Skip to main content
Vraag

favoriete band/artiest?

• October 12, 2025
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties

Heyy

Ik vroeg me heel erg af, wat is jullie favoriete band/artiest? De vraag kwam opeens bij me op haha

9 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 12, 2025

Hey! Op dit moment Within Temptation, Epica, Eisbrecher,  Nightwish, The Gathering, Rammstein, Metallica, UB40. En niet meer bestaande maar ook leuk: Doe Maar

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 209 reacties
  • October 12, 2025

Heyy,

Het wisselt echt heel erg per moment😊 De laatste paar dagen luister ik weer veel Ava Max 😅 Vind ook veel nummers van David Guetta, Sia, The script leuk🙂

@Tover01 van de bands die je noemt vind ik Sleeping Sun/Nightwish en nothing else matters/Metallica mooie nummers, denk je die wel kent ;) Doe maar is ook leuk🙂

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • October 12, 2025

Heyy! 

Tbh ben ik best wel fan van Adele en Alicia keys

Ik vind vooral Empire State of Mind en Skyfall echt goed!

Ik hou niet zo van Nederlandse artiesten omdat ik eig nederlands ook niet zo'n mooie taal vind en de Nederlandse artiesten zijn meestal ook wat meer gericht op jonge kinderen of dat de liedjes vaak gwn niet zo goed zijn! Wat vinden jullie van 'On my mind' van Rosé en Alex Warren? 3 maanden geleden uitgebracht. Ik vond hem wel leuk, maar ik had eig wat meer verwacht.

Diana
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • 1282 reacties
  • October 12, 2025

The War on Drugs.

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • October 12, 2025

@Linax 

Ik vind Rosé en Alex Warren wel prima, ik vind het niet slecht maar ook niet goed. T is niet per se iets waar ik voor zou kiezen om te luisteren

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • October 12, 2025

Ik zie trouwens dat ik vergeten ben te zeggen welke band mijn favoriet is, dus voor als jullie het nog wilden weten, mijn favoriete band is arctic monkeys :)

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 762 reacties
  • October 12, 2025

Hi,

Ik luister vooral veel Sabrina Carpenter, Olivia Rodrigo, Miley Cyrus en af en toe Rondé/ Flemming 🙂🙃.

Liefs 😊

• 0 reacties
  • October 12, 2025

alex warren

Cheezburger
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 14 reacties
  • October 24, 2025

ik vind ongeveer alles leuk maar als ik specifiek wil zijn vind ik NoLongerNull best goed.