Skip to main content

fijne zomervakantie🥰💗

• July 7, 2026
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

vie
Forum|alt.badge.img+4

hii,

de titel verklapt het al een beetje.😅maar ik wens iedereen een fijne en leuke zomervakantie toe. het is nog geen zomervakantie maar wel bijna, ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben.💗

wat gaan jullie eigenlijk doen in de zomervakantie?

nogmaals een fijne zomervakantie allemaal🥰💗

veel liefs vie.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 7, 2026

Ik ga op vakantie met mijn tante en oom neef en nicht op vakantie naar curacoa, ik ga niet met mijn ouders doordat er vaak ruzie is.

Jij ook fijne vakantie en eigenlijk wat ga jij doen?

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 7, 2026

Hey ​@vie ,

Dat is lief! :) Ik ga een weekje op vakantie en een vriendin komt dan ook een paar dagen 😊 Verder weet ik het nog niet zo goed, wil misschien iets van een baantje of vrijwilligerswerk gaan doen.

Jij? 🙂

Liefs en van mij ook iedereen fijne zomer <3

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 8, 2026

Hey lieve ​@vie,

Ik vind dit echt een lief berichtje ❤️ Ik ga zelf op vakantie naar Ameland en het duurt niet eens zo lang meer🤩 iemand nog tips tegen de stress haha? ;) 

En jij? :)) en ik wil verder ook iedereen een hele fijne zomer wensen!

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 8, 2026

Hey lieve @vie ! 😘

Wat leuk! Ik wens jou ook een geweldige vakantie! Zelf ben ik op zomerkamp en we gaan nog naar Luxemburg en Tsjechië! En waarschijnlijk nog een baantje in een winkel met allemaal tuinspullen. 

Liefs, Tover xxxx ♥️

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 8, 2026

hi,

ik ga met mijn vader en een paar andere familieleden naar een vakantiepark in Drenthe, dus dat word ook erg leuk. en wat leuk allemaal! ik wens jullie alvast veel plezier en hoop dat iedereen een fijne tijd heeft.🥰💗

liefs vie