Skip to main content
Vraag

Een stap verder, in rokje naar school ?


Hey! Lieve allemaal.  Ik heb in mijn leventje best een verandering meegemaakt,  zoals in mijn andere topic te lezen is. Ik ontdek sinds toen hoe ik me echt voel en wie ik ben. Een stukje daarvan is dat ik vrij wil zijn om te dragen wat ik wil. Nouja daar heb ik al best veel over geschreven hier haha. Maar ik wou nu verder gaan, omdat ik die vrijheid wil voelen en hebben wil ik om te beginnen zaterdag een hele dag eens in rokje gaan. Tot nu toe durf ik dat alleen thuis en bij vrienden. Nu wil ik gewoon overal naartoe kunnen als mezelf. En volgende week ook naar school als ik durf. Ik ben gewoon zo. Soms heb ik een stoere broek aan en dan weer een keer een rokje. Zo wil ik leven en zaterdag wil ik dus beginnen met dit te kunnen. En normaal te vinden voor mijzelf. Toch ben ik wel zenuwachtig. Ik kan heel goed met spanning omgaan maar dit is next level. Hebben jullie tips voor mij of one liners of liedjes die ik in mijn hoofd kan nemen om door spannende momenten te komen? En gewoon, hoe ik dit moet doen? Ik wil het gewoon graag en ik wil de stap nu zetten. Nouja misschien hebben jullie leuke adviezen.  En wat vinden jullie eig? Moet ik dit doen? 

Liefs voor jullie<3 , Tover xxx

Hey lieve @ItsJustMe  dankjewel! Ja afgelopen tijd zeker wel. Het weer smeekte erom hihi! 😊  Naar school  geloof ik 2 keer en naar de scouts ook zeker wel.  Maar ik pak vaak gewoon wat boven in de kast ligt op de plank “zomers” zo noem ik dat. En dan ligt daar dus een korte broek of een rokje naast elkaar en kies ik gewoon lekker waar ik zin in heb. Bij de scouts wel een beetje vooruit denken als we bv gaan klimmen en zulke dingen 😉maar een boxer of trunk eronder doet dan wonderen haha. Lief dat je er aan denkt!!😘

Liefs Tover xxx


Fijn om te lezen!! Lekker zo doorgaan lieve @Tover01 je bent echt goed bezig!😊


Hoi lieve @Tover01 ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het echt knap wat jij op je 12e (nu dus 13e) allemaal al duft en doet! Heel knap en moedig!!

Groetjes liefs Tartan X


Hoi @Tover01 ,

Helemaal eens met @Tartan14 hoor!☺️

PS:

Gefeliciteerd nog!🥳 Dan ben je vgm ook ongeveer rond dezelfde tijd jarig als @Banaantjeeee, zijn jullie al helemaal soulmates haha🙃😉🤗


Hey @Tover01 

Nog gefeliciteerd!

Met dat met de scouts snap ik wel. Lijkt me heel awkward als mensen m'n piepelietje kunnen zien. 😅

Fijn weekend allemaal!

Liefs @NoahLovesYou 


Hey hey @Tover01,

Wat leuk!! Het weer is idd geweldig de afgelopen dagen. Heb alleen maar super leuke rokjes aangehad haha;).Ik hoop dat het nog een tijdje blijft:P! Ik zit nu al helemaal de summer vibes hihi 🤭. Ik blijf het maar zeggen maar jij bent super stoer! De jongetjes uit mijn klas moeten eens een voorbeeld van je nemenxP.

Beetje laat misschien maar alsnog happy birthday!

@Jesse08 Ja haha, we zijn allebei nieuwe leden van de dertienjarigen gang 😎😎

Liefs xxx Banaantjeee <33

 


Hey! Dank jullie wel hoor! Oef, ik word er echt verlegen van!☺️☺️ Haha yes @Banaantjeeee  de gang van 13! 😎 Het puberen gaat los! 😉 Ah wat lief gezegd trouwens! Stuur ze maar bij mij op cursus 🧑‍🎓. Trouwens lief  van jullie allemaal hoor!  Schatten zijn jullie! ♥️

Veel liefs, Tover xxx


🤣 @NoahLovesYou  zo is het! Haha wat zeg je dat weer mooi!! XD. 

Liefs Tover xxx


Heyy @Tover01 !

je moet zelf weten wat je fijn vind. Als jij een rokje wilt dragen dan moet je dat zeker doen! Be yourself everyone else is already taken!❤️ veel 🍀!


Hoi @Tover01 ,

Wat goed van je dat je dat durft! Als jij je prettig voelt in een rokje, dan moet je dat zeker dragen. Ik heb een kort gedichtje op internet gevonden dat je misschien wat meer zelfvertrouwen kan geven. Ik vond het wel bij jouw verhaal passen.

Ik wacht niet langer meer, die tijd is voorbij.

Nu zet ik de eerste stap, op weg naar een gelukkiger mij.

Hopelijk zal dit je nog een beetje helpen. Ik wens je veel succes! 
 

Groetjes, Hoiii47 🦊🌳🍁🪷


Dankjewel hoor @Anoniem446  en @hoiii47 ! Ik vind al die bemoedigingen echt geweldig en top!! ♥️ Mooie tekst, die slaat zeker op mij! Wat lief! 😘

Liefs Tover xxx


@Tover01 , ben je echt 12/13 jaar oud?


Hey @Salam  Ja 13 ☺️☺️

Liefs Tover xxx


Woaw @Tover01 , je bent heel erg dapper voor je leeftijd! Ook verwoord je jezelf goed. Knap hoor👌


Hoi hoi, ik had je daar helemaal nog niet mee gefeliciteerd @Tover01 ! 🥰👍

Groetjes liefs Tartan X 

Haha ja @Salam  hij is een heel slim en dapper menneke vind ik 😉


Dank dank !! Echt ik ben echt maar een gewoon ventje. Ben wel goed in talen xd maar met wiskunde heb ik echt mn vriendinnetje nodig hoor haha. 

Liefs en trusten! Tover xxx


Woaw wat toevallig, ik zie dat je net jarig bent geworden/geweest😂. Ik lees dit letterlijk net pas😂

@Tartan14 Idd, ik stond perplex toen ik 2011 zag staan bij profiel👌👌


Woaw @Tover01 , je bent heel erg dapper voor je leeftijd! Ook verwoord je jezelf goed. Knap hoor👌

Ja helemaal mee eens!😊 Ik heb echt respect voor @Tover01 !

...Ben wel goed in talen xd...

Dat valt op wel op, je Nederlands is echt goed hoor! Toen ik 12 was… 😉


Hey,nou ik vind soms zelf dat ik veel woorden gebruik om dingen duidelijk te maken ☺️zei mn lerares NL ook. Dus ik probeer daar wel rekening mee te houden!

Liefs Tover xxx


Hoi hoi @Tover01  even om misverstanden te voorkomen: dit was echt als een compliment voor jou bedoeld hoor wat we zeiden over jouw taal vaardigheid. Gezien je cijfers die je vertelde in een andere topic en je niveau en je geweldige inzet op school snap ik het wel dat je zo sterk bent in formuleren. En je hoeft daar wat ons betreft echt niets aan te veranderen of er aan te werken hoor! We houden van jou en je slimme en verstandige reacties!😘 Dat is vast iedereen het met me eens ☺️😉

Groetjes liefs Tartan X 


Eens met @Tartan14 , zo bedoelde ik het😊


Dit is een enkel off-topic bericht, omdat ik het topic dat ik zoek niet kon vinden. Kan jij @Tartan14  mij helpen naar het vinden van @Tover01 zijn cijfers :)

Salam :) 


Dankjewel @Tartan14  dat is lief. Maar ik ga er wel een klein beetje op letten. Want bij Nederlands en Engels hoor ik dat ook wel en dat ik te lange zinnen maak soms. Ik vind taal heel mooi maar anderen moeten het ook lezen 😉 komt denk ik ook wel omdat ik thuis alleen met mn moeder woon en vaak lezen we samen allerlei post door. Vind ze fijn en ze betrekt mij vaak bij dingen. Heel lief en vertrouwend. Maar kijk, dit wordt weer een lange story 🤭

Liefs Tover xxx


Hoi @Salam  nee dat weet ik niet meer precies, ik heb in een aantal topics gewoon uit de antwoorden van Tover kunnen concluderen dat het met school en cijfers meer dan goed zit.  Bijvoorbeeld waar hij vertelt dat het een fijn schooljaar was en dat soort dingen. Ik ben ook niet zo tot in detail bezig met precieze gegevens van andere forumleden te onderzoeken of bij te houden.😉 wat maakt dat voor jou zo interessant ? 

Groetjes liefs Tartan x


@Tartan14 , ik was benieuwd hoog 'hoog' was. @Tover01 kan zich wonderlijk goed verwoorden en ik vind dat heel knap voor iemand van dertien. Gegevens zijn het niet hè, die mogen we niet delen😉


Reageer