Skip to main content
Vraag

een rollenspel doen, welk thema

• May 11, 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo ik had graag geweten als jullie een rollenspel zouden spelen rond welk thema zou het dan gaan

bij mij zelf alles wat te maken heeft met luiers

laat het gerust weten en waarom juist dit thema 

groetjes ​@olifant_Hocky 

5 reacties

• May 13, 2025

Ik sowieso iets zonder luiers.

Ik zou een rollenspel met ridders enzo wel cool vinden of bedoel je eigenlijk iets met s e k s ?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

Vertel er eens wat meer over? Als jij dit wilt

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hey olifant anoniem 1305

hierzoo ik speel zelf rollen spellen met tovenaars en ridders elven etc (speel ook dnd) ik speel dit meestal met vrienden maar die vinden het niet heel leuk daarom speel ik met hun meestal starwars rollen spelen (wat ik niet leuk vind) maar ik doe het voor hun maar rollen spellen zijn geweldig en ze worden nog geweldiger met epische batle muziek dan kun je een tak pakken en ze als zwaarden gebruiken en bayum een geweldig gladiatooren gevecht verder tips voor rollen spellen doe iets waarin je nog geweldiger en sterker en mooier in bent dit is meestal het leukst oh zelf heb ik een rollenspel is geweldig het heet run run hellhound het is gewoon een iemand is een tikker the hellhound diegene moet iedereen tikken maar het liefst een beetje eng doen dit maakt het het leukst dit spel word trouwens nog geweldiger als je het in het donker doet met de muziek van de game doom is dit een geweldig spel echt een aanrader

groetjes anoniem 1305

• May 17, 2025

Heeft 1 van jullie wel eens Dungeons & Dragons gespeeld?

(zoals ook in Stranger T?)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Je kan ook DnD spelen, echt leuk spel