Skip to main content
Vraag

Een stap verder, in rokje naar school ?


Hey! Lieve allemaal.  Ik heb in mijn leventje best een verandering meegemaakt,  zoals in mijn andere topic te lezen is. Ik ontdek sinds toen hoe ik me echt voel en wie ik ben. Een stukje daarvan is dat ik vrij wil zijn om te dragen wat ik wil. Nouja daar heb ik al best veel over geschreven hier haha. Maar ik wou nu verder gaan, omdat ik die vrijheid wil voelen en hebben wil ik om te beginnen zaterdag een hele dag eens in rokje gaan. Tot nu toe durf ik dat alleen thuis en bij vrienden. Nu wil ik gewoon overal naartoe kunnen als mezelf. En volgende week ook naar school als ik durf. Ik ben gewoon zo. Soms heb ik een stoere broek aan en dan weer een keer een rokje. Zo wil ik leven en zaterdag wil ik dus beginnen met dit te kunnen. En normaal te vinden voor mijzelf. Toch ben ik wel zenuwachtig. Ik kan heel goed met spanning omgaan maar dit is next level. Hebben jullie tips voor mij of one liners of liedjes die ik in mijn hoofd kan nemen om door spannende momenten te komen? En gewoon, hoe ik dit moet doen? Ik wil het gewoon graag en ik wil de stap nu zetten. Nouja misschien hebben jullie leuke adviezen.  En wat vinden jullie eig? Moet ik dit doen? 

Liefs voor jullie<3 , Tover xxx

102 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Salam   ik ben verder geen heel bijzonder persoon hoor. Ik kan een beetje goed verslagen maken en heb wel wat met taal. Net als geschiedenis dat vind ik heel interessant.  Mijn cijfer voor NL was een 8,9. Engels is voor mij ook wel een goede taal met ook zo'n soort cijfer ( ik let even op de anonimiteit) . En wiskunde vind ik moeilijker.  En ik heb in de vorige reactie ook iets gezet. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

@Salam   ik ben verder geen heel bijzonder persoon hoor. Ik kan een beetje goed verslagen maken en heb wel wat met taal. Net als geschiedenis dat vind ik heel interessant.  Mijn cijfer voor NL was een 8,9. Engels is voor mij ook wel een goede taal met ook zo'n soort cijfer ( ik let even op de anonimiteit) . En wiskunde vind ik moeilijker.  En ik heb in de vorige reactie ook iets gezet. 

Liefs Tover xxx

Mooi zeg! Je mag echt trots zijn op jezelf😊 En nu stop ik er ook mee, sinds ik een beetje erg van het topic ben afgedwaald hihihi, fijne dag @Tover01 en moderator😁

Reageer