Leuk dat je met gitaarspelen wilt beginnen. He beste kun je een beginner set aanschaffen. Je krijgt dan naast een gitaar ook een versterker, gitaartas, kabels en meestal ook een setje plectrums. Koop er ook meteen een setje snaren bij.
De Fazley FST118SB is wel een goede om mee te beginnen. Los kost die rond de €85. In zo’n set komt je op zo’n €145 uit. Is te koop op Bol.com. Bax Music is ook een erg goede muziek webshop.
Ga iig niet goedkope shit van Temu of zo halen. Die spelen echt niet fijn. Je kan beter ff doorsparen voor wat fatsoenlijks. Dan ga je er ook veel meer lol van hebben.
Alvast heel veel plezier.
Hey,ik denk via marktplaats! En je kunt ook even neuzen op bol! En hopelijk komen er meer tips! Veel succes, lijkt me een super vette hobby.
Liefs, Tover xxx
Super leuk!! Gitaar is heel leuk om te spelen, ik speel zelf akoestische gitaar.
Helaas weet ik niet echte goede plaatsen, misschien kan je eens in een muziekwinkel in de buurt gaan kijken en advies vragen?
Heel veel plezier x
Liefs
Anoniem789
ik speel zelf ook gitaar ik ben ook aan 't sparen voor een elektrische, ben begonnen op akoestische, het beste is als je naar een gitaar/muziek shop gaat want dan kan je de gitaar het beste uit proberen wat het beste bij jou past