Skip to main content

Fijne meivakantie!

• April 19, 2026
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Quokka
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi,

Fijne meivakantie iedereen! Wat zijn jullie plannen? Ik ga waarschijnlijk heel veel gamen en in mn bed liggen janken omdat ik mn crush niet kan zien voor 2 WEKEN LANG. (de wereld is zo wreed.)

Quokka

6 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 19, 2026

Hey ​@Quokka ,

Dankje, jij / de rest ook :) Die 2 weken gaan vast sneller dan je nu denkt.. 😉 Ik ga volgende week op vakantie, en met een vriendin afspreken/ logeren 🙂 Verder weet ik het eig nog niet.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Quokka ,

Jij en iedereen hier ook een fijne vakantie! 🙂 deze week ga ik met een vriendin afspreken, en de andere week ga ik een weekje naar het buitenland 🙃 ik hoop dat je toch iets van afleiding kunt vinden om er minder mee bezig te zijn!

Liefs♥️

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 20, 2026

Hey, jij en iedereen ook een fijne vakantie gewenst 🙂 Ik ga niet echt iets doen vgm. We gaan nog naar opa & oma en verder denk ik vooral veel met mn bestie L. Daar is het grote schoonmaak dus die is grotendeels thuis☺️ 

De tijd gaat snel als je lol hebt, dus je moet naar iets leuks zien te bedenken en dan zijn de twee weken zooo voorbij😉 

Liefs ❤️

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 20, 2026

(ps: toch raar dat de meivakantie niet in mei valt? 🤣) 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 20, 2026

Ik ga een paar dagen trektocht maken met de paarden met zusje en vriendje.  Dat wordt leuk.

En dan moet ik ook nog wel wat doen voor de centrale examens.  Vriendje ook dus doen we het gezellig samen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 20, 2026

Hey! Ik ga leuke dingen doen met mn vriendin ♥️ en ook een paar keer op pad met vrienden. O.a. gps routes maken en foto's maken van mooie aparte plekken en ik ga me 2 dagen weer voorbereiden op een survival (cursus) kamp dat ik dit jaar in België en Luxemburg mag meedoen! 

Liefs, Tover xxxx