Hai,
leukk
1. Is een pinguïn een vogel of een zoogdier? vogel
2. Klopt het dat een worm 10 harten heeft? vlgns mij wel
3. Wat is het hoogste dier ter wereld? giraffe
4. Hoeveel levens heeft een kat spreekwoordelijk? 9
5. Door welke vogels zouden baby's worden gebracht? ooievaar
6. Ooit op de kinderboerderij geweest? ja
7. Lammetjes of kalfjes? lammetjes
8. Wat vind je een leuke reptiel? schildpad
9. Orka of haai?
10. Noem een dier die met de eerste letter van je naam/ gebruikersnaam begint lammetje
11. Kwal of octopus? kwal
12. Welke amfibieën ken je? salamander en kikker
13. Stel je bent een dier waar zou je dan willen leven?: noordpool, savanne, jungle jungle
14. Leeuw of tijger? leeuw
15. Welke dieren worden het meest bedreigd? tijger
Nu weet ik even niks meer. Laat weten of er een deel 2 moet komen het was leuk!! een 2e zou leuk zijn
Liefs liefs terug
Heyy @Boterbloempjee!
Leuk! Ik vul hem in :)
1. Is een pinguïn een vogel of een zoogdier? Vgm is een pinguin een vogelsoort alleen die kunnen niet vliegen ;)
2. Klopt het dat een worm 10 harten heeft? Oef geen idee.. Klinkt niet echt, maar zou natuurlijk zo kunnen in de natuur kan alles haha
3. Wat is het hoogste dier ter wereld? Een giraffe heeft een lange nek, maar vogels zoals een Arend kunnen heel hoog vliegen? Hmm
4. Hoeveel levens heeft een kat spreekwoordelijk? Een kat met 9 levens :)
5. Door welke vogels zouden baby's worden gebracht? Ooievaars!
6. Ooit op de kinderboerderij geweest? Ja als klein kind alleen kan het me niet herinneren
7. Lammetjes of kalfjes? Lammetjes
8. Wat vind je een leuke reptiel? Vind een leguaan wel een bijzonder beest
9. Orka of haai? Orka
10. Noem een dier die met de eerste letter van je naam/ gebruikersnaam begint Pak dan mijn gebruikersnaam.. Inktvis :)
11. Kwal of octopus? Octopus
12. Welke amfibieën ken je? Weet alleen dat een kikker een amfibie is
13. Stel je bent een dier waar zou je dan willen leven?: noordpool, savanne, jungle Hmm.. Lijkt me allemaal wel gaaf haha maar denk dan toch wel de jungle
14. Leeuw of tijger? Leeuw
15. Welke dieren worden het meest bedreigd? Ik weet dat Olifanten erg bedreigd zijn, maar veel mensen weten vgm niet dat Koraal ook een bedreigde soort is want zonder koraal komt het niet goed met veel zeedieren.
Leuk gemaakt echt originele vragen!
Liefs, ItsJustMe <3
Haii,
ik was 9 vergeten , orka
doe je de lijst zelf ook?
liefs L