Vraag

Films of serie's

  • 26 January 2020
  • 13 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy mensies

Wat zijn jullie lievelingsfilms en/of serie’s? Verveel me enorm en dacht ga ff vragen wat andere jongeren leuk vinden. Kent iemand van jullie trouwens nog serie’s zoals high school musical the series? Vond dit een hele toffe serie, moet nu alleen wachten op seizoen 2. Vond ook marvels Agents of shield mooi maar moet nu weer wachten op seizoen 7. Gooi ajb leuke series en films met muziek in de reacties

Groetjes

Kaas123


13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! 

 

Als je Netflix hebt moet je een keer the Hunger Games kijken, ook alle andere delen.

  1. The Hunger Games
  2. Cathing in Fire 
  3. mockingjay part 1
  4. mockingjay part 2 let wel op dat part 2 niet op Netflix te vinden is, wel op YouTube stuur wel ff de link. Heeft alleen geen ondertiteling
  5. Xxxx van mij
  6.  

Heyy @SecretGirl2006 

Heb de serie al gezien en gelezen, maar toch bedankt! Heb je interesses eens gelezen en ben ook fan van harry potter!

Groetjes!

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Leuk!

Heyo,

Ik ben net klaar met het kijken van de serie Vikings op Netflix. De serie Last Kingdom, Lucifer, Suits,  The 100, Knightfall, Chef tables,  Nailed it, en Nailed it Holiday edition vond ik ook allemaal fantastisch.

Als je heel toevallig Prime hebt dan heb je op Prime video:

Series:

Good Omen, Defiance, Bosch, The Grand tour Seamen, Treadstone, The expanse, Carnival Row, James May: Our man in Japan, Russel Peters: Departed, Comedy special: Rob Delany, Tom Clancy's: Jack Ryan.

Films:

Mortal Engines, Ride Along, Men in Black 1 en 2, Big mommas house, Hot Fuzz, Event Horizon, Defective, The Aeronauts, Cloverfield, Man on Fire, Fantastic Mr.Fox, The upside.

Ja en zo zijn er nog wel meer hoor. Maar ik kijk vooral films en series op Amazon Prime Video. Echt een aanrader. Enigste nadeel kan zijn is dat de meeste films en series geen Nederlandse ondertiteling heeft. Ik heb er geen last van omdat ik Engels goed kan. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Hoi

 

Hier enkele series:

  • The Untamed (fantasy drama)
  • Meteor Garden (romantisch drama)
  • Marianne (horror)
  • Hwarang (romantisch drama)

 

Enkele films:

  • Before I Wake (lichte horror)
  • Room (thriller) 
  • Blade Of The Immortal (actiefilm)
  • Flavors Of Youth (anime)

 

Gr. Kenshin

Hey,

K heb zelf geen netflix maar "the murder on the Oriënt Express" en "pirates of the Caribbean" vind ik persoonlijk wel leuk. Geen idee of het je aanspreekt, maar ik dacht: laat ik t maar gwn zeggen :)

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

Ik ben een nieuwe serie tegengekomen en ik dacht gelijk aan jouw!

de serie heet GLEE, en ik vind hem super! Misschien iets voor jouw?

suc6 nog met het vinden!

 

Xxx secretGirl

-onnodige quote verwijderd- 

Ga hem zeker ff checken!

Reputatie 2
Badge +1

Goed! Leuk! Laat je weten of het wat is?

 

Xxx secretGirl

Goed! Leuk! Laat je weten of het wat is?

 

Xxx secretGirl


Heyy

Sorry voor het late antwoord! (had 2 enorm drukke weken met school enz) Ga nu de eerste aflevering kijken!

Badge

Zelf kijk ik meer anime maar de series die ik leuk vond/vind ziijn

the flash (6 seizoenen zijn ze nu vgm)

ragnarok (eerste seizoen is uit)

Locke & Key


films:

joker (niet op netflix maar op andere gratis app)

batman the dark knight

spiderman far from home

Shazam!

 

en als je ooit wil beginnen met anime:

my hero academia

black clover

bleach

hunterxhunter

dr. stone

 

dat was t wel

 

mvg vThunder

 

 

Badge

Good omens 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, inside job en Knives out (als die laatste je beviel kun je ook class union kijken)

doei!

Reageer