Vraag

Eff een paar goede nummertjes.


Reputatie 7
Badge +9

Ja ja ja. Het is weer zover. Ik ben vrijdag terug in nederland na vakantie van 3 weken. En ik dacht welke manier beter te vieren dan feesie gooien met de boys. Hebben jullie wat nummertjes, heb er op dit moment niet zoveel in mn gedachte. 

 

Misschien iets dat een beetje door je subwoofer komt. Maar dat is niet persee nodig. Gwn een vibe is al goed genoeg.

 

Btw als jullie tips hebben voor eten drinken kaartspellen of weet ik wat. Laat eff weten.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Snollebollekes natuurlijk! 😂 Nee, gekkigheid, of niet natuurlijk. Echt nummers weet ik zo ook niet. Ik draai bijna alleen metal en zo en dat is voor een feestje niet echt geschikt meestal.

Ik doe dan gewoon een Spotify playlist aanzetten. Zoiets als dit:

  Eten is bij mij altijd bruine fruitschaal. Doet het altijd wel goed😄. Of de BBQ aan als het lekker weer is.

Als we een spelletje doen is bijna altijd Uno.

Reputatie 7
Badge +9

Snollebollekes natuurlijk! 😂 Nee, gekkigheid, of niet natuurlijk.

🤣

Echt nummers weet ik zo ook niet. Ik draai bijna alleen metal en zo en dat is voor een feestje niet echt geschikt meestal.

ja dat past er net niet echt bij😅

Ik doe dan gewoon een Spotify playlist aanzetten. Zoiets als dit:

  Eten is bij mij altijd bruine fruitschaal. Doet het altijd wel goed😄. Of de BBQ aan als het lekker weer is.

zeker. Zal wel eff kijken of ik wat kan opzetten😆

Als we een spelletje doen is bijna altijd Uno.

Nice. Naja. Zal wel kijken

 Thanks in iedergeval🫡

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan.

Cards Against Humanity is ook wel leuk trouwens.

Have fun iig 🥳

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan.

Cards Against Humanity is ook wel leuk trouwens.

Have fun iig 🥳

Ja man. Thx

Bedoel je echt een kaartspel of een drankspel?

Reputatie 7
Badge +9

Bedoel je echt een kaartspel of een drankspel?

Boeit niet. Allebij leuk😂

Voor drankspelken is bussen of kingsen leuk.  Spelregels zijn vast online te vinden.  

Mijn vriendin had laatst een drankspel bedacht: zap de x. Dan moet je gewoon zappen een als er een bepaald soort persoon in beeld komt drinken. Dat was ook echt hilarisch.  Maar het voelt en beetje raar dus je kan ook kiezen voor iemand met een snor of donker haar of iemand boven de 60.

Bericht aangepast door De Kindertelefoon n.a.v 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Reputatie 7
Badge +9

Voor drankspelken is bussen of kingsen leuk.  Spelregels zijn vast online te vinden.  

Oh ja, das wel leuk inderdaad. 

Mijn vriendin had laatst een drankspel bedacht: zap de x. Dan moet je gewoon zappen een als er een bepaald soort persoon in beeld komt drinken. Dat was ook echt hilarisch.  Maar het voelt en beetje raar dus je kan ook kiezen voor iemand met een snor of donker haar of iemand boven de 60.

Zeker. Klinkt ook echt wel grappig😂

 

Thx in ieder geval. 

Reputatie 7
Badge +9

 

 

Eten is bij mij altijd bruine fruitschaal. Doet het altijd wel goed😄. Of de BBQ aan als het lekker weer is.

Als we een spelletje doen is bijna altijd Uno.

Ja was hartstikke leuk geworden thanks voor de feedback

Reputatie 7
Badge +17

Nice man. Graag gedaan

Reageer