Skip to main content
Vraag

Een stap verder, in rokje naar school ?

Toon eerste bericht

194 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

nog verder over mijn experiment, ik geef het op, ik kan zo niet meer naarbuiten. 

Ik wou nog wel zeggen dat de forummers hier helemaal anders reageren dan mensen irl, het lijkt hier een hele andere community en wereld dan die daarbuiten op straat. 

Dus, KT beheerders denk eraan dat wat je hier allemaal leest zijn niet de doorsnee nederlands-vlaamse kinderen/tieners, in het echt leven is het heel wat anders ook op sommige andere forums is het echt fokking gore praat alom. Gelukkig is er de KT maar het is dus niet wat er op straat gebeurt 

• June 29, 2025

Hii

Mag ik even zeggen dat ik je heel stoer vind? Super cool dat je een rokje aan doet!

xxx Lieve

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 29, 2025

Hey! Dankjewel ​@Lieve2009 ! 🤭 Dat is lief, ik blijf het ook graag doen en zeker nu in deze warmte hihi 😊😘

@Ander  nouja dat is niet leuk voor jou maar mijn werkelijkheid is toch echt gewoon zoals het is hoor. Ik krijg ook genoeg commentaar en af en toe pesterij, ook omdat ik uiterlijk wat op een meisje lijk, maar ik laat het van me af glijden. Ze doen er niet toe en ik vind alleen mensen belangrijk waar ik om geef en mee omga. En mensen die lief en respectvol zijn zoals hier. Ik vind het jammer voor jou dat het zo is gegaan maar niet de hele wereld is anders dan wat je hier leest 😊 ik hoop voor je dat het beter wordt! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 30, 2025

@Diana  mijn kilts zijn knielang en de rokjes die ikzelf verder heb zijn iets korter. Een langere kan zeker mooi zijn! 

Super leuk en cool! Wou dat ik dat een keertje kon zien 😍net als ​@Tover01 in zijn rokje 😍 wat über stoer! 

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 1, 2025

Hey lieve ​@Lupus  om niet off topic te gaan in de brieven topic zeg ik dit hier: naast wat ik al zei over wat we zouden kunnen doen, had het rokje passen ook leuk samen gekund! 😉 Ik heb er 5 dus...hihi. Nouja ik bedoel eig te zeggen,  ik vind het mooi om te lezen dat je bij jezelf komt en dit mag er ook zijn! Misschien heb je nog iets aan mijn ervaringen 😘 en die van ​@Tartan15 trouwens ook. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 1, 2025

Hey ​@Tover01 , ik was heel verbaasd toen ik zag dat ik genoemd was in jou topic! Weer zie ik het voor me, wij samen in een rokje🫣🙃. Ik denk dat ik binnenkort dit hele topic weer ga doorlezen voor je ervaringen

Groetjes Lupus

• October 2, 2025

Hoi. Ik heb alles gelezen. Ik vind het wel erg bijzonder dat wel. Hier moet ik aan wennen. Jongens die zo met elkaar doen. Knuffelen. Make up.  Rokjes dragen.  Maar oke ik lees je verhaal en ik vind je ook wel dapper. Tot nu toe vond ik jongens vooral leuk als ze stoer en sterk en mannelijk zijn. Maar ik ga jullie verhalen goed lezen,  want ik vind het nog steeds apart maar ik wil het wel begrijpen. Dat je tegen de stroom gaat is eigenlijk ook stoer en sterk. Vind ik. Maar toch is het bijzonder.  Groetjes K. 

NightShadow

Eigenlijk moet ik zeggen dat ik jou echt een stoere en lieve meid vind, ​@nononsensgirl,  waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen. Je hebt je mening en wat je raar vindt, maar je gaat je verdiepen in een ander om ook dat te begrijpen. Dat is echt niet normaal lief en geweldig van je. Daar kunnen veel mensen en vooral volwassenen een voorbeeld aan nemen.

@Tover01, effe nieuwsgierig. Wat voor rokken draag je? Hoe zien ze eruit? Welke merken? Aangezien ik ze nooit draag heb ik er 0 verstand van. 

Ik vind het heel knap van je dat je jezelf bent!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 3, 2025

Hey ​@NightShadow Dankjewel 🤭 dat doet goed! Wederzijds ook verdiend complimenten om hoe je bent en wat je allemaal bijdraagt hier! Ik heb 5 rokjes, 2 camouflage kleur, 1 fleurige met strookjes en een korte zwarte spijker en een knielange die ik graag draag.  Ik zal hem uploaden, uiteraard zonder verder herkenbaar te zijn maar dan zie je welke soort en kleur het is.  Liefs, Tover xxx

@kindertelefoon ik heb alles wat nog

herkenbaar kan zijn gegumd. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 3, 2025

Oh wow ​@Tover01  😍😍🥰🥰♥️ wat über vet! Zien we je eens in rokje! Zo mooi, echt. Net wat ik al dacht! En wat lief die houding zo 😉 beetje als in mijn topic haha nee maar nu vrijwillig en super schattig en stoer! Wat knap wat jij doet! 

Groetjes Tjempie xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 3, 2025

@Tover01  echt! Wat mooi. I like it! Rokje met kniekousen zoals jij zo vaak invult 😍. ik snap nu ook wel dat jouw meisje destijds jou in de hoek al zo'n smashy  snoopy vond! 😊😉 Konden we je gezicht er maar bij zien hihi. Maar fantasy does it! Cuty. Doby xx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 4, 2025

Ah wat leuk en lief ​@Tover01 . Zo stel ik me jou ook voor.  Schattig en tegelijkertijd vind ik dit echt wel stoer. Volgens mij zijn dat echte outdoor kousen, herken ze wel. En precies wat je in je topic over standaard houding zegt, jij met handen op je rug 😉. Echt leuk, topper! Groetjes liefs, Tartan X 

• October 4, 2025

Hi. Oké gelezen. Je bent wel een braveheart geef ik je.  Maar ik vind het eerlijk gezegd wel apart . Ik wil je niet judgen hoor. Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben dit echt helemaal niet gewend. Zou echt raar kijken en het niet meteen normaal gaan vinden. Mijn beeld is jongens zijn mannelijk en uiterlijk stoer of maybe casual. Ik ben traditional. Zoals je foto dat is echt heel anders dan ik een jongen zie. No offence hoor.  Het is moeilijk voor me want jij bent zo nice, heel aardig tegen iedereen. Dus ik wil je niet kraken. Echt niet, ik respecteer je. Maar voor mij is dit beeld echt onwennig. Als ik eerlijk zeg wat ik zie? En nogmaals ik wil niet gemeen maar wel eerlijk zijn ok? 🩵 Zoals je staat is al zo gedwee zeg maar. Niet mannelijk stoer zou ik dan kunnen denken. Handjes op je rug. En rokje.  Ja dat rokje is mooi maar bij een jongen... En die  kniekousen vind ik zelf niet mannelijk staan. Te ver omhoog en te wit.  Sorry je bent echt een aardige knul. Maar ik zie beetje een jongen matching een meisje uit  8  basisschool/, brugklas. Je hebt wel mooie benen voor een jongen, dat wel. But however, jij bent wel gelukkig en dat is ook waarde. Misschien ga ik wennen en het begrijpen. Vergeef me dat ik zo denk. Maar zo is mijn beeld. Groetjes K. 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 5, 2025

@nononsensgirl   direct maar fair. Ik denk iets anders. Wat ik vooral zie is een jongen vol karakter die zichzelf durft te zijn en maximaal zijn eigen gevoel volgt. Zelfbewust ondanks commentaren en zelfs vernederend expo. Als dat niet stoer is.....en ik vind als meisje dat het echt lekker staat en idd nice legs. Handjes op de rug is juist cute. Deze jongen durft! 

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 5, 2025

Hey ​@nononsensgirl  je bent eerlijk dat vind ik top. Het raakt me iets dat je mijn houding te braaf en de kleren kinderlijk vind, maar je hebt open gesproken en dat waardeer ik. Ook jouw mening is zoals ik misschien gezien kan worden.  Dat is best lastig soms maar wat je ziet ben ik en ik ben het met ​@NightShadow  eens dat je in elk geval probeert dingen te begrijpen die je raar vind, dat is sterk! 

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 5, 2025

Heyy,

Ik kan me opzich ergens voorstellen dat er mensen zijn die moet wennen aan jongens die rokjes aantrekken. Voordat ik hier op het forum kwam had ik er eigenlijk nooit over nagedacht of uberhaupt gezien, maar ik denk dat het best leuk kan staan en als meer jongens het doen ook heel normaal kan worden😊 En de kleur van die van ​@Tover01 vind ik heel neutraal en ook wel stoer. Net als de kilt van ​@Tartan15 :) 

iig ik vind ​@Tover01 juist heel stoer dat hij dit gewoon doet, gewoon zwarte hoodie + spijkerbroek aantrekken valt niet op en ondanks dat dat voor sommigen mss als stoerder gezien wordt is het als je er anders naar kijkt juist niet ;) Omdat dat heel normaal is en een rokje als jongen minder. En om dat toch te doen, niet van meningen aan te trekken, lef voor nodig hebt❤

Liefs.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

Haha, wat tof!  Ikzelf zou nooit van mijn leven rokjes dragen maar jou staat het geweldig.  

En wat voor leuke, slimme reacties weer van iedereen, ook van mensen die zich vragen stellen bij jongens met rokjes.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 5, 2025

@nononsensgirl   direct maar fair. Ik denk iets anders. Wat ik vooral zie is een jongen vol karakter die zichzelf durft te zijn en maximaal zijn eigen gevoel volgt. Zelfbewust ondanks commentaren en zelfs vernederend expo. Als dat niet stoer is.....en ik vind als meisje dat het echt lekker staat en idd nice legs. Handjes op de rug is juist cute. Deze jongen durft! 

Doby xxx

Ik ben het hier helemaal mee eens! En met anderen die ook vinden dat dit juist stoerder is dan allemaal dezelfde saaie kleren aan.  Wat ​@Tover01  daar draagt is veel meer turning me on dan dikke hoodies en broeken waar je geen mens meer in herkent.  Ik zie een mooie jongen in schattige houding met mooie benen en veel persoonlijkheid 😍 laat je zien, dat is echt leuk! 

Groetjes Tjempie xxx

NightShadow

@Tover01, wat mooi! Ik vind het eigenlijk echt mooi. Ik kon er in het begin geen beeld van krijgen, omdat ik het nog nooit gezien had, Maar dit zijn echt mooie rokken. Ik zou ze zelf van me leven niet aantrekken, want ik haat rokken. Maar ik vind ze echt mooi!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 6, 2025

Dankjewel allemaal, ook als je het maar niks vind. Ik vind eerlijk zijn wel top. Ik moet ook kunnen incasseren. Haha en de complimenten maken me wel 🫣🤭.  Ook wel grappig ergens dat er 2 meisjes reageren dat ze  zelf absoluut geen rok aan willen 👍😉 dat is cool, zelf bepalen wat je draagt 😍

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

@Tover01 voor jongens is een rokje dragen cool en stoer, voor meisjes toch vaak een beetje truttig, vind ik.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 6, 2025

@Diana  mag ik het een beetje oneens zijn? 😊 Er zijn ook echt wel rokken en rokjes die best wel stoer en robuust staan vind ik. Bijvoorbeeld zwart denim spijker, faux leather zwart of donkerbruin, Utility of cargo stijl , plisé met gespen en riempjes of de skort. En natuurlijk de kilt, met zo'n vette belt.  Combineren met stoer gekleurde kousen of laarzen of high top boots ofzo. Niet dat ik je wil overtuigen ofzo hoor maar ik vind deze echt wel girl power staan 😍💪 niet echt truttig haha 😉 Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

Hahaha ​@Tover01 , tegenover zoveel rokjeskennis kan ik niets inbrengen. Ik zie nu allemaal beelden van SM meesteressen voor me, zoals je dat beschrijft.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 6, 2025

Als ik ook mijn mening mag geven🤭 Bijv. zag vorige week een meisje met een kilt en vond dat helemaal niet truttig en juist wel stoer :)) Spijkerrokjes en effen kleuren rokjes zoals die van Tover vind ik ook stoer, bij jongens en meisjes beide wel😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 6, 2025

@Diana  ik heb zomaar het gevoel dat je ontzettend kunt lachen met jou 😉😂.  Hoe je dat ook zegt 😄 maar het valt wel mee hoor. Zulke kleding zie je best vaak. Als dat sm was liepen dr heel wat meisjes met een zweepje rond inclusief mn vriendin haha 🤣

Veel liefs, Tover xxx