Skip to main content
Vraag

Formule 1 vroeg in de ochtend kijken jullie?

• November 23, 2025
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik vind het echt super leuk om Formule 1 te kijken. Ik doe dit vaak samen met mijn zus en vader. Nu zijn sommige races die erg vroeg gehouden worden (zoals vandaag om 05:00u) ik vroeg mij af kijken jullie om deze tijd ook of kijken jullie later terug. Ik en mijn zus waren vanochtend om 5u op om te kijken en we zagen onze favoriete coureur (Max Verstappen) weer als 1ste eindigen.

Kort de vraag kijken jullie het ook vroeg. Of kijken jullie later terug?ย 

ย 

Seashell ๐Ÿ˜˜ย 

7 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 23, 2025

Hoi,

Las Vegas heb ik zelf niet live gezien maar teruggekeken. Max heeft nog steeds kans op de titel nadat de McLarens gediskwalificeerd zijn. Antwoord op de vraag: Vroeg kijk ik liever niet, tenzij het om 7 uur is of later. Anders kijk ik liever terug. Laat zoals 10 uur kijk ik dan weer wel.

Groetjes,

ghast

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 24, 2025

Hoi mijn vader kijkt de races met een oom en tante en mijn neef en nicht. Ook 's nachts. En dan met hapjes en koffie of soms een biertje. Deze keer dus koffie ๐Ÿ˜‰ Nou is hij dat vroege tijdstip wel gewend als eco boer, en ik ben er eens een keer bij gaan zitten. Best spannend! Het is ongelooflijk dat Verstappen รผberhaupt weer kans maakt op de titel maar dat hij de nodige races wint verbaast mij niets. Hij is echt de beste coureur naar wat ik zag.ย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Was weer een super spannende wedstrijd vandaag nog maar 12 punten verschil tussen Verstappen en Norris ik denk niet dat Verstappen wereldkampioen wordt maar als het toch gebeurt zou het toch wel heel bijzonder zijn dus stiekem hoop ik er wel een beetje op (fingers crossed) ๐Ÿ

ย 

Seashell ๐Ÿ˜˜ย 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 30, 2025

Haha ik ook hoor! Best spannend en leuk om te kijken. Even meeleven en je hoofd leegmaken. Het zou echt wonderlijk zijn als hij kampioen wordt maar het kan. Het is voor een deel de techniek die het niet doen maar Verstappen is persoonlijk echt de beste. Ik vind het sowieso knap dat ie een podium plek haalt. Kampioen zou echt ongelooflijk knap zijn. Ik kan het aanraden om te bekijken als je van spanning houd.ย 

Groetjes liefs Tartan X

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • December 1, 2025

Hoi Seashell, ik kijk geen F1. Mijn vader wel. Zat gisteren onder het avondeten met zn tablet aan tafel ๐Ÿ˜‚ schijnt heel spannend te zijn ๐Ÿ™„

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 1, 2025

Ik vind het ook wel cool. En super stoer dat Max het weer flikt, bijna althans. Hij is zeker kwalitatief de beste.ย 

Doby xxx

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 1, 2025

Hoi Seashell, ik kijk geen F1. Mijn vader wel. Zat gisteren onder het avondeten met zn tablet aan tafel ๐Ÿ˜‚ schijnt heel spannend te zijn ๐Ÿ™„

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜

Ja was super spannend het racen zelf viel mee maarย strategieรซn met pitstops, rondetijden en alles maakte het super spannend!!! Echt super om tw kijken kan niet wachten op volgend weekend...GO MAX!!!๐Ÿ ๐ŸŽตDu du du du๐ŸŽต๐Ÿ˜œ

ย 

Seashell ๐Ÿ˜˜ย