Hey!
Als je Netflix hebt moet je een keer the Hunger Games kijken, ook alle andere delen.
- The Hunger Games
- Cathing in Fire
- mockingjay part 1
- mockingjay part 2 let wel op dat part 2 niet op Netflix te vinden is, wel op YouTube stuur wel ff de link. Heeft alleen geen ondertiteling
- Xxxx van mij
-
Heyy @SecretGirl2006
Heb de serie al gezien en gelezen, maar toch bedankt! Heb je interesses eens gelezen en ben ook fan van harry potter!
Groetjes!
Kaas123
Heyo,
Ik ben net klaar met het kijken van de serie Vikings op Netflix. De serie Last Kingdom, Lucifer, Suits, The 100, Knightfall, Chef tables, Nailed it, en Nailed it Holiday edition vond ik ook allemaal fantastisch.
Als je heel toevallig Prime hebt dan heb je op Prime video:
Series:
Good Omen, Defiance, Bosch, The Grand tour Seamen, Treadstone, The expanse, Carnival Row, James May: Our man in Japan, Russel Peters: Departed, Comedy special: Rob Delany, Tom Clancy's: Jack Ryan.
Films:
Mortal Engines, Ride Along, Men in Black 1 en 2, Big mommas house, Hot Fuzz, Event Horizon, Defective, The Aeronauts, Cloverfield, Man on Fire, Fantastic Mr.Fox, The upside.
Ja en zo zijn er nog wel meer hoor. Maar ik kijk vooral films en series op Amazon Prime Video. Echt een aanrader. Enigste nadeel kan zijn is dat de meeste films en series geen Nederlandse ondertiteling heeft. Ik heb er geen last van omdat ik Engels goed kan.
See ya!
Spookyzx.
Hey,
K heb zelf geen netflix maar "the murder on the Oriënt Express" en "pirates of the Caribbean" vind ik persoonlijk wel leuk. Geen idee of het je aanspreekt, maar ik dacht: laat ik t maar gwn zeggen :)
Hey,
Ik ben een nieuwe serie tegengekomen en ik dacht gelijk aan jouw!
de serie heet GLEE, en ik vind hem super! Misschien iets voor jouw?
suc6 nog met het vinden!
Xxx secretGirl
-onnodige quote verwijderd-
Ga hem zeker ff checken!
Goed! Leuk! Laat je weten of het wat is?
Xxx secretGirl
Goed! Leuk! Laat je weten of het wat is?
Xxx secretGirl
Heyy
Sorry voor het late antwoord! (had 2 enorm drukke weken met school enz) Ga nu de eerste aflevering kijken!
Zelf kijk ik meer anime maar de series die ik leuk vond/vind ziijn
the flash (6 seizoenen zijn ze nu vgm)
ragnarok (eerste seizoen is uit)
Locke & Key
films:
joker (niet op netflix maar op andere gratis app)
batman the dark knight
spiderman far from home
Shazam!
en als je ooit wil beginnen met anime:
my hero academia
black clover
bleach
hunterxhunter
dr. stone
dat was t wel
mvg vThunder
Hoi, inside job en Knives out (als die laatste je beviel kun je ook class union kijken)
doei!