Vraag

Favoriete seizoen?

  • 24 October 2018
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eventjes een wat luchterigere (of hoe je dat ook schrijft) vraag tussendoor. Misschien hoort het niet helemaal in dit subforum, maar ik was gewoon benieuwd 😋

Wat is nou jouw favoriete seizoen en waarom?


Mijne is herfst (nu dus) omdat het dan buiten zo lekker ruikt, het bos er zo mooi uit ziet, je de vogels op zoek ziet gaan naar een warme overwinteringsplaats, en iedereen gewoon gezellig bij elkaar komt.

3 reacties

hoi IkBenIk123

ik vind het een leuke vraag!

ik vind de winter het leukst. omdat ik hoodys aan kan trekken waar ik me het prettigst in voel. en ik speel een spel waar voor ik buiten moet zijn en in de winter is het buiten een stuk rustiger. en zo als pin zegt het ligt is minder vel. en nog een voordeel ik ben bang voor wespen en in de winter zijn ze er niet. en je hebt de leukste feestdagen in het jaar. en tijdens kerst is de enigste dag van het jaar dat mijn gezin bij 1 is. suprises maken! heb er nu al zin in. en ik ben ook nog is jarig in de winter.

groetjes bella 💙
Lente, omdat (ik ben dan jarig maar dat niet de reden) al die baby diertjes😍 de zon die zo mooi op bladeren schijnt en dan hebben de bladeren zo veel verschillende kleuren groen😍niet te warm niet te koud👍🏻fijnste seizoen om paardtereiden door de temperatuur👍🏻 bosritten seizoen👍🏻buitebak😍 paarden op de wei😍

Er is wel aan nadeel aan de lente namelijk het feirmt dat de paarden dan hun winter vacht kweit raken en dat je ze 3 uur moet kammen😂😂
Hoi,

Voor mij of de herfst, als het regent en je dan alle blaadjes ziet met al die kleurtjes. Dan zit ik lekker binnen met warme chocomelk. Ik houd echt van regen. Ik zou zo naar buiten gaan en lekker nat worden.

Maar het aller beste is winter en dan vooral als het sneeuwt. Ik houd ook heel erg van winter, omdat je dan alle gezellige feestdagen hebt 🙂

Wat vooral maakt dat ik deze seizoenen leuker vind dan zomer en lente, is dat het licht zo veel beter is. Als de zon fel schijnt - ik zeg het al - is alles zo fel en hard en vervelend. Ik haat dat echt. Het heeft net geregend bij mij en het licht is zo veel zachter. Dat is gewoon fijn.

Ook kun je in de winter gewoon lekker sweaters dragen ipv die korte en vervelende kleding.

Ik heb echt een hekel aan hete dagen. Doe mij maar super koud, vriezen en sneeuw hoor!

Gr. Pin

Reageer