Hey! Hier een nieuwe fun vragenlijst. Dit gaat een best lange vragenlijst worden dus kijk maar hoe ver je komt. Soms zitten er vragen tussen die je gwn mag overslaan. Ik bedenk gwn random vragen omdat ik geeneens inspiratie heb van internet ofzo. Ik hoop dat het me lukt om wat leuke vragen te bedenken anders laat ik het hierbij. Er zullen ook een paar COVID-19 vragen tussenzitten, want we zitten nog steeds in de coronacrisis dus ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Ik probeer het aantal seksvragen tot het minimum te beperken want ik heb al genoeg seksvragenlijsten op mijn account staan maar die gaan binnenkort komen. In elk geval: Genoeg gepraat nu! Succes met het invullen van de vragenlijst en kijk maar hoe ver je komt. Here we go!
Algemene vragen:
- Jongen/Meisje? jongen
- Leeftijd? 17
- Geaardheid? hetero
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? slap 13-15 stijf 16-18
Vragen:
- Wat vind je van vragenlijsten op dit forum? leuk
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? stuk of 45
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? 6 juli 2019, omdat ik mensen wil helpen
- Wat is je allergrootste droom? de hoogste toren beklimmen van de wereld
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) beetje verlegen populair bij meisjes
- Ooit gevochten? Zo ja? Met wie? En waar? En wat gebeurde er toen? nee
- Hoeveel kinderen zou je later willen? max 2
- Hoe kom je klaar (jongens)? druipend
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? pop en ik heb Spotify
- Bang voor COVID-19? beetje
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? over 2 jaar
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. Italiaans, Engels, Duits (beetje)
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? ja, Italië, 2 weken
- Hoeveel broers/zussen heb je? 1
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren? heel groot als corona voorbij is
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? ja, in Nederland, al me familie en vrienden als corona voorbij is
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? romantisch uit eten
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet dat ik een droom had dat iemand mij lekker ging pijpen
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? Blue Fire Mega Coaster in Europa-Park
- Lig je het liefst onder of boven tijdens het neuken? onder
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil? Vanessa Cage
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken? ja
- Heb je een soort feitsj? nee
- Wat voor schoenen vind je mooi? geox
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? 45,-
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? samen met familie eten
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? nee, is prima zo
- Waar haal je hoop uit? de Bijbel ook al ben ik niet gelovig
- Would you rather be a cat or a dog? cat
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) Ajax
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? 6 jaar ofzo
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? soms
- Denk je dat je de hele vragenlijst gaat invullen? ja
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? om bloed te laten afnemen. Duurde best lang
- (Voor 18-plussers): De orgaandonorwet is ingegaan. Heb je al een keuze ingevuld? /
- Hoe oud denk je dat je wordt? 86
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? footballboy2003, gewoon leuk
- Welke talen spreek je goed? dubbele vraag sorry
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald? 9,3
- En wat het laagste cijfer? 1,1
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) 3
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? ja, vlogs van ov en zo, 31 abonnees
- Wat vind je van Geert Wilders? rot vent
- Heb je ooit de TV Kantine gekeken? ja
- Wat vind je van Martien Meiland? de leukste man ooit af en toe een beetje overdreven
- Nog energie om de rest in te vullen? (Worden er best veel) ja
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? ja, Hamilton
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!) dat me zus me ma met een mes bedreigde
- Ben je nu al een beetje geil aan het worden? (Ondanks de weinige seksvragen!) nee
- We zijn over de helft bijna! Kun je het nog aan? ja
- Favoriete dag van de week? vrijdag
- Heb je nu kleding aan of niet? ja
- Ooit afgetrokken/gevingerd onder de douche? ja
- Ga je weleens met het OV? ja
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen? geen idee
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? zootropolis
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? mees kees
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? lasagne en fanta
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? mees kees langs de lijn
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? geen idee
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? bloemkool en sisi
- Nog 88 vragen ong. Kun je het nog aan? ja
- Wat is je favo seks standje? missonaris
- Ontmaagd? nee
- Zo ja? Op welke leeftijd? /
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? ja, 2 jaar, tuurlijk
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? ibiza
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? weet ik nog niet
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? 9-11 cm
- Nog 80 vragen ong. Kun je het nog steeds aan? ja
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? ja, bij me school, heel groot
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? ja, 4 uur
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? ja, chromosoomafwijking. Dat sommige dingen niet goed werken/functioneren bij mij. Toen ik 1,5 was ofzo?
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? geen idee
- Nog 75 vragen yes
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) ja, aan me vriend
- Leukste grap die je ooit hebt gemaakt? weet ik niet meer
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld? let op: Jantje ging naar de supermarkt met zn zusje. Ze werkten het lijstje netjes af. Onderweg viel zn zusje in de sloot. Ze schreeuwde moord en brand maar jantje liep verder. Eenmaal terug zei zn pa van: Jantje waar is je zusje? Zei Jantje: Die stond toch niet op het lijstje?
- (Jongens) Wat is de perfecte cupmaat voor een meisje? D
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) 85D of zoiets
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) 75C of zoiets
- Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg? of een natte? in de klas
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek? vet
- Hoeveel graden is het bij jou? 27,5
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? zootropolis
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat? nee
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje wist je dat al het licht wat je op een moment ziet eigenlijk al verleden tijd is? Heb ik geleerd tijdens t Amsterdam Light Festival vorig jaar
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? nee
- Wat zou je later willen worden? vlogger
- Nog 60 vragen yes
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. liggend naakt op bed en soms staand onder d edouche
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? 400 meter
- Ooit in Siena geweest? (Ligt in Toscane!) ja
- Ooit in Italië geweest? ja
- Zit je op een sport? nee
- Zo ja? Welke sport? /
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? bruno mars
- McDonalds of Burger King? mc natuurlijk
- Welk liedje vind je echt heerlijk? kleine jongen van André Hazes
- Nog 50 vragen! joepie
- Ooit met een vriend afgetrokken? En hoe was dat? Zou je dat vaker doen? nee
- Wie is er laatst in je fam overleden? niemand
- Wat is je favo TV-programma? RTL Boulevard
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? best groot
- (Jongens) Middelgrote of grote kont? middelgroot
- (Jongens) Middelgrote of grote tieten? middelgroot
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan……parijs……………..
- Wat is je favo seizoen? zomer
- En welk seizoen je minst favo? winter
- Nog 40 vragen. Kom op! yes
- Hou je van rapmuziek? ja
- Welke rapper vind je goed? Lil Kleine
- Hou je van hiphop? soms
- Welke hiphopartiest vind je goed? Aya Nakumara
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? ja, bij de finale van TVOH S10 was echt heel cool
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) ja joh
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? me stiefmoeder naakt gezien
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? bikini: een bikini waar de borsten goed in uitkomen en bh: maakt niet uit zolang t maar sexy is
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? ja
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! yes
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? zat op vmbo + lwoo school, best aardig alleen me kookjuf niet. max. 13
- Ga je over naar de volgende klas? ja
- Heb je ooit een keer 112 moeten bellen? Zo ja? Waarvoor? nee
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? ja, Marry You
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) nee, yes
- Bang in het donker? nee
- Heb je hoogtevrees? nee
- Ben je weleens in Walibi geweest? ja
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? En welk attractiepark vind je echt heel leuk? slagharen is saai en walibi leuk
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! jaaaaaa
- Liever met de auto op vakantie of met het vliegtuig? vliegtuig
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht? ja
- Waar in huis zit je nu? (Tuin, balkon, terras, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, wc, badkamer, etc.) (Gewoon weer een domme vraag, sorry!) slaapkamer
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? ja, een glas fanta omgestoten snel weer opgeruimd
- Nog 15 vragen! Kom op! yes
- Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? /
- Heb je thuis goede WiFi? ja alleen hier waar ik nu ben niet
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.) BEN
- Mooiste moment uit je leven? de bruiloft van me pa en zn nieuwe vriendin
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna! yes
- Wat vind je van Pokémon? leuk
- Heb je dat ooit gespeeld? (Bedoel Pokémon) nee
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? nee
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? 100
- Nog 5! yes
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken? ja (ben geen 18, maar ik hou van 0% alcohol!)
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? ja, met een klasgenoot, uitgepraat
- Vond je de vragenlijst te lang? nee
- Ben je blij dat de lijst klaar is? ja
- Hoe vond je de vragenlijst? leuk. Seksvragen probeer ik te beperken de volgende keer
Nou ik heb hem ook ingevuld voor jullie!
Sorry voor de seksvragen die zal ik voortaan beperken
Liefs,
Daniël
Hey! Hier een nieuwe fun vragenlijst. Dit gaat een best lange vragenlijst worden dus kijk maar hoe ver je komt. Soms zitten er vragen tussen die je gwn mag overslaan. Ik bedenk gwn random vragen omdat ik geeneens inspiratie heb van internet ofzo. Ik hoop dat het me lukt om wat leuke vragen te bedenken anders laat ik het hierbij. Er zullen ook een paar COVID-19 vragen tussenzitten, want we zitten nog steeds in de coronacrisis dus ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Ik probeer het aantal seksvragen tot het minimum te beperken want ik heb al genoeg seksvragenlijsten op mijn account staan maar die gaan binnenkort komen. In elk geval: Genoeg gepraat nu! Succes met het invullen van de vragenlijst en kijk maar hoe ver je komt. Here we go!
Algemene vragen:
- Jongen/Meisje? jongen
- Leeftijd? 17
- Geaardheid? hetero
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? slap 9-11 stijf 13-14
Vragen:
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? 50 ofzo
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? 6 juli 2019, omdat ik mensen wil helpen
- Wat is je allergrootste droom? Bruno Mars ontmoeten en met hem een duet zingen
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) een beetje terughoudend, wel populair bij meiden
- Hoeveel kinderen zou je later willen? max. 3
- Hoe kom je klaar (jongens)? lekkend
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? pop, ja
- Bang voor COVID-19? ja
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? eind 2021
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. Italiaans (beetje), Engels, Duits,
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? ja, Drenthe, 6 dagen
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren? heel groots (als corona voorbij is) met vrienden en familie
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? ja, in Nederland, mijn familie en vrienden
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? romantisch
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet dat ik een keer aankwam op Rome Fiumicino Airport en dat mijn bagage niet kwam. Dus ik moest snel naar de bagagebalie lopen om te vragen waar mijn bagage bleef en toen pas na 45 minuten kwam mijn bagage pas. Bleek een foutje te zijn!
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? Blue Fire Mega Coaster
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil? Vanessa Cage
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken? jazeker
- Heb je een soort feitsj? nee
- Wat voor schoenen vind je mooi? normale
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? max. 40,-
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? 1e Kerstdag eten met familie 2e Kerstdag naar de verjaardag van mijn andere oma (moeder van me vader)
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? nee
- Waar haal je hoop uit? de verhalen uit de Bijbel (ben niet gelovig)
- Would you rather be a cat or a dog? cat
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) AFC Ajax
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? 4 jaar
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? soms
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? voor een bloedcontrole. Duurde niet lang
- (Voor 18-plussers): De orgaandonorwet is ingegaan. Heb je al een keuze ingevuld? /
- Hoe oud denk je dat je wordt? max 85
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? /
- Welke talen spreek je goed? is al genoemd
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald? 9,3
- En wat het laagste cijfer? 2,2
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) 3
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? ja, vlogs en ritjes in OV, 31
- Wat vind je van Geert Wilders? rare man
- Wat vind je van Martien Meiland? grappige man af en toe een beetje overdreven/irritant
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? ja, Max Verstappen natuurlijk!
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!) /
- Ben je nu al een beetje geil aan het worden? (Ondanks de weinige seksvragen!) nee
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen? geen idee
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? zootropolis
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? mees kees
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? fanta en pizza buffola
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? Ralph Breaks The Internet
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? geen
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? geen idee
- Ontmaagd? nee
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? ja, 2 jaar, ja
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? Ibiza
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? nederland
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? 9 tot 11 cm
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? ja, vlakbij mijn basisschool, was heel groot
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? ja, ruim 5-7 uur
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? ja, dat ik dingen minder goed begrijp en kan dan andere mensen. Toen ik 1 of 1,5 was
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? geen idee
- Nog 75 vragen yes
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) ja, aan me vriend die ik 100 procent vertrouw
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld? ok hier komt-ie: Wat is groen en niemand weet wie het is? Een kiwie!
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) denk 80B
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) 75B
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek? beetje té dark maar wel mooi
- Hoeveel graden is het bij jou? nu 19 graden
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? Minions
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat? nee
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje /
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? ja
- Wat zou je later willen worden? vlogger
- Nog 60 vragen oke
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. liggend naakt op bed
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? 1,5 km hoog (kan natuurlijk niet!)
- Zo ja? Welke sport? /
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? Shawn Mendes en Bruno Mars
- McDonalds of Burger King? McDonald's natuurlijk
- Welk liedje vind je echt heerlijk? Coming Home van Sheppard
- Nog 50 vragen! hell yeah
- Wie is er laatst in je fam overleden? de nicht van mijn moeder
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? middelgroot
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan…parijs………………..
- Nog 40 vragen. Kom op! yeah
- Hou je van rapmuziek? beetje
- Welke rapper vind je goed? Lil Kleine
- Hou je van hiphop? beetje
- Welke hiphopartiest vind je goed? geen idee
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? ja, de finale van The Voice of Holland, heel gaaf!
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) ja ik ga dat als corona een beetje weg is doen
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? dat ik me stiefmoeder naakt zag. Op zich zag ze er goed uit stevige kont stevige borsten (cup E heeft ze denk ik!)
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? maakt niet echt wat uit zolang de borsten er maar goed in voorkomen
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? ja duhhh
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! jaaaa
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? ik zat op een VMBO + LWOO (Leerweg Ondersteunend Onderwijs) school. De leraren waren daar best aardig en ik zat met max. 13 kids in een klas
- Ga je over naar de volgende klas? jazeker
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? ja, Talking to the Moon van Bruno Mars
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) nee, yeah!!!!
- Bang in het donker? nee vroeger wel
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? En welk attractiepark vind je echt heel leuk? Slagharen is echt saai geworden en Walibi echt te leuk!
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! jaaa
- Liever met de auto op vakantie of met het vliegtuig? auto
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht? ja
- Waar in huis zit je nu? (Tuin, balkon, terras, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, wc, badkamer, etc.) (Gewoon weer een domme vraag, sorry!) slaapkamer
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? ja, een glas fanta omgestoten. Gewoon opgeruimd
- Nog 15 vragen! Kom op! yes
- Heb je thuis goede WiFi? ja
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.) BEN
- Mooiste moment uit je leven? dat me vader en stiefmoeder gingen trouwen. Was gister trouwens 6 maanden geleden
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna! jaaa
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? nee
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? max. 150
- Nog 5! ja
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken? ja
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? ja, met een hele irritante klasgenoot van mij. Gepraat met de zorgcoördinator en toen ging het weer beter
- Vond je de vragenlijst te lang?. nee
- Hoe vond je de vragenlijst? leuk
Heyo,
Ik dacht laat ik maar is wat anders doen dan de hele dag Fallguys spelen.
Algemene vragen:
- Jongen/Meisje? Jongen
- Leeftijd? 17
- Geaardheid? Hetero misschien bi.
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? Ik heb geen idee.
Vragen:
- Wat vind je van vragenlijsten op dit forum? Sommige zijn wel leuk. Sommige niet. Ik zelf heb niks met seksvragenlijsten, maar andere weer wel.
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? Tussen de 20 en 30 denk ik.
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? 29mei 2019. Ik wou mijn verhaal en emoties ergens delen over de zelfmoord van me beste vriend. Omdat dat in mijn eigen omgeving geen optie was ben ik hier maar gaan posten. In de loop van dit jaar zijn er andere gebeurtenissen geweest waar ik de hulp van forummers goed kan gebruiken.
- Wat is je allergrootste droom? Grootste Twitch streamer ter wereld, of een succesvolle ondernemer, of gewoon een super chille leraar.
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) Ik was een vervelend kind die liever buiten kattenkwaad uithaalde dan binnen school te doen.
- Ooit gevochten? Zo ja? Met wie? En waar? En wat gebeurde er toen? Nee. Ik ben niet zo'n type persoon.
- Hoeveel kinderen zou je later willen? 2 zou ideaal zijn.
- Hoe kom je klaar (jongens)? op en neer.
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? Ik luister vooral Italiaanse pop muziek en soms metal(power en heavy). En ik heb Spotify.
- Bang voor COVID-19?Nee
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? Ik denk dat het nooit meer voorbij gaat. We zullen er wel tegen gevaccineerd worden, maar de ziekte blijft altijd.
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. Italiaans, Zweeds, Nederlands, Engels, Frans, en telt Vlaams ook?
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Misschien aan het einde van het jaar met een vriend uit Nederland en 2 vrienden uit Engeland. En dan 1 week in IJsland.
- Hoeveel broers/zussen heb je? Ik heb 2 broers en 1 zus aan de biologische kant. En pleeggezin 1 broer.
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren?Ik wordt pas volgend jaar juni 18, maar wil het graag eerst vieren met familie en vrienden, en daarna vrienden vanuit me Discord, en Twitch.
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? Ja lijkt me wel leuk. In Italië en we nodigen vrienden en familie uit. Ik zal mijn vrienden denk ik moeten beperken anders hebben we meteen al +150 gasten haha.
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? Restaurantje of gewoon iets leuks doen.
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet Ik heb veel verschillende dromen die ik me erg goed herinner. Ik droom namelijk bijna altijd of hetzelfde of er is hele vervolg van de vervolg serie alsof je een netflix serie kijkt. Een daarvan heb ik topic overgemaakt. Ik droomde dat ik samen met een man in een busje naar mensen reed in mijn stad en daar mensen vermoorde of lichamen begraaft. De dromen voelde allemaal zo echt. Als ik in de regen liep voelde ik echt de druppels op me komen, als ik hard rende werd ik echt moe.
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? Geen idee de snelste?
- Lig je het liefst onder of boven tijdens het neuken?Blahbluh. No comment.
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil?X
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken?X
- Heb je een soort feitsj? Nope
- Wat voor schoenen vind je mooi? Jordan sneakers vind ik altijd wel cool.
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? Euhm het zal wel ergens tussen de €250- €300,- liggen.
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? 1e kerstdag gingen opa en oma altijd naar me ouders om daar kerst te vieren. Ik zat dan eigenlijk altijd gewoon thuis en vierde de 1e kerstdag bij me buurvrouw die ook alleen was. 2e kerst dag vierde we het met ze vieren. Dus opa en oma, ik en de buurvrouw.
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? Nee ik ben niet gelovig. Ik geloof niet echt in de verhalen die staan in de bijbels, maar ik respecteer ieders geloof.
- Waar haal je hoop uit? Vroeger bij opa en oma, nu vooral me Discord en Twitch.
- Would you rather be a cat or a dog? Cat. Omdat die langer leeft en een kat heeft meer vrije tijd.
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) Haha. Ik volg geen clubs.
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? Nou al 0 jaren. Best veel hé.
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? Nee afschuwelijk saai.
- Denk je dat je de hele vragenlijst gaat invullen? natuurlijk. Ik ga niet maar een halve vragenlijst invullen.
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? Hmm. Bedoel je gewoon als soort bezoek, of echt omdat er iets gebeurd was. Want ongeveer paar uur voordat oma overleed waren we in het ziekenhuis om afscheid te nemen. Maar het is ongeveer half jaar geleden dat ik in het ziekenhuis kwam omdat ik me pees had doorgesneden. Per ongeluk hoor!!
- (Voor 18-plussers): De orgaandonorwet is ingegaan. Heb je al een keuze ingevuld? Ik ben geen 18, maar ik kies waarschijnlijk voor nee. En nee ik hoef in de toekomst dan ook geen organen van anderen te hebben, want dat zou wel heel oneerlijk zijn.
- Hoe oud denk je dat je wordt? 137 jaar.
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? JIXX waarschijnlijk. Het is de nametag van me beste vriend die dus zelfmoord heeft gepleegd.
- Welke talen spreek je goed? Is dit niet dezelfde vraag als 12? Italiaans, Zweeds, Nederlands, Engels, Frans, en telt Vlaams ook?
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald?Een 10 voor commerciële economie.
- En wat het laagste cijfer? een 4,3 voor Nederlands haha.
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) 10?
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? Ik heb zeker een YouTube kanaal. Ik upload eigenlijk van alles. Hoogtepunten van de stream en game reviews. Ik heb behoorlijk veel abonnees. Over me statistieken van Youtube en Twitch doe ik altijd voorzichtig omdat ik wel gewoon anoniem wil blijven. Dus laat ik zo zeggen ik heb meer dan 12k abonnees. Ik heb er eerlijk gezegd zelfs veel en veel en veeeeeel meer dan dat, maar nogmaals om mijn anonimiteit te beschermen laat ik het hierbij.
- Wat vind je van Geert Wilders? Soms heeft die wel gelijk, en soms ook niet. Volgens mij is het een prima gast.
- Heb je ooit de TV Kantine gekeken? Ja en ik haat het.
- Wat vind je van Martien Meiland? Ik hou niet echt van hoe hij doet. Ik kan me dan ook echt dood ergeren aan zijn dochter.
- Nog energie om de rest in te vullen? (Worden er best veel) Het zijn er nog 104. Dus dat valt wel mee.
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? Nope. Ik snao niet wat je leuk vind aan autootjes die rondjes rijden.
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!) Het moment dat me beste vriend me op belt. Ik naar zijn huis toe ga, naar zijn badkamer door. Hij woorden zegt en dat je daarna zijn keel door snijdt. Ik heb het niet gezien, maar wel kunnen horen. Zoiets vergeet je nooit meer.
- Ben je nu al een beetje geil aan het worden? (Ondanks de weinige seksvragen!)Nee ik weet ook niet waar ik geil van zou moeten worden.
- We zijn over de helft bijna! Kun je het nog aan? Nou eigenlijk is dan niet zo. eigenlijk zijn we pas 1/3 verwijderd van de vragenlijst.
- Favoriete dag van de week? Vrijdag. Dan begint de 35 uur stream.
- Heb je nu kleding aan of niet? Ja ik ben bezig met de stream dus om nou naakt achter de camera te zitten op Twitch lijkt me niet zo'n goed idee.
- Ooit afgetrokken/gevingerd onder de douche? Ja als ik trek dan is dat meestal onder de douche.
- Ga je weleens met het OV? Als dat nodig is wel ja.
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen?arbeidsongeschiktheidsverzekeringsformulier. Het langste woord ter wereld is trouwens 189.891 letters lang en is de volledige naam van Tentine een proteïne.
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? Black Sails is wel me favoriete serie. Film idk ik denk avatar. Die blauwe mannetjes er komt een nieuwe film uit ergens einde van dit jaar.
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? Ik lees eigenlijk niet veel boeken meer, maar als kind vond ik de grijze jager wel leukt.
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? struisvogel biefstuk in Italië. Gedronken geen idee.
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? Geen idee.
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? Geen idee.
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? Limoncello is een citroenen liquor dat is echg smerig. Witlof uit de oven of überhaupt gekookt of gebakken is walgelijk.
- Nog 88 vragen ong. Kun je het nog aan? Nou ongever.
- Wat is je favo seks standje? Heb ik niet.
- Ontmaagd? Ja dat wel.
- Zo ja? Op welke leeftijd? 16 jaar.
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? Ja. En nee ik heb het nog niet vertelt en ik denk ongeveer 5 maaden al hahah.
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? Noordpool, of Nieuw- Zeeland.
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? Ik zou misschien in Engeland gaan wonen of Duitsland omdat daar de huizen goedkoper bent.
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? Me oogballen zijn denk ik zo groot als een middelgrote knikker of een tafeltennis balletje.
- Nog 80 vragen ong. Kun je het nog steeds aan? We hebben pas 8 vragen gehad na de laatste vraag dus ja.
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? Ja een dakkapel van Jezus is in de fik gevlogen. Het was een kleine brand, omdat het gebouwtje ook klein was.
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? Ja in Italië ongeveer voor 3 dagen.
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? Nope.
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? Hmmsjsjjd geen idee.
- Nog 75 vragen dit is eigenlijk geen vraag dus dat zou betekenen dat er maar 149 vragen zijn🤯.
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) Ja aan een vriend en random people.
- Leukste grap die je ooit hebt gemaakt? X
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld? X
- (Jongens) Wat is de perfecte cupmaat voor een meisje? Weet ik veel. Ik ken die maten niet gewoon middel normale.
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) Het slaat inderdaad nergens op. Ik heb dan ook wederom geen idee.
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) Geen idee ik heb haar al 6 jaar niet meer gezien.
- Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg? of een natte? X
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek?Depressief.
- Hoeveel graden is het bij jou? 36°
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? X
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat?X
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje In china kan je een vriendin kopen.
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? Nee.
- Wat zou je later willen worden? Leraar, ondernemer en Twicth streamer.
- Nog 60 vragen ah joh.
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. Op en neer.
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? 830 ofzo iets.
- Ooit in Siena geweest? (Ligt in Toscane!) Ja mooie stad, ben jij er ook is geweest?
- Ooit in Italië geweest? Ik ben er geboren, en ik heb er familie wonen dus ja.
- Zit je op een sport? Nee.
- Zo ja? Welke sport? Ik heb hockey gedaan.
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? Marco Masini, Francesco Gabbani, en Diodato.
- McDonalds of Burger King? Macciiieeee
- Welk liedje vind je echt heerlijk?Diodato- Fai Rumore, Marco Masini-Paura D'amare, Marco Masini - ill Confronto. Eigenlijk alle liedjes van Marco Masini zijn gewoon heerlijk.
- Nog 50 vragen! JEMIG.
- Ooit met een vriend afgetrokken? En hoe was dat? Zou je dat vaker doen? Ooit ja. Het was vreemd en onprettig.
- Wie is er laatst in je fam overleden? Me opa enkele dagen geleden.
- Wat is je favo TV-programma? Erica op reis.
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? Ik woon nu wel in een behoorlijk groot huis. We hebben veel ruimte en een enorme tuin.
- (Jongens) Middelgrote of grote kont? Kleine is ook goed.
- (Jongens) Middelgrote of grote tieten? normale.
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan Een riool. Amsterdam is sws al een k.u.t. stad.
- Wat is je favo seizoen? Herfst.
- En welk seizoen je minst favo? Zomer.
- Nog 40 vragen. Kom op! wauw.
- Hou je van rapmuziek? Beetje.
- Welke rapper vind je goed? ×
- Hou je van hiphop?Denk het
- Welke hiphopartiest vind je goed?Is J-Jax hiphop of rap? Maar hem vind ik wel nice.
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? Eurovision song contest 2019,18,17,16,15,14,13,12,11,10 ik vind dat altijd wel leuk.
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) Aan te doen?
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? Ik moest een fles openmaken. En iedereen deed dat gewoob netjes, maar ik schoot door met het mesje en sneed me pees door.
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? Weet ik veel
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? Wel is in filmpjes.
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! Alsof we een marathon aan het lopen zijn.
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? Ik ga eind deze maand beginnen aan de lerarenopleiding. School ga ik niet noemen.
- Ga je over naar de volgende klas? Geen idee. School moet nog beginnen.
- Heb je ooit een keer 112 moeten bellen? Zo ja? Waarvoor? Ja. Voor bedreigingen.
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? NZo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? Nope. Als ik goed kon zingen waarschijnlijk een liedje van Francesco Gabbani.
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) Ik ben bang voor paarden en wezens in de nacht.
- Bang in het donker? Nee, maar ik hou 's nachts wel graag alle ramen en deuren dicht.
- Heb je hoogtevrees?nee.
- Ben je weleens in Walibi geweest? Denk het wel.
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? Slagharen. En welk attractiepark vind je echt heel leuk? Efteling.
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! Het voelt nu echt als een marathon we zijn er bijna nog 500 meter. Kom op mensen.
- Liever met de auto op vakantie of met het vliegtuig? Ligt eraan waar je naartoe gaat. Blijf je in Europa dan zou je kunnen kiezen voor auto, maar wil je bijvoorbeeld naar China dan ga je niet met de auto.
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht? Nee. Er is al meerdere keren bewezen dat mondkapjes niet werken.
- Waar in huis zit je nu? (Tuin, balkon, terras, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, wc, badkamer, etc.) (Gewoon weer een domme vraag, sorry!) Ik zit in de ondergrondse garage bezig met de stream. We hebben nog 20 minuutjes te gaan.
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? We hebben ooit ergens iets gedaan met kaarsen in een gebouwtje, maar de kaars viel om en belanden op een dode plant en zo ging er iets vlammen. Oh wacht dat is het dakkapel. We hebben anoniem de brandweer opgebelt en zijn em toen gepeerd.
- Nog 15 vragen! Kom op! nog 250 meter mensen hier heb je nog een waterflesje.
- Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? inloopkast.
- Heb je thuis goede WiFi? Jazeker.
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.)Ik ben van Telfort naar KPN gegaan.
- Mooiste moment uit je leven? Het behalen van het aantal volgers. Het is meer dan wat ik hier deel. Ik heb nu hier 6k, maar dat zijn er wel veeeeel meer maar nogmaals ik wil graag me anonimiteit bewaren.
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna! Nog 150 meter je kan het! Ja sorry ik sto sto sto sto stotter een beetje van de spanning nu.
- Wat vind je van Pokémon? Boring
- Heb je dat ooit gespeeld? (Bedoel Pokémon) Ja ik ben even meegegaan met de Pokémon Go hype. Speelt iemand dat überhaupt nog wel? Bestaat die game zelfs nog?
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? Ja natuurlijk anderd ben ik ook geen Twitch streamer. Ik denk wekelijks. Streaming is ongeveer 60 uur per week en gewoon buiten streamen 18 ongeveer dus bijelkaar 78 uur ongeveer.
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? Ik kan er wel 1000 invullen.
- Nog 5! Nov 100 meter oh zie je daarginds de mensen al zwaaien?
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken?Ik ben geen 18, maar drink al wel is bier.
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? Jezus met iedereen denk ik wel is.
- Vond je de vragenlijst te lang? Nee ik vond hem wel mee vallen.
- Ben je blij dat de lijst klaar is? Hij had langer gemogen, maar het is goed zo.
- Hoe vond je de vragenlijst? Hij was wel leuk. Sommige vragen waren wel bijzonder. Ik had echt gedacht dat je gewoon vraag 145 tot 150 had afgeteld als 5,4,3,2 jaa je hebt het gehaald. Zo voelde het wel. Hij was top!
See ya!
Spookyzx
Algemene vragen:
- Jongen/Meisje? jongen
- Leeftijd? 17
- Geaardheid? hetero
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? slap 9-11 stijf 12-14
Vragen:
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? geen idee
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? 6 juli 2019, omdat ik gwn van forums hou
- Wat is je allergrootste droom? naar Londen gaan
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) terughoudend
- Hoeveel kinderen zou je later willen? max. 3
- Hoe kom je klaar (jongens)? druipend
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? pop, ja
- Bang voor COVID-19? beetje
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? 2021
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. Engels, Frans, Duits, Italiaans
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? nee, ben al geweest
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren? groot
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? ja, in Nederland, al me familie en vrienden
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? normaal
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet /
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? blue fire coaster
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil? Sylvie
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken? ja
- Heb je een soort feitsj? geil worden van lingerie (weet niet of dat een feitsj is , maar goed)
- Wat voor schoenen vind je mooi? geox
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? max 50,-
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? met familie eten en naar me oma´s verjaardag gaan
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? nee, dat is prima, maar ik vind de verhalen van Jezus en God wel heel krachtig en hoopgevend
- Waar haal je hoop uit? de verhalen uit de Bijbel (ben niet gelovig)
- Would you rather be a cat or a dog? cat :)
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) Ajax
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? 8 jaar
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? nee
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? voor een controle afspraak bij de hemantoloog. De hemantoloog is een dokter die je bloedwaardes checkt. Dat duurde niet lang nee
- Hoe oud denk je dat je wordt? 85
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? ik heb het al gedaan
- Welke talen spreek je goed? is al ingevuld sorry
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald? 9,5
- En wat het laagste cijfer? 2,0
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? ja, vlogs van OV, ritjes met OV, 35
- Wat vind je van Geert Wilders? gekke man
- Wat vind je van Martien Meiland? hilarisch in het begin nu een beetje irritant
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? ja, Max Verstappen natuurlijk! Wat een drama gisteren voor Verstappen! :(
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!) /
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen? /
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? Huisdiergeheimen 2
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? Mees Kees
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? lasagne en fanta
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? Ralph
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? /
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? Broccoli
- Ontmaagd? nee
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? ja, 3 jaar, ja natuurlijk
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? Italië
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? in Nederland
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? 9 cm
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? ja, bij me basisschool, heel groot
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? ja, heel lang, 4 uur
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? ja, dat ik dingen minder snel begrijp. Toen ik 1 of 2 was
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? /
- Nog 75 vragen jaaa
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) ja, aan me vriend
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld? wat is groen en rolt van een berg? Skiwi
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) 80B ofzo
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) 80C ofzo
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek? leuk
- Hoeveel graden is het bij jou? 20
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? Zootropolis/Huisdiergeheimen 2
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat? nee geen idee wat t is
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje /
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? ja
- Wat zou je later willen worden? campingeigenaar/vlogger
- Nog 60 vragen ja
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. liggend
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? 1,2 km hoog
- Zo ja? Welke sport? /
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? Ariana Grande/Shawn Mendes/Bruno Mars
- McDonalds of Burger King? mc
- Welk liedje vind je echt heerlijk? Can´t Stop The Feeling
- Nog 50 vragen! ok
- Wie is er laatst in je fam overleden? de nicht van me moeder
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? middelgroot
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan…Parijs………………..
- Wat is je favo seizoen? herfst
- Nog 40 vragen. Kom op! jaa
- Hou je van rapmuziek? ja
- Welke rapper vind je goed? Frenna/Josylvio
- Hou je van hiphop? ja
- Welke hiphopartiest vind je goed? Post Malone
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? ja, de finale van TVOH, echt tof!
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) ja dat wil ik ooit doen
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? dat ik me stiefmoeder per ongeluk naakt zag. Op zich zag ze er niet slecht uit: goeie kont, goeie borsten, etc.
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? normale
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? ja
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! ja
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? MBO, ja, 19
- Ga je over naar de volgende klas? geen idee
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? ja, Someone You Loved
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) nee, ja
- Bang in het donker? nee
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? En welk attractiepark vind je echt heel leuk? Slagharen saai Walibi leuk
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! ja
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht?
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? ja, een glas Fanta omgestoten, snel weer opgeruimd
- Nog 15 vragen! Kom op! ok
- Heb je thuis goede WiFi? ja
- Mooiste moment uit je leven? dat me vader en stiefmoeder gingen trouwen. Ik moest bijna huilen zo mooi was het
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna! ja
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? /
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? 1000
- Nog 5! ja
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken? /
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? ja, met een irritante klasgenoot, gewoon gepraat
- Vond je de vragenlijst te lang? nee hoor
- Hoe vond je de vragenlijst? leuk
- Jongen/Meisje? MEISJE
- Leeftijd? 13
- Geaardheid? HETERO
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? WEET EIG NI LOLL, IK DRAAG TOPJES EN SPORTBH'S. IK DENK A
Vragen:
- Wat vind je van vragenlijsten op dit forum? SOMS BEETJE RAAR, DENK NOG NIET TE VEEL AAN SEKS ENZO, MAAR OPZICH KAN HET ERMEE DOOR
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? STUK OF 5 DENK IK
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? UUU, 3 MAANDEN OFZO, IK HEB BEST WEL VEEL PROBLEMEN DE LAATSTE TIJD EN VRAGEN DIE IK NIET DURF TE STELLEN DUS IK DACHT, LAAT IK HIER EENS KIJKEN
- Wat is je allergrootste droom? GEZOND EN ZONDER PROBLEMEN OPGROEIEN (DAAR BEN IK ECHT BANG VOOR) EN LATER EEN FIJN GEZIN KRIJGEN MET 1 OF 2 KINDEREN
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) ZIT IK NOG LOL
- Ooit gevochten? Zo ja? Met wie? En waar? En wat gebeurde er toen? NOPIE
- Hoeveel kinderen zou je later willen? ZEI IK NET AL HAHA, 1 OF 2
- Hoe kom je klaar (jongens)?-
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? SPOTIFY, IK HOU EIG VAN ALLES, MN LIJST STAAT VOL MET ALLEMAAAL VERSCHILLENDE LIEDJES, MAAR VOORAL POP EN COUNTRY
- Bang voor COVID-19? NEE EIG NI
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? IK DENK ECHT PAS IN 2022 OFZO
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. ENGELS, FRANS, DUITS EEN BEETJE EN NEDERLANDS OFCOURSE
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? IK GA IN DE HERFSTVAKANTIE NAAR LIMBURG, EN WSS IN DE MEIVAKANTIE NAAR IERLAND (EIG DIT JAAR MAAR CORONA WILDE DAT NIET HEHEHE)
- Hoeveel broers/zussen heb je? 1 JONGER BROERTJE
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren? GOED, ZONDER TE VEEL DRANK WANT DAT HAAT IK
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? JAAAAA, IN EEEN KASTEEL OFZO, EN GEWOON ONZE FAMILIES EN VRIENDEN
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? DIT WEET IK NIET, DENK GEWOON PICKNICKEN OF FILMPIE BIJ EEN VAN ONS THUIS IN JOGGINGSKLEREN ENZO AAH
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet UH, IK WAS MET VRIENDEN OP EEN KERMIS LOL MEER GA IK NIET VERTELLEN
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? DE SNELSTE LOL
- Lig je het liefst onder of boven tijdens het neuken? OH UH NO
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil? -
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken?-
- Heb je een soort feitsj? NEE EIG NI
- Wat voor schoenen vind je mooi? SNEAKERS EN JORDANS
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? NIKS EIG IK BETAAL MN KLEDING NIET ZELF
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? ETUN
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? NOPIE, JA IS PRIMA
- Waar haal je hoop uit? VRIENDEN EN FAMILIE DIE LIEF ZIJN VOOR ME
- Would you rather be a cat or a dog? CAT, IK KAN SLAPEN WANNEER K WIL EN HOEF NI NAAR BUITEN HAHAA
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) EIG GEEN, ALS IK MOET KIEZEN AJAX MAAR PUUR OMDAT HET AMSTERDAM IS
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? IDK
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? NEE IK HAAT VOETBAL VERDER HAHAHA
- Denk je dat je de hele vragenlijst gaat invullen? IK ZIE WEL LOL
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? VORIGE WEEK DONDERDAG, BEN AL BEST LANG ZIEK EN MOEST BLOEDONDERZOEKKIE DOEN
- (Voor 18-plussers): De orgaandonorwet is ingegaan. Heb je al een keuze ingevuld? -
- Hoe oud denk je dat je wordt? IK HOOP LEKKER OUD, MAAR NIET BOVEN DE 100
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? HEB IK NIET GEDAAN ENJA MN NAAM IS GEWOON WAARHEID DUSJA BOEIE
- Welke talen spreek je goed? DIE IS AL GEWEEST LOL, ENGELS, FRANS, DUITS EEN BEETJE NEDERLANDS
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald? 9,5 OFZO
- En wat het laagste cijfer? 4,3 LOL
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) DRIEEEEE GOEDZO OMA
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? IK HAD EEN KANAAL MAAR DAT WAS DE SKEERSTE OOIT, HAD WEL 70 ABONNEESSS, WIL DR EIG WEL EEN MAAR BEN BANG VOOR DE REACTIES
- Wat vind je van Geert Wilders? DOMBO
- Heb je ooit de TV Kantine gekeken? NOPIE
- Wat vind je van Martien Meiland? IK HOU VAN HEM AAA
- Nog energie om de rest in te vullen? (Worden er best veel) MJEH OPZICH WEL IS EIG WEL LEUK
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? NEE IK HAAT SPORT AHAHHA
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!) NIETS EIG
- Ben je nu al een beetje geil aan het worden? (Ondanks de weinige seksvragen!) NOPEDIE EIG GEEN ZIN IN
- We zijn over de helft bijna! Kun je het nog aan? LIEG EENS NI WANT ER KOMEN DR NOG 100
- Favoriete dag van de week? ZATERDAG
- Heb je nu kleding aan of niet? JA
- Ooit afgetrokken/gevingerd onder de douche? NEE
- Ga je weleens met het OV? NEE
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen? UH EINDEJAARSMUSICALVOORBEREIDINGSWERKZAAMHEDEN
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? ALLES IS ZOALS HET ZOU MOETEN ZIJN
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? LIKE ME
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? LASAGNE AA
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? IDK DIE KIJK IK NOOIT HELEMAAL LOL
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? EEN OORLOGSBOEK OFZO
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? KIP MADRAS IEL
- Nog 88 vragen ong. Kun je het nog aan? JA HEUR
- Wat is je favo seks standje? -
- Ontmaagd? NOPIE
- Zo ja? Op welke leeftijd? -
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? IETS LANGER DAN 1 JAAR, NEE WANT IK WEET NIET OF HIJ MIJ OOK LEUK VIND
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? EEN WARM LAND EN DAN GEWOON DE HELE DAG OP HET STRAND LIGGEN
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? AMERICAA
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? -
- Nog 80 vragen ong. Kun je het nog steeds aan? JAHA WAAROM VRAAG JE DIT AAA HAHAH
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? JA, HET HUIS NAAST ONS HUIS IS AFGEBRAND 7 JAAR GELEDEN. WAS EEN BOERDERIJ DUS HEEEL GROOT EIG
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? JA, IEDEREEN WEL VGM. 2 UUR OFZO
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? NOPIE
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? IDK
- Nog 75 vragen OKIDOKI
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) -
- Leukste grap die je ooit hebt gemaakt? -
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld?IDK
- (Jongens) Wat is de perfecte cupmaat voor een meisje? -
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) WEET IK NIET, LET IK EERLIJKGEZEGD NIET ZO OP LOL
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) HEB GEEN ZUS
- Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg? of een natte? -
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek? I LOVE IT
- Hoeveel graden is het bij jou? BINNEN 20 GRADEN, BUITEN 8 OFZO
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? IDK
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat? -
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje POEPSELS
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? JA AH WAAROM (IK WEET HEUS WEL WAAROM MAAR IK WIL EIG NI LOL, DOE HET WEL BTW)
- Wat zou je later willen worden? IETS MET RADIO OF TV
- Nog 60 vragen OKI
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. NOOIT GEDAAN EIG
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? BURJ KHALIFA OFZO IS 185 METER TOCH
- Ooit in Siena geweest? (Ligt in Toscane!) NOPE
- Ooit in Italië geweest? JUP
- Zit je op een sport? NEE LOL
- Zo ja? Welke sport? -
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? BILLIE EILISH EN OUDE MUZIEK/POPGROEPEN ZOALS ABBA EN QUEEN
- McDonalds of Burger King? MCIE
- Welk liedje vind je echt heerlijk? EEN SWINGNUMMER WAAR K HEEL BLIJ VAN WORD
- Nog 50 vragen! OKE
- Ooit met een vriend afgetrokken? En hoe was dat? Zou je dat vaker doen? -
- Wie is er laatst in je fam overleden? NIET LAATST, ALLEEN MN OMA 3 JAAR GELEDEN
- Wat is je favo TV-programma? IK KIJK GEEN TV, ALLEEN CHATEAU MEILAND DUS DAT DENK IK DAN
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? OPZICH WEL GROOT, VOOR HUIZEN VAN VRIENDEN VERGELEKEN MET DE MIJNE, MAAR RELATIEF MIDDELGROOT I THINK
- (Jongens) Middelgrote of grote kont? OKE IK BEN GEEN JONGEN MAAR IK KAN ER ZO NIET TEGEN DAT JONGENS MEISJES OORDELEN OP EEN KONT EN TIETEN, KUNNEN WIJ DR IETS AAN DOEN LOL
- (Jongens) Middelgrote of grote tieten? -
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan IK WEET HEM SRS NI LOL
- Wat is je favo seizoen? LENTE ALS HIJ WARM IS EN ZOMER ALS HET NIET TE WARM IS EN WINTER ALS HET SNEEUWT LOL
- En welk seizoen je minst favo? HERFST IEL
- Nog 40 vragen. Kom op! OKI
- Hou je van rapmuziek? NEE IEL
- Welke rapper vind je goed? -
- Hou je van hiphop? NEE
- Welke hiphopartiest vind je goed? -
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? NEENEENEE
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) IDK MR K GA T NI PROBEREN WANT HEB GEEN OV/GELD LOL
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? IDK TBH
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? -
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? -
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! OKEEHEEE
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? PROTESTANT CHRISTELIJK, OPZICH WEL, 26 VGM
- Ga je over naar de volgende klas? T JAAR IS NET BEGONNEN MR DENK WEL LOL
- Heb je ooit een keer 112 moeten bellen? Zo ja? Waarvoor? NEE
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? WIL WEL, ALLEEN GOOIEN ZE ME METEEN DE STUDIO UIT OMDAT ALLE RAMEN BREKEN
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) SPINNEN OFZO
- Bang in het donker? NEE EIG NI
- Heb je hoogtevrees? HEEL KLEIN BEETJE
- Ben je weleens in Walibi geweest? NEE MR WIL WEL
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? En welk attractiepark vind je echt heel leuk? EFTELING IS LEUK, DAFTOLAND IN NOORWEGEN IS SAAI LOL (JA DAAR WAS IK OP VAKANTIE)
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! OKE OKE
- Liever met de auto op vakantie of met het vliegtuig? VLIEGTUIG
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht? NEE WIL NIET IK STIK
- Waar in huis zit je nu? (Tuin, balkon, terras, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, wc, badkamer, etc.) (Gewoon weer een domme vraag, sorry!) IN MN KAMER OP MN BED AL EEN HALF UUR DEZE LIJST TE BEANTWOORDEN
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? VAST WEL MR HERRINNER ME NI ECHT IETS
- Nog 15 vragen! Kom op!
- Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? NOOITTT
- Heb je thuis goede WiFi? JA OPZICH WEL
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.) SIMPEL
- Mooiste moment uit je leven? IDK
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna!
- Wat vind je van Pokémon? SAAI
- Heb je dat ooit gespeeld? (Bedoel Pokémon) NOPE
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? SOMS, MAAR GEWOON LEUKE SPELLETJES, HOEVEEL UUR IDK
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? TE VEEL WSS
- Nog 5!
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken? NEE EIG NI WANT WAAROM WEL
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? VAST WEL, OF NEGEREN OF UITPRATEN
- Vond je de vragenlijst te lang? SOMS WEL LOL, WAAROM EIG NIEMAND LEEST DIT TOCH
- Ben je blij dat de lijst klaar is? JA EIG WEL
- Hoe vond je de vragenlijst? WEL LEUK, TENMINSTE NIET ALLEEN SEKS VRAGEN EN AL DIE POEP
ALS JE DIT HELEMAAL HEBT GELEZEN ZEG EVEN ERWTENSOEP DAM HEB IK HET NIET ALLEEN VOOR NIKS GEDAAN LOL
Verveling dus maar ff vragenlijst doen
Algemene vragen:
- Jongen/Meisje? Jongen
- Leeftijd? 17
- Geaardheid? Bi maar idc about labels
- Penislengte slap & stijf (jongens) en cupmaat (meisjes)? Eigenlijk niet normaal hoe vaak ik hier al mn pik heb beschreven 9/15 ongeveer (slap/stijf)
Vragen:
- Wat vind je van vragenlijsten op dit forum? Prima voor tegen de verveling. Het is wel leuk als de vragen een keer origineel zijn en niet over seks gaan.
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? Te veel
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? ff kijken, mijn eerste bericht was op 9 november 2022. Nu iets langer dan een jaar dus. Ik kwam hier toevallig omdat ik iets aan het zoeken was over NoNutNovember. Ik was eigenlijk niet van plan te posten maar toch gedaan en blijven hangen.
- Wat is je allergrootste droom? Dat ik nog heel lang samen blijf met mn vriendje
- Hoe was je op de middelbare school? (als je niet meer op de middelbare zit!) Vrij rustig
- Ooit gevochten? Zo ja? Met wie? En waar? En wat gebeurde er toen? Een keer op de basisschool met een joch die mij zat te treiteren
- Hoeveel kinderen zou je later willen? 1 of 2
- Hoe kom je klaar (jongens)? Gewoon zoals alle jongens denk ik
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? Van alles. Metal is mijn ‘first love’. Daarnaast luister ik ook naar pop, k-pop, beetje klassiek.
- Bang voor COVID-19? Nope
- Wanneer denk je dat COVID-19 voorbij is? Voor mij persoonlijk is het zo goed als voorbij. Ik houd me er eigenlijk haast nooit meer mee bezig.
- Welke talen kun je heel goed? Probeer er zoveel mogelijk op te noemen. Nederlands, Engels en dat was het wel. Duits kan ik wel goed verstaan maar niet echt goed spreken.
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Nee, dit jaar niet meer. Wintersport en zo doen we niet aan.
- Hoeveel broers/zussen heb je? 1 oudere broer. (3 jaar ouder)
- (Voor iedereen die 18 wordt): Hoe wil je je 18e verjaardag gaan vieren? Nog niet over nagedacht
- Wil je later trouwen? Zo ja? Waar zou je willen trouwen? En wie mogen er allemaal bij zijn? Misschien wel. Hoe en wat zien we dan wel.
- Hoe zou jouw ideale eerste date eruit zien? Heb ik gehad. Kun je in dit topic nalezen
- Beschrijf je droom die je nog héél goed weet Geen idee. Ik onthoud dromen eigenlijk nooit
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? Formula Rossa in Abu Dhabi. Dat is de snelste ter wereld.
- Lig je het liefst onder of boven tijdens het neuken? Boven
- (Jongens) Welke vrouw over de hele wereld vind je echt geil? Zendaya
- (Vervolg van vraag 21): Zou je die vrouw ook willen neuken? Ja, op zich
- Heb je een soort feitsj? Nope
- Wat voor schoenen vind je mooi? All-stars
- Hoeveel euro ben je meestal kwijt aan kleding als de kerstperiode aanbreekt? Niks. Ik ga niet speciaal voor kerst kleding kopen
- Wat doe je jaarlijks met Kerst? Eigenlijk doen we nooit echt wat bijzonders met kerst
- Ben je gelovig? Zo ja? Welke godsdienst heb je? Zo nee? Is dat prima voor jou? Nope, en dat vind ik meer dan prima
- Waar haal je hoop uit? Uit mezelf ig
- Would you rather be a cat or a dog? Hond
- Van welke voetbalclub ben je fan? (Meiden mogen de vraag ook beantwoorden) Van geen enkele. Ik volg geen voetbal. Ik vond het leuk om te doen maar niet om naar te kijken
- (Vervolg van vraag 30) Hoe lang ben je al fan van die club? nvt
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? Nooit
- Denk je dat je de hele vragenlijst gaat invullen? Vast wel
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? Keelamandelen verwijderen toen ik 9 was. Mocht dezelfde dag weer naar huis.
- (Voor 18-plussers): De orgaandonorwet is ingegaan. Heb je al een keuze ingevuld?
- Hoe oud denk je dat je wordt? Geen idee
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? Ik vind mijn gebruikersnaam prima
- Welke talen spreek je goed? Zie vraag 12
- Wat is het hoogste cijfer wat je ooit op je rapport hebt gehaald? 9.5
- En wat het laagste cijfer? 3
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) 21
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? Ja maar ik upload er niks.
- Wat vind je van Geert Wilders? Heb er niks mee
- Heb je ooit de TV Kantine gekeken? Nee
- Wat vind je van Martien Meiland? Overdreven
- Nog energie om de rest in te vullen? (Worden er best veel) Ja hoor
- Hou je van Formule 1? Zo ja? Wie is je favoriete coureur? Zo nee? Waarom niet? Nee, vind er gewoon niks aan
- Ergste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt? (Hoef je niet te delen!)
- Ben je nu al een beetje geil aan het worden? (Ondanks de weinige seksvragen!) Nope
- We zijn over de helft bijna! Kun je het nog aan? Tuurlijk
- Favoriete dag van de week? Vrijdag
- Heb je nu kleding aan of niet? Ja
- Ooit afgetrokken/gevingerd onder de douche? Ja, zo vaak
- Ga je weleens met het OV? Ja
- Langste woord wat je ooit hebt gelezen? meervoudigepersoonlijkheidsstoornis
- Leukste film/serie die je ooit hebt gezien? Rick & Morty
- Leukste boek die je ooit hebt gezien? Simon vs. the Homo Sapiens Agenda
- Lekkerste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? Nasi
- Saaiste film/serie die je ooit hebt gezien? The Fault In Our Stars
- Saaiste boek die je ooit hebt gelezen? Twilight
- Vieste eten/drinken wat je ooit hebt gegeten/gedronken? Spinazie
- Nog 88 vragen ong. Kun je het nog aan? Sure
- Wat is je favo seks standje? Missionaris
- Ontmaagd? Ja
- Zo ja? Op welke leeftijd? 16
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? Ja. Sinds eind januari. We hebben sinds 24 februari officieel verkering.
- Naar welk land wil je echt nog een keer op vakantie? USA
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? Nederland denk ik
- (Boyzzz): Hoe groot zijn je ballen? Geen idee, nooit gemeten. Normaal ig
- Nog 80 vragen ong. Kun je het nog steeds aan? Jaja
- Ooit een brand meegemaakt? Zo ja? Waar? En hoe groot was de brand? Nee, gelukkig niet
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? Ja. De langste duurde een hele dag
- Heb je ADHD, ADD, ASS, Autisme of een andere beperking? Wat merk je daarvan? Wanneer werd dat gediagnostisteerd? Nope
- Moeilijkste woord wat je ooit hebt gehoord? Onomatopoeia
- Nog 75 vragen Ok
- Ooit dikpics gestuurd? Zo ja? Aan wie? (Jongens) Ja, aan m’n (nu ex) vriendin en aan m’n vriendje
- Leukste grap die je ooit hebt gemaakt?
- Leukste mop/raadsel die je ooit hebt gelezen/gehoord/verteld? Twee jagers zijn in het bos als één van ze ineenzakt. Hij lijkt niet meer te ademen en heeft een wezenloze blik in zijn ogen. Zijn maatje pakt snel zijn telefoon en belt 112. Met stokkende stem zegt hij: ‘Mijn vriend is dood! Wat kan ik doen?’ De telefonist antwoordt: ‘Rustig aan, ik kan helpen. Om te beginnen moeten we zeker weten dat hij dood is.’ Er volgt een stilte, daarna klinkt er een geweerschot. De man komt terug aan de telefoon en zegt: ‘Oké, wat nu?’
- (Jongens) Wat is de perfecte cupmaat voor een meisje? Maakt me niet uit
- Welke cupmaat denk je dat je moeder hebt? (gwn een random vraag, slaat nergens op!) Weet ik veel
- Welke cupmaat denk je dat je zus hebt? (ook random, slaat nergens op!) Ik heb geen zus
- Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg? of een natte? In het zwembad
- Hoe vind je Billie Ellish´s muziek? Gaat wel. Luister er nooit echt naar
- Hoeveel graden is het bij jou? 11 graden
- Grappigste film die je ooit hebt gezien? Shaun Of The Dead
- Heb je ooit 4DX ervaren? Hoe was dat? Nope
- Vertel me maar een leuk weetje/feitje Het oudste condoom dat ooit werd gevonden dateert uit 1640 (en was gemaakt van diereningewanden).
- Vind je het moeilijk om 1,5 meter afstand te houden tot anderen vanaf 18 jaar? nvt
- Wat zou je later willen worden? Docent Engels
- Nog 60 vragen Ok dan
- Hoe trek je jezelf/vinger je jezelf het liefst? Staand, zittend, liggend, enz. Liggend of zittend
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? 828m
- Ooit in Siena geweest? (Ligt in Toscane!) Nope
- Ooit in Italië geweest? Nope
- Zit je op een sport? Ja
- Zo ja? Welke sport? Jiujitsu
- Welke zanger/zangeres vind je echt heel goed? Tom Araya van Slayer
- McDonalds of Burger King? Maccie
- Welk liedje vind je echt heerlijk? Have A Little Faith In Me van John Hiatt
- Nog 50 vragen! K
- Ooit met een vriend afgetrokken? En hoe was dat? Zou je dat vaker doen? Met m’n vriendje
- Wie is er laatst in je fam overleden? Een oom
- Wat is je favo TV-programma? Tussen Kunst en Kitsch
- Woon je in een groot of klein huis? Of middelgroot? In een twee-onder-een-kap. Net iets onder middelgroot ig
- (Jongens) Middelgrote of grote kont? idc
- (Jongens) Middelgrote of grote tieten? idc
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan………………….. Parijs
- Wat is je favo seizoen? Lente
- En welk seizoen je minst favo? Winter
- Nog 40 vragen. Kom op! let’s go
- Hou je van rapmuziek? Mwah, niet echt. Sommige nummers zijn wel leuk tho
- Welke rapper vind je goed? Bewhy. Een rapper uit Zuid-Korea
- Hou je van hiphop? zie vraag 111
- Welke hiphopartiest vind je goed? zie vraag 112
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? Nope
- Denk je dat het jou lukt om binnen 12 uur 10 willekeurige stations in Nederland aan te doen? (was ooit een video van een één of andere Julien die dat deed. Lijkt me echt tof!) Nee, zou niet weten waar dat goed voor is
- Meest ongemakkelijkste moment uit je leven? Betrapt worden door broer tijdens het rukken
- (Jongens) Wat voor bikini/bh vind je mooi bij meisjes/vrouwen? Ik vind een tweedelige, kleine zwarte bikini wel mooi
- (Jongens) Heb je je moeder/zus of een andere vrouw ooit in lingerie gezien? Ja
- Nog 30 vragen! We zijn er bijna! Eindlijk
- Op wat voor soort school zit je? En zijn de leraren daar aardig of niet? En met hoeveel kids zit je in de klas? 1ste jaar HBO. Docenten zijn ok. In onze klas zitten 20 mensen
- Ga je over naar de volgende klas? Hoop het
- Heb je ooit een keer 112 moeten bellen? Zo ja? Waarvoor? Nope
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? Never
- Heb je een bepaalde angst? Zo ja? Waarvoor? (Trouwens: Nog 25 vragen. We zijn er echt bijna!) Ik ben doodsbang voor spinnen
- Bang in het donker? Nope
- Heb je hoogtevrees? Nope
- Ben je weleens in Walibi geweest? Ja
- Welk attractiepark vind je echt doodsaai? En welk attractiepark vind je echt heel leuk? Efteling is erg leuk. Verder kom ik niet zoveel in pretparken
- Nog 20 vragen! We zijn er echt bijna! Yes
- Liever met de auto op vakantie of met het vliegtuig? Vliegtuig
- Vind je dat mondkapjes ook in Nederland moeten worden verplicht? Nee
- Waar in huis zit je nu? (Tuin, balkon, terras, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, wc, badkamer, etc.) (Gewoon weer een domme vraag, sorry!) Slaapkamer
- Ooit een keer iets heel doms gedaan? Zo ja? Wat? En hoe heb je het opgelost? Ja. Een relatie beginnen met m’n eerste vriendin. Opgelost door het uit te maken
- Nog 15 vragen! Kom op! Hehe
- Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? Heb alleen thuis seks gehad
- Heb je thuis goede WiFi? Ja, best wel
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.) Hollands Nieuwe
- Mooiste moment uit je leven? Het moment dat m’n vriendje ja zei op de vraag of hij verkering wilde
- Nog 10 vragen. We zijn er echt echt echt echt echt bijna! Wordt tijd
- Wat vind je van Pokémon? Heb ik niks mee
- Heb je dat ooit gespeeld? (Bedoel Pokémon) Nee
- Game je? Zo ja? Hoeveel uur? Ja. Iets van 2 uur per dag. Niet elke dag tho
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? Na deze ff niks
- Nog 5! Top
- (18+) Zou je een keer een biertje willen drinken? Heb ik al gedaan
- Ooit een keer ruzie gehad? Zo ja? Met wie? En hoe heb je het opgelost? Ja
- Vond je de vragenlijst te lang? Een beetje
- Ben je blij dat de lijst klaar is? Zeker
- Hoe vond je de vragenlijst? Prima hoor
Hai,
deze is wel heeeeeeeel lang dus ik doe maar een deel
- Hoeveel vragenlijsten op dit forum heb je al ingevuld? 8 denk ik ongeveer
- Sinds wanneer ben je lid van dit forum? En waarom? 14 oktober
- Welk muziekgenre vind je leuk? En heb je Spotify, Apple Music of Deezer? pop
- Ga je dit jaar nog op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? ja denk het wel maar weet nog niet waar
- Welke achtbaan van over de héle wereld wil jij ooit een keer doen? geen ik durf dat niet
- Ga je vaak naar voetbalwedstrijden? nee nooit
- Wanneer moest je voor het laatst naar het ziekenhuis? En waarvoor? En duurde het lang of niet? maandag naar de fysiotherapeut omdat ik chronisch hyperventileren heb, het duurde ongeveer een half uur denk ik
- Stel je mag je gebruikersnaam op dit forum wijzigen als je dat nog niet hebt gedaan. Welke gebruikersnaam zou je dan nemen? En waarom? wil ik niet
- Amsterdam die grote stad. Met hoeveel letters schrijf je dat? (kijken of je m doorhebt, heb ik van me oma geleerd vroeger) 3 omdat dat 3 letters heeft
- Heb je een YouTube-kanaal? Zo ja? Wat upload je allemaal? En hoeveel abonnees heb je? Zo nee? Zou je wel een kanaal willen? nee heb ik niet
- Ga je weleens met het OV? heel soms
- Ben je verliefd? Zo ja? Hoe lang al? En heb je het verteld aan hem/haar? nee
- Zou je later in Nederland of in het buitenland willen wonen? nederland
- Ooit stroomstoring gehad? Zo ja? Hoe lang duurde die storing? ja, weet ik niet meer
- Hoeveel graden is het bij jou? 17
- Hoe groot is de grootste toren van de wereld denk je? burj khalifa
- Ooit in Siena geweest? (Ligt in Toscane!) nee
- Ooit in Italië geweest? nee
- Zit je op een sport? niet meer
- Zo ja? Welke sport?
- McDonalds of Burger King? mcdonalds
- Welk liedje vind je echt heerlijk? call me maybe
- Maak deze zin maar af. Geef mij maar Amsterdam. Dat is mooier dan………………….. parijs
- Hou je van rapmuziek? nee
- Ooit een live televisieprogramma bijgewoond? Zo ja? Welk televisieprogramma? En hoe was dat? nee nooit
- Zou je ooit mee willen doen aan The Voice? Zo ja? Welk liedje zou je dan zingen bij de blind auditions? nee absoluut niet
- Heb je hoogtevrees? ja
- Ben je weleens in Walibi geweest? nee
- Heb je thuis goede WiFi? jawel
- Welke telefoonprovider heb je? (BEN, T-Mobile, Lebara, Vodafone, KPN, BelSimpel, Simpel, etc.) odido
- Hoeveel vragenlijsten denk je dat je kán invullen? geen idee