Foto’s sportkleding

  • 23 November 2023
  • 9 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi allemaal,

 

‘Sportkleding’ is bij ons op school een hot item op dit moment. Wij (de meisjes) moeten namelijk op school in een fietsbroekje gaan gymmen per januari. Willen jullie mij hierin adviseren in mijn aparte topic hiervan? Alvast bedankt. 
 

Nu ga ik ook buiten gym starten met hardlopen. Willen jullie de outfits waarin jullie sporten met een foto delen met mij. En jullie ervaringen?

Zouden jullie een lange of korte hardlooplegging nemen bijvoorbeeld. 
 

Alvast bedankt! Xxx Nina. 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb gewoon foto's van google gepakt maar dit is wat ik typisch aan heb als ik sport of gym doe op school:

 

 

 

De foto's zijn van google af. Die broek heb ik ook echt bij de New Yorker gehaald. Hij is echt zacht en comfortabel maar niet zo heel ideaal voor gymmen.

Maar voor hardlopen wordt dit het niet. Ik zou gewoon een goede legging dragen (ik ken geen merken ofzo want ik draag zelf geen leggings maar ik weet dat de New Yorker ze sowieso heeft) en misschien een shirtje. Ze hebben ook speciale shirts voor gymmen. Die haal je denk ik bij een sport winkel. 

 

Ik denk dan aan dit:

(Ook een foto van google af)

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Lamp.ie,

 

Ik snap helemaal dat je in een joggingbroek gymt hoor.  Wij mogen dit vanaf 1/1/2024 niet meer en moeten een strak fietsbroekje aan. Wil jij eens een keuze maken uit de 4 stuks welke ik heb geselecteerd in dat topic van mij?

 

Ik denk dat ik deze sportlegging dan meeneem voor het hardlopen, ik moet dan toch nog bij Decathlon zijn voor een fietsbroekje ook. Moet je trouwens onder een fietsbroekje / sportlegging een string aan? Vandaag was er al een meisje aan het gymmen in haar nieuwe fietsbroekje en je zag duidelijk haar onderbroek. Dat vindt ik echt niet mooi staan want je ziet natuurlijk heel duidelijk je billen in zo’n broekje. 
 

Alvast bedankt!

Liefs Nina.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Nina1 

Als je meer comfortabel bent met een string bent omdat je onderbroek noet gezien wordt moet je het doen. Maar als je het alleen doet zodat het nier gezien wordt en je er helemaal niet comfortabel in bent dan zou het niet moeten boeien dat we je onderbroek zien. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Lamp.ie,

 

Bedankt voor je reactie en hulp! 🫶

 

Zal ik deze sportlegging (welke in een eerder bericht in dit topic staat) nemen? Moet wel goed zijn toch?

Verder ga ik wel voor een string hoor. Is wel het mooiste, vind je niet? 
 

Ander vraagje: zou zo’n fietsbroekje / sportlegging niet tussen je billen gaan zitten?

 

Liefs Nina.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Nina1 

Die legging zou ik ook gewoon doen. Er is niks miss mee dus waarom niet? 

En ik zou niet weten of het dan in tussen je kont gaat zitten want ik draag ze niet. Maar ik denk het niet. Als het echt heel erg stoort en het er wel tussen komt kan je misschien van die seamless onderbroeken halen. Ik denk dat je die bij de action koopt. Ze zijn van een soort elastiek dus de randen zie je niet in leggings enzo. 

Reputatie 7
Badge +9

ik draag altijd een random zwart shirt. ik ben op zoek naar iets met lange mouwen maar nog niet gevonden.

ik kan mijn gymbroek nergens vinden (mijn wasmachine heeft hem opgegeten net als mijn originele gym shirt). maar ik heb gewoon een kort los zwart broekje

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @ikweethetnietmeer2009,


Bedankt voor je reactie hoor!

 

Ben je geen liefhebber van een sportlegging?

Voor hardlopen is dit wel wenselijk denk ik hoor. Wat vind je van de sportlegging welke ik wil gaan kopen (foto staat boven in deze topic)?

 

Liefs Nina. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi allemaal,

Van mijn bestie mag ik ook een sportlegging lenen. Ik zit te denken aan de ¾ variant van Kalenji voor in de sportschool. Of zou het fietsbroekje dan ook kunnen of is dit te koud?

Xxx Nina.

Reputatie 3
Badge +1

Dat is deze. 

Reageer