Hey! Lieve allemaal. Ik heb in mijn leventje best een verandering meegemaakt, zoals in mijn andere topic te lezen is. Ik ontdek sinds toen hoe ik me echt voel en wie ik ben. Een stukje daarvan is dat ik vrij wil zijn om te dragen wat ik wil. Nouja daar heb ik al best veel over geschreven hier haha. Maar ik wou nu verder gaan, omdat ik die vrijheid wil voelen en hebben wil ik om te beginnen zaterdag een hele dag eens in rokje gaan. Tot nu toe durf ik dat alleen thuis en bij vrienden. Nu wil ik gewoon overal naartoe kunnen als mezelf. En volgende week ook naar school als ik durf. Ik ben gewoon zo. Soms heb ik een stoere broek aan en dan weer een keer een rokje. Zo wil ik leven en zaterdag wil ik dus beginnen met dit te kunnen. En normaal te vinden voor mijzelf. Toch ben ik wel zenuwachtig. Ik kan heel goed met spanning omgaan maar dit is next level. Hebben jullie tips voor mij of one liners of liedjes die ik in mijn hoofd kan nemen om door spannende momenten te komen? En gewoon, hoe ik dit moet doen? Ik wil het gewoon graag en ik wil de stap nu zetten. Nouja misschien hebben jullie leuke adviezen. En wat vinden jullie eig? Moet ik dit doen?
Liefs voor jullie<3 , Tover xxx
Bladzijde 5 / 5
@Salam ik ben verder geen heel bijzonder persoon hoor. Ik kan een beetje goed verslagen maken en heb wel wat met taal. Net als geschiedenis dat vind ik heel interessant. Mijn cijfer voor NL was een 8,9. Engels is voor mij ook wel een goede taal met ook zo'n soort cijfer ( ik let even op de anonimiteit) . En wiskunde vind ik moeilijker. En ik heb in de vorige reactie ook iets gezet.
Liefs Tover xxx
@Salam ik ben verder geen heel bijzonder persoon hoor. Ik kan een beetje goed verslagen maken en heb wel wat met taal. Net als geschiedenis dat vind ik heel interessant. Mijn cijfer voor NL was een 8,9. Engels is voor mij ook wel een goede taal met ook zo'n soort cijfer ( ik let even op de anonimiteit) . En wiskunde vind ik moeilijker. En ik heb in de vorige reactie ook iets gezet.
Liefs Tover xxx
Mooi zeg! Je mag echt trots zijn op jezelf En nu stop ik er ook mee, sinds ik een beetje erg van het topic ben afgedwaald hihihi, fijne dag @Tover01 en moderator
Hii lieve @Tover01 ,
Wauwww! Ik heb je topic helemaal doorgenomen en wauw jeetje super knap zeg! Ben écht super trots op je! je hebt echt hele mooie stappen gezet, veel kunnen daar nog iets van leren! En hoe je er mee om gaat is echt bewonderenswaardig. Je doet het super goed bezig ga zo door! Weet dat dit een beetje een late reactie is, maar wou het toch nog even gezegd hebben.
Veel liefs
Hoi, ik heb dit ook gelezen. Ik ben net nieuw hier. Dus ik kijk wat rond. Wat bijzonder dat een jongen dit durft. Echt knap. Ik zie de jongens in mijn groep dat nog niet durven. Misschien op 1 na. Maar, heel stoer van jou! Ik ga alle andere verhalen ook lezen. Groetjes Tjempie xxx
Hey, bedankt hoor @Boterbloempjee en @Tjempie ! Het bevalt me goed zo xD. Alleen nu in de winter is rokje wel wat minder natuurlijk haha. Wel 's avonds binnen bv. Met kniesokken kan wel. Ik denk trouwens aan een kilt zoals @Tartan15 heeft. Dat lijkt me mooi en kan ook 's winters Liefs, Tover xxx
Hoi Tover. Ja dat kan zeker heel goed. Je kunt ook een legging doen. Dat is nog warmer dan kniekousen. Ik draag dat wel naar school soms. En een kilt is ook echt vet stoer bij jongens! Mooi dat jij draagt wat je wilt. Echt cool. Groetjes Tjempie xxxx
Haha oeps @Sjardy dankje! Daar wordt ik wel verlegen van XD.
Omdat jullie vragen hoe ik er uit zie in rokje heb ik met hulp van mijn oom een (heel vrije) drawing gemaakt waarin je ziet hoe ik er ongeveer uit zie. Natuurlijk is het een cartoon stijl zodat het hopelijk toegestaan is van de moderators maar laat ik het zo zeggen, het komt in de buurt van hoe ik er bij loop haha.
Liefs, Tover xxx
Hoi Tover, ik kan vandaag niet lang op het forum. Maar ik wou wel zeggen dat ik dit geweldig vind! Wat een super leuke set! Had je dit echt aan? Heel leuk en mooi! Van mij mogen meer jongens dit doen! Ga zo door. Echt stoer.
Groetjes Tjempie xxx
P.S. @Boterbloempjee en @Cantaloupe hadden jullie dit al gezien? Oja en ik ga jullie lijstjes nog invullen hoor!
Haii,
nee had ik nog niet gezien. ziet er wel echt super leuk uit!!!
veel liefs van mij
Hii,
Had het idd ook nog niet gezien. @Tover01 ik heb oprecht steeds meer bewondering voor je! en ben het eens met @Cantaloupe en @Tjempie
Liefs
Hey @Tjempie ja dat droeg ik echt zo, het rokje was wel ietsje langer hoor. Zo boven de knieën zeg maar. Maar verder klopt het. Heb het nog wel aan en dan met die legging en als het warm is zonder. Dank jullie weer voor de complimentjes 🤭 zo lief
Liefs Tover xxx
Hoi Tover. Ik vind het echt geweldig. Het lijkt me echt sexy om te zien. Leuk hoor!
Groetjes Tjempie xxx
-Reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5-
hey @Tover01 tof dat je het durft! en gefeliciteerd met je open boek badge lekker bezig!
Heyhoi @Tover01 super respect voor dat rokje
ik zit te denken over dat ik een skinny jeans heb die ik nog wel draag (bijna eruitgegroeid hij spant) en ik heb een buurmeisje die jeans rokjes draagt (in de zomer) en heb het er net met haar over gehad dat ik dan dus die broek aan trek en dan haar rokje (is heel kort) erover , of het praktisch lukt weten we nog niet ik ga wel biij haar thuis passen om te zien hoe of het eruit ziet en of het lukt om die 2 overelkaar aan te trekken. Ik denk dat het net dezelfde kleur (blauwe jeans) is dus op 1 ste gezicht zal het niet erg opvallen als ermee DURF buiten gaan en zij vind het wss spannend op te zien lol
maar dus super repect voor je en
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ander
Hey @Tjempie , @stitch1234 en @Ander ! Bedankt voor jullie complimenten! En @Ander gewoon doen! Als jij het leuk vind en het staat goed, mooi van genieten. Je buurmeisje vind het vast ook leuk. Mijn vriendin vind het bij mij iig echt leuk. Gewoon proberen, ben benieuwd ! Liefs, Tover xxx
Hoi @Ander dat klinkt heel cool. Ik zou het zeker proberen. Staat vast erg leuk. En stoer ook. Spijkerrokje is mooi. Met skinny. Leuke combinatie. Ik denk zeker dat je buurmeisje dat mooi vind. En net als @stitch1234 gefeliciteerd @Tover01 !
Groetjes Tjempie xxx
hoi @Tover01 en @Tjempie
Rapport over rokje. Die skinny jeans met rokje erover dat ging niet omdat het dan teveel spant en bovenaan de rand te dik toont , ik zou dan al een paar maten groterere rok moeten kopen. Een legging eronder dat zou gaan maar dat durf ik niet. Wel superveel gein gehad met het aan en uittrekken en passen (rokje is van buurmeisje, is niet mijn lief maar een keigoeie vriendin, beetje tomboytype) en we eindigden dat we mekaars kleren aan hadden, vette lol! Dus ofwel een grotere maat jeansskirt, ofwel een ander soort dunner rokje, ofwel jeans stof kopen en dat aan de rand van mijn broek naaien (maar wie kan dat he) ofwel dacht ik koop een Super Longline with Extra Long Side Splits maar die zijn pokkeduur en bovendien ze hebben die niet in mijn kleine maat. Ik heb het effe nagetekend van die fotos van de webwinkel, als ik daar een korte jas over draag zou wel chill kunnen zijn Dus nog wat nadenken erover.
Hi topper
Jij bent echt zelfverzekerd
Daar ben ik blij om
Doe want jij wilt en je komt er
Maak je niet druk
Groetjes
Reageer
Aidan_furryheeft de Vliegende start badge verdiend
Jongen.unkownheeft de Vliegende start badge verdiend
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.