enge jongen

  • 9 August 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Badge
Hoi ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een probleem met oudere jongens. Ik en mijn 2 vriendinnen (allebei 12) gaan vaak samen naar buiten mijn vriendin (laten we haar evi noemen) vroeg zo’n gast (ik denk rond de 15/14) om zijn nummer hij negeerde het en ik zei zo van: gast nee. ze ging maar door en door en die jongen werdt heel boos en agressief en haalden zijn twee vriendinnen. Ik werd onder tussen helemaal para en begon snel weg te lopen maar ze volgden ons en riepen allemaal dingen. Uiteindelijk gingen ze weg en wij rende snel naar de supermarkt (want daar zijn veel mensen) toen we dachten dat we eindelijk veilig waren probeerde we te rennen naar huis alleen we zagen ze en zij zagen ons dus we gingen nog harder rennen toen we eindelijk thuis kwamen gingen we op mijn balkon kijken en we zagen ze maar zij zagen ons gelukkig niet dus die dat was afgelopen maar nu zien we die jongen overal en het is echt heel eng. Wat moeten we doen help ons alsjeblieft.

3 reacties

Hoi

Nadat er zich een en ander afspeelde rond een jongen, zie je deze nog vaak terug.

Maakt deze jongen aanstalten om jullie te benaderen? Moest je je onveilig voelen, lijkt het me verstandig om, zoals jullie deden, een openbare plek op te zoeken. Moest je merken dat deze jongen je volgt, kan je bij het personeel aangeven dat je je niet veilig voelt.

Weten je ouders van dit voorval? Een van hen zou eventueel aan de jongen duidelijk kunnen maken dat jij je bij hem niet op je gemak voelt.

Groetjes
Kenshin
Badge
@Kenshin hoi
als we hem zien dan doet hij niet echt iets maar dan geeft hij een niet zo veilige “vibe” af maar meer iets gespannen. Zoals je zegt gaan we elke keer als we hem zien naar en openbare plek en spreken we af als het te ver gaat gaan we naar de medewerkers. We hebben bet nog niet tegen onze ouders gezegd maar als het echt uit de hand loopt vertellen we het aan ze

bedankt voor de reactie.
Als deze jongen in de buurt woont, lijkt het me niet ongewoon dat je hem regelmatig ziet. Zolang hij geen ongepast gedrag vertoont, zou ik niet al te veel aandacht aan hem besteden. Ik vermoed dat de spanning rond hem na een tijd vrijwel zal gaan liggen.

Jullie plan om bij onrust naar het winkelpersoneel te stappen, lijkt me verstandig. Moest de situatie escaleren, zouden jullie ouders inderdaad kunnen helpen.

Gr. Kenshin

Reageer