Skip to main content
Vraag

Een stap verder, in rokje naar school ?

Toon eerste bericht

194 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 17, 2025

Hi ​@Yusa rokje dragen kan prima hoor, ook in de winter wel.  Ik mag niet anders en ik doe er warme kousen en een thermo legging bij aan. ​@Tover01  heeft ook van die mooie kousen, maar hij heeft ook blote knieën, dat is leuk om te zien maar lijkt mij idd wel fris want dan is je hele bovenbeen bloot tot je onderkleding.  Draag jij ook rokjes? 

Groetjes xxxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 17, 2025

@Nngirl nee hoor, ik niet... 🫣 dat lijkt me nou echt helemaal niks. Maar het lijkt me wel vergelijkbaar met een langere korte broek met kniekousen en dat is echt koud. Vind ik dan. Maar wel echt leuk dat Tartan en Tover rokjes dragen! 😄

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 17, 2025

Haha klopt en Tartan draagt altijd korte broek en Tover heeft een stoere foto met zijn benen in de sneeuw, erg leuk. Lijkt mij ook koud hoor. Ik wil bij een rokje nu echt warme kousen. 

Groetjes xxxx 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Brrr nu een korte broek! ​@Tartan16  en ​@Tover01  ik vind dat heel knap en sexy 🥰 maar het lijkt me ontzettend koud haha . Doen jullie daar dan wel een legging bij of maillot? Wel doen hoor 😉 groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 22, 2025

Haha komt goed hoor ​@Tjempie  ik draag nu buiten (meestal) wel een lange broek. En als ik hardloop een korte sportbroek met dikke kniekousen. De kilt draag ik thuis of op bezoek bij mn meisje en dat kleine stukje fietsen kan wel met de kousen die je ziet. Zijn lekker warm. Lief van je! 

Liefs, Tover xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 23, 2025

Haha ​@Tjempie  lief. Ik vermoed dat deze twee padvinders dat wel doen hoor. Ik vind ze echt ontzettend stoer. En inderdaad sexy. Met zulke mooie benen is het niet erg om gezien te worden toch 😍😉 Tover heeft kuiten waar veel meisjes nog jaloers op zijn 🤭 welgemeend en lief bedoeld hoor! 

Doby xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 24, 2025

@Tjempie  yes girl! Doe ik hoor 😉😚 geen zorgen. Als het onder de 0 komt mag ik geen blote kuiten van mijn lief 🤭🫣

Groetjes liefs Tartan X 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 25, 2026

Hoi ​@Tover01 

Ik zag je antwoord hierover: 

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/kleding-vragenlijst-lang-102637?postid=660706#post660706

Dat vind ik erg, kun je het toelichten als je wilt? Ik hoop tegelijk dat je je niet klein laat krijgen 😘

Doby xxxx 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • February 25, 2026

Hey ​@Dobymeis13   ik had een goed en lief gesprek en mijn vriendin zei dat ze het heel erg voor mij vond dat ik al een paar keer openlijk voor schut ging door hoe sommige mensen doen en ze maakt zich zorgen dat het mij telkens overkomt. Bijvoorbeeld omver duwen , op mn knieën gezet zijn door een groep kinderen en ook mijn 2 keer straf voor de klas waar sommigen dan weer lol over maken met opmerkingen.  En mij laten struikelen of commentaar geven. En dat bij elkaar maakt haar wel verdrietig en bezorgd merk ik. Daarom ga ik wat voorzichtiger zijn. Ik draag af en toe vast nog wel een rok hoor maar ik pas het dan wat aan zodat het dan nog wel "stoer" is enzo bv de kilt en geen make up of minder.  Het is dom dat het moet maar ik wil niet dat zij zich zorgen maakt. Of dat zij telkens haar vriendje een vernedering ziet krijgen. Dat wil ik ook niet.  Is voor mij en voor haar niet fijn.

Maar nu is het even vakantie en relaxed en ik ga nog wel verder nadenken hoe ik het ga doen komende tijd. Want voor mezelf denk ik laat ze maar kletsen. Maar ik houd ook rekening met mn meisje natuurlijk 🥰😉 maar deze week draag ik lekker alles wat ik wil 😄

Liefs en dankjewel, niet bezorgd zijn hoor! 

Tover 😘

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 25, 2026

Lieve ​@Tover01  ik begrijp je en lief dat je zo aan haar denkt. En echt treurig dat dit zo moet maar van jouw en jullie kant wel logisch. Dit is precies wat er mis is met zulke openbare straffen en gepest met vernederende posities.  Altijd treft het de lieve en leuke kinderen,  en het brengt een jongen als jij onevenredig veel schaamte die je niet verdiend. En je meisje ziet dat en heeft medelijden en is bezorgd. Dat begrijp ik wel.

Maar het is te gek dat zulk pestgedrag bestaat en we dit al normaal zijn gaan vinden. Laat iedereen toch zijn wie die wil zijn. En vooral een lerares moet ook beter weten dan een jongen voor de klas te exposen in een strafhouding. Maar daar heb jij nu even niks aan. Ik vind jou onverminderd een sterke en stoere jongen en knap hoe je er over denkt. Blijf vooral jezelf ​@Tover01  want je bent echt een topper! 

Doby xxxx💚

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 26, 2026

Hoi ​@Tover01  wat zijn sommige kinderen toch gemeen. Jammer hoor dat je je dan gedwongen moet aanpassen maar dat je dat voor je meisje doet is lief. En begrijpelijk als ik het zo lees. Zij houd van jou en vind het niet leuk als jij vernederd wordt. Zelfs door een lerares. Dom. Maar sterk wat je doet hoor. Ik ben het met Doby eens!  Je bent echt stoer en lief. 

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 12, 2026

Hey allemaal! Zoals ik net ook schreef in een ander topic zijn een paar van de ergste (sneuste) figuren vertrokken van school en ik had eig zoiets van ik wil ook niet toegeven aan zulke lui 🤔 dus in overleg met meisje ga ik toch weer dragen wat ik fijn vind en screw them 😉 zij vind het nog spannender dan ik haha. Net wat ​@Tjempie en ​@Dobymeis13  zeggen het is dom pestgedrag en te gek dat ik me dan aanpas. Nu dus in camo rokje en wat zit dat lekker vandaag 😁💪 sorry gekke post maar moest het ff kwijt hihi 

😘 Tover 

P.S. ik wil me ook niet meer laten exposen 😊

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Hey lieve ​@Tover01 ,

Vind het knap dat je het gewoon weer doet!😘 En gelukkig dat ze weg zijn, net goed..😉

Liefs :)

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 12, 2026

Dankjewel lieve ​@Cantaloupe 😊♥️

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Hi lieve Tover❤️

Ik ben het helemaal eens met ​@Cantaloupe, top dat je het durft🙂 Zou ik je wrs niet nadoen, al heb ik niet zoiets. 

Liefs ♥︎

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 12, 2026

Jij ook dankjewel ​@Yusa  lief van je! 

😘Tover 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Hoi, goed hoor ​@Tover01 ! Echt stoer dat je het durft. Het zou eigenlijk normaal moeten zijn maar daar help jij in ieder geval aan mee 💪😍 zou het graag willen zien! 😊

Groetjes Tjempie xxx

p.s. leuke pf! 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 13, 2026

@Tover01 doe gewoon lekker je zin, eigenzinnige mensen als jij maken de wereld mooier en vrolijker.  

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 16, 2026

Dankjewel lieve ​@Diana  dat is een mooi compliment! 😘 

Liefs Tover xxxx