar songfestival met een van men ouders (Heb gescheiden ouders)

Het nummer is wel goeie vibe maar het einde is een raar(maar nog steeds leuk), denk dat het wel top 8 eindigt.

Reputatie 7
Badge +5

Heb zelf niet eens gezegd wat ik van het nummer vind oeps😅

Ik vind het ook wel een goeie vibe hebben het nummer en er zit ook echt een diepe achtergrond in over zijn ouders die hij is verloren als kind. Vond het eerst helemaal niks, maar hoe vaker je het luistert hoe beter het nummer wordt haha. Denk dat we wel in de top 5 / 6 gaan eindigen, maar hoop natuurlijk dat we gaan winnen!😉

Groetjes van mij :)

Reputatie 7
Badge +8

Ik vind het Eurovisie Songfestival meestal heel saai om te kijken maar elk jaar doe ik het toch. Ik denk wel dat ik het ga kijken. Ik vind het liedje van Joost Klein niet echt mijn ding. Ik luister er niet perse vrijwillig naar. Ik haat het ook niet totaal. We zien wel wat er dit jaar gebeurt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoihoi @ItsJustMe 

Ja ik ga dit jaar kijken, maar.. vind het dat de afgelopen jaren het steeds saaier aan het worden is.
Best jammer eigenlijk want hat er eerst veel plezier van, totdat veel votes enzo worden gegeven omdat mensen muziek en politieke dingen (oorlogen enzo) niet uit elkaar kunnen halen.
En ik vind dat de liedjes ook wat saaier worden..

Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat wij dit jaar misschien gaan winnen, we hebben als enige land meer dan 10 miljoen weergaven en nu zelfs meer denk ik.

Ik zal het wel gaan kijken
grt ItzJustin

Ik kijk elk jaar en vind dat we dit jaar een goed nummer hebben. Het is totaal niet mijn muziek maar Joost heeft een leuk liedje gemaakt met veel emotie erachter, wat ik heel mooi vind. 
 

Ik herken me niet echt in het idee dat het elk jaar ‘saaier’ wordt (dit is niet iets wat ik alleen in de reacties lees hoor… veel mensen denken zo) Ja het jaar dat Oekraïne won was irritant, maar wel logisch. Bovendien hadden we dat jaar Spanje met een echte klassieker, dus ik was toen wel vermaakt😉

Toch was het misschien slim geweest om dit jaar Isreal niet uit te nodigen, die zijn natuurlijk op dit moment heel controversieel en hierdoor kan een heel erg politieke discussie komen, waar ik niet zo’n zin heb. Maar ja waarschijnlijk was er ook ruzie geweest als ze niet waren gekomen. Dit is wel anders dan met Oekraïne, want die steunt eigenlijk iedereen, sowieso  het nummer van Oekraïne dit jaar is niet mijn smaak maar zeker wel goed, heb ook het gevoel dat oost Europa hier goed door wordt gerepresenteerd. Dus ik zou ook niet zo boos zijn als die winnen.

 


Ik vond vorig jaar een van de beste jaren ooit, Finland en Zweden zaten in een verhitte strijd met totaal verschillende liedjes en beide hadden ze de kwaliteit van een winnaar. Verder waren de andere liedjes ook heel goed. 

 

ikzelf geef altijd wat minder om de rankings, ik support gewoon de nummers die ik leuk vind en hoop dat een winnaar waardig nummer wint, ookal vind ikzelf het nummer misschien minder leuk. Dit jaar zijn er niet veel slechte nummers bij maar ook niet extreem goede, alles is gewoon ongv, een 8, dit zal alles denk ik wel spannender maken, maar misschien een beetje jammer dat er niet in één keer een winner tussenzit. 
 

Mijn favoriete nummers zijn op dit moment (in willekeurige volgorde): Europapa, Frankrijk, Oostenrijk, België en Italië. 

Reageer